- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Cipicao
- **
- 294 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Cipicao
- **
- 294 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Cipicao
- **
- 294 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
AndreiGMF
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Cipicao
- **
- 294 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
nu, tipul de ulei ( 10 W 40 ) a ramas acelasi ... am schimbat intradevar marca uleiului - dar in martie. La numarul de Km pe care presupun ca il avem toti la modelul acesta de masina, 5w30 e prea subtire, mai ales vara.
sambata s-a aprins din nou, am oprit masina pentru 10 -20 de minute, s-a stins. am mai mers apoi 30-40 de km, nu s-a mai aprins. atunci cand se aprinde, daca turez pana la 2000 se stinge imediat ...
am cumparat senzorul, inca nu am apucat sa il schimb ... mi-a spus un coleg de pe forum ca vine sub alternator ... m-am uitat nu am vazut unde, daca vreun coleg imi poate arata o schita ar fi perfect. mentionez ca nu tot timpul se aprinde.
sambata s-a aprins din nou, am oprit masina pentru 10 -20 de minute, s-a stins. am mai mers apoi 30-40 de km, nu s-a mai aprins. atunci cand se aprinde, daca turez pana la 2000 se stinge imediat ...
am cumparat senzorul, inca nu am apucat sa il schimb ... mi-a spus un coleg de pe forum ca vine sub alternator ... m-am uitat nu am vazut unde, daca vreun coleg imi poate arata o schita ar fi perfect. mentionez ca nu tot timpul se aprinde.
Pavelean
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2012
- Mesaj Privat
1. Folosesc mobil1 (10W40 semisintetic) la un Opel Astra 95' si consuma 1 litru de ulei la 1000 de km rulati. Masina are 217.000 km, iar uleiul folosit inainte este Lucmineral sau ceva de acest fel (4 litri = 1.200 RON). Nu scapa ulei pe langa motor.
Nu imi permite buzunarul sa dau la fiecare schimb de ulei 1.200 RON pentru ca rulez cam ~20.000 km/an.
Ce ulei mi-ati recomanda?
2. Cand pornesc de pe loc intr-o intersectie si motorul este subturat (sub 2000) se ineaca motorul. Sonda lamda trebuie schimbata si injectoarele?
3. Vreau sa imi pun sistem HHO pe care sa il fac personal, dar o sa mi-l omologheze ITP-ul modificarile? Sau mai bine imi comand un sistem HHO (sanse mai mari de economisire a consumului de combustibil)? Daca da, imi puteti recomanda ceva sisteme HHO?
Daca nu am postat punctul 3. unde trebuie va rog sa imi dati un link unde aveti discutii de genul acela. Multumesc.
Nu imi permite buzunarul sa dau la fiecare schimb de ulei 1.200 RON pentru ca rulez cam ~20.000 km/an.
Ce ulei mi-ati recomanda?
2. Cand pornesc de pe loc intr-o intersectie si motorul este subturat (sub 2000) se ineaca motorul. Sonda lamda trebuie schimbata si injectoarele?
3. Vreau sa imi pun sistem HHO pe care sa il fac personal, dar o sa mi-l omologheze ITP-ul modificarile? Sau mai bine imi comand un sistem HHO (sanse mai mari de economisire a consumului de combustibil)? Daca da, imi puteti recomanda ceva sisteme HHO?
Daca nu am postat punctul 3. unde trebuie va rog sa imi dati un link unde aveti discutii de genul acela. Multumesc.
rami
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
- florin baltatescu
- **
- 420 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
1. Ulei GM 10w40 destul de bun la calitate cat mai ales la pret.
2. La acest tip de motor le cam plac turatiile , la mers subturat creste consumul ( chiar si de ulei) si se cam infunda evacuarea,la 3000-3500 ture chiar se simt calutii de sub capota.
3. O instalatie de GPL secventiala chiar va fi omologata si nu o sa ai batai de cap. Exista un topic la ,,discutii generale" si nu s-a ajuns la nimic sigur, asia ca lasa pe altii sa experimenteze zic eu .
2. La acest tip de motor le cam plac turatiile , la mers subturat creste consumul ( chiar si de ulei) si se cam infunda evacuarea,la 3000-3500 ture chiar se simt calutii de sub capota.
3. O instalatie de GPL secventiala chiar va fi omologata si nu o sa ai batai de cap. Exista un topic la ,,discutii generale" si nu s-a ajuns la nimic sigur, asia ca lasa pe altii sa experimenteze zic eu .
Pavelean
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2012
- Mesaj Privat
rami a scris:problema poate fi la semeringurile de pe supape asta e boala lor si mai ales daca ii dai palpa papa ulei mult.daca scoate fum alb aia e.
Fumul e alb, am sa le schimb.
florin baltatescu a scris:1. Ulei GM 10w40 destul de bun la calitate cat mai ales la pret.
O sa fac schimbul de ulei cat mai repede si am sa folosesc acel tip de ulei, sa iau semisintetic?
florin baltatescu a scris:3. O instalatie de GPL secventiala chiar va fi omologata si nu o sa ai batai de cap. Exista un topic la ,,discutii generale" si nu s-a ajuns la nimic sigur, asia ca lasa pe altii sa experimenteze zic eu .
As fi dispus sa experimentez daca este dovada unui sistem cu eficienta de cel putin 20%. Am citit ca daca se fac modificari din sonda lamda (debitul de benzina in functie de turatii) si un ajustaj invers la generatorul HHO poate ar da roade instalatia. Daca aceasta solutie o sa imi scada viata motorului nu o sa am nimic impotriva pentru ca oricum am planuri sa imi fac masina electrica (EV).
- florin baltatescu
- **
- 420 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Cipicao
- **
- 294 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Cipicao
- **
- 294 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
rami
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
- florin baltatescu
- **
- 420 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
Cipi , banuiesc ca are X16XEL , din moment ce consuma 1l la 1000km , si la 16 valve cuplu este ceva mai sus cca. 3500 rot. min.
Rami eu am avut GM si nu am avut nici o problema si la 75 Ron 5 l eu zic ca merita din plin. Spuma eu zic ca face de la amestecurile de ulei ,cand schimbi marca . Am pus Castrol la o dacie de cativa ani si dupa 1000 km a trebuit sa il schimb , facea spuma de se infunda furtunul de gaze care ducea in carburator.
Rami eu am avut GM si nu am avut nici o problema si la 75 Ron 5 l eu zic ca merita din plin. Spuma eu zic ca face de la amestecurile de ulei ,cand schimbi marca . Am pus Castrol la o dacie de cativa ani si dupa 1000 km a trebuit sa il schimb , facea spuma de se infunda furtunul de gaze care ducea in carburator.
- Cipicao
- **
- 294 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
rami
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
rami
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
plopy- Suspendat
- 151 mesaje
- din 01 Nov 2011
- Calibra 1991 c20ne
- Constanta
plopy- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2011
- Mesaj Privat
rami a scris:ai dreptate am schimbat uleiul probabil de aceea a facut spume.
uleiul de obicei face spume,,,din cauza ca se completeaza cu alt tip de ulei sau cu alta marca de ulei,,,
recomandat acum iarna este 5W40 si in sezonul cald 10w40 la o masina normala care nu consuma ulei(maxim 500grame pana la urmatorul schimb la un interval de 9000km)