daniel_aoe a scris:Am o problema cu in sensul ca pierde antigel. De vre-o 3 luni de cand a venit vremea rece, cam la aprox 2.000 km rulati, cam o data pe luna, mi se aprinde martorul in bord de completare cu antigel, cel cu ideograma ca un radiator. Trebuie sa completez cam 100 - 150 ml, deci destul de putin. Am o pierdere pe undeva, dar foarte mica, totul este uscat. Cum pot sa-mi dau seama pe unde pierde, ca poate fi un por in radiator, un furtun intepat, un colier slab, de fapt poate fi oriunde in sistemul de racire, chiar si capacul de la vasul de expansiune.
Multumesc
Pai fa urmatorul experiment : fii sigur ca esti cu antigelul la nivelul corect, porneste motorul si lasa-l sa mearga 5min cat sa nu se deschida termostatul. Fa asta de cateva ori pe zi (la interval de cateva ore, cat sa se raceasca motorul) intr-un weekend Vineri, Sambata, Duminica. Verifica daca ai pierdut ceva lichid. Daca nu ai pierdut deloc, atunci problema nu e la circuitul mic de racire al motorului, ci la circuitul mare adica radiator principal si conductele spre/dinspre el.
Eu am avut acum o saptamana bucuria sa ma lase un furtun de 13cm care era 'thermostat bypass'. Vezi sa nu fie si cazul tau, vanzatoarea de la magazin mi-a spus ca vinde cate unul pe saptamana fiind cele care cedeaza primele.
Nu dati cu pietre pentru ideea de mai sus, eu unul asa as proceda pentru inceput (am considerat ca termostatul lucreaza corect si nu deschide mai repede decat este calibrat). Mult succes !