- dragospodar
- OP
- 2 mesaje
- din 17 Feb 2011
- Agila 2001 Z12XE
- Cluj
dragospodar
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2011
- Mesaj Privat
Probleme cu o bataie la motor la un Opel Agila, 1.2 benzina, an fabricatie 2001. Bataia se aude la tacheti, dar nu tot timpul, in acelasi timp se aprinde si martorul de la ulei, uleiul fiind pe joja la nivel. Bataia NU se aude in fiecare zi. Ceva impiedica ridicarea uleiului in rampa. Exista undeva vreo supapa de ulei care sa permita sau nu precerea uleiului in afara de cea de la corpul filtrului de ulei, sau cunoasteti o alta cauza care ar favoriza aceasta bataie?
- ovidiu86_h
- **
- 162 mesaje
- din 19 Mai 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Hunedoara
ovidiu86_h
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
dragospodar a scris:Probleme cu o bataie la motor la un Opel Agila, 1.2 benzina, an fabricatie 2001. Bataia se aude la tacheti, dar nu tot timpul, in acelasi timp se aprinde si martorul de la ulei, uleiul fiind pe joja la nivel. Bataia NU se aude in fiecare zi. Ceva impiedica ridicarea uleiului in rampa. Exista undeva vreo supapa de ulei care sa permita sau nu precerea uleiului in afara de cea de la corpul filtrului de ulei, sau cunoasteti o alta cauza care ar favoriza aceasta bataie?
salut, poti demonta intr-o zi baia de ulei sa vezi sorbul ,de unde isi trage pompa ulei sa nu fie mizerie (aproape infundat).numai bine!
- dragospodar
- OP
- 2 mesaje
- din 17 Feb 2011
- Agila 2001 Z12XE
- Cluj
dragospodar
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2011
- Mesaj Privat
malexis
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1994 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2010
- Mesaj Privat
La prima vedere, problema ta este din pompa de ulei:
- sorb infundat
- supapa de refulare blocata pe deschis
- pompa de ulei deteriorata
- joja nu indica bine din motive necunoscute
OBS.
- aprinderea martorului indica lipsa presiunii de ulei iar aceasta cauza duce la distrugerea motorului in scurt timp.
- tachetii bat pt ca uleiul nu ajunge la ei.
IMP.
- verifica presiunea de ulei
- sorb infundat
- supapa de refulare blocata pe deschis
- pompa de ulei deteriorata
- joja nu indica bine din motive necunoscute
OBS.
- aprinderea martorului indica lipsa presiunii de ulei iar aceasta cauza duce la distrugerea motorului in scurt timp.
- tachetii bat pt ca uleiul nu ajunge la ei.
IMP.
- verifica presiunea de ulei
- raoul271972
- **
- 181 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
raoul271972
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema. Am curatat baia, sorbul, am facut distributia, am curatat motorul si ghici ce-i?
Pompa este de fapt construita din doua rotoare, inchise in capacul de distributie cu un capac- deci, uzura este minima datorita faptului ca tot timpul asa zisa pompa se afla in ulei.
La mine problema venea din pierderea presiunii inter cuzinetii palier, biela si arbore. rectificat arbore, cuzineti noi, problema rezolvata.
Pompa este de fapt construita din doua rotoare, inchise in capacul de distributie cu un capac- deci, uzura este minima datorita faptului ca tot timpul asa zisa pompa se afla in ulei.
La mine problema venea din pierderea presiunii inter cuzinetii palier, biela si arbore. rectificat arbore, cuzineti noi, problema rezolvata.