Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
ce a-si putea sa fac pt a remedia pierdere de motorina
am fost pe la service specializate pe pompe de injectie dar au zis ca e electronica si numai in italia sa o trimit , si ca mar costa una noua 80 mil

si am fost ca cateva service din craiova uni mi-au zis ca sunt niste garnituri , uni ca trbuie schimbata pompa , uni ca ar fii o mufa ..

si am citit umpik pe net si am vazut oamnei care si-au rezolvat-o singuri acasa ,au lipit acolo da nu am intles pre bine unde si ce :d

a-si vre si eu mai multe inf cum a-si putea remedia , imi pica motorina masina este astra g 1,7 dti
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ti-as recomanda sa incepi aici:https://www.clubopel.com/regulament.html
Mi-a fost cam greu sa inteleg ce vrei sa zici.
Si apoi sa continui aici:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7305&postdays=0&postorder=asc&start=0 si aici:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=92945
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
cangri am citit alte topicuri dar nu erau exact informatile care le doresc eu ,

problema la masina me-a este ca pierde motorina destul de multa ca observ la consum pe la asa zisa valva y33 , si a-si dori sa stiu daca imi poate spune si mi-e careva care si-a reparat-o singur, cu ce solutie si unde exact a lipit ca daca o duk in service sunt foarte mari sanse dupa sa es cu alta prblema de acolo Sad , multumesc frumos
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
dj77nio... cauta pe forum "motorina in mufa", "motorina in ecu". Sunt deja tutoriale despre cum se rezolva aceasta piesa.

Ai 2 variante:
A:
- umplerea mufei cu poxipol
- uneori se intampla sa nu reuseasca si sa picure iar, e cam la noroc. Daca incepe sa curga iar ai si mai mult de lucru, trebuie data jos si curatat acel adeziv epoxidic dupa care refacut.
- costurile sunt mici, doar adezivul si timpul pierdut

B:
- cumperi valva noua
- montezi, esti linistit
- dezavantaj: costuri mari, valva e undeva la 6-7mil

Collateral Damage:
ECU: daca ai de mult problema asta, cu siguranta va fi afectat, trebuie desfacut, curatat, refacute lipituri, etc.
Grabeste-te si rezolva urgent.
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
pai ca-m de circa 2 luni e problema , da intradevar am fost si costa aceea valva la reprezentanta la opel 670 lei , si mai treb sa astept cva ca numai la comanda nau pe stoc
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Cu cat stai mai mult cu atat problemele si costurile de reparatie vor fi mai mari. Tu stii cel mai bine. Spor.
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Sad mda multumesc frumos
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
xcuseme a scris:dj77nio... cauta pe forum "motorina in mufa", "motorina in ecu". Sunt deja tutoriale despre cum se rezolva aceasta piesa.

Ai 2 variante:
A:
- umplerea mufei cu poxipol
- uneori se intampla sa nu reuseasca si sa picure iar, e cam la noroc. Daca incepe sa curga iar ai si mai mult de lucru, trebuie data jos si curatat acel adeziv epoxidic dupa care refacut.
- costurile sunt mici, doar adezivul si timpul pierdut

B:
- cumperi valva noua
- montezi, esti linistit
- dezavantaj: costuri mari, valva e undeva la 6-7mil

Collateral Damage:
ECU: daca ai de mult problema asta, cu siguranta va fi afectat, trebuie desfacut, curatat, refacute lipituri, etc.
Grabeste-te si rezolva urgent.



Chiar nu am citit topicurile pentru ca nu detin motorul asta, nu stiu cum e mufa concret,dar acum zic si eu : nu ar fi mai simplu sa se foloseasca silicon (de preferat silicon-plastic topit cu pistolul) pentru asigurarea mufei,ma gandesc ca poxipolul nu e chiar cea mai fericita solutie in cazul in care va trebui sa umblii din nou pe acolo
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Nu... motorina va topi acel plastic in scurt timp.
Plus ca acolo e presiune f mare, senzorul ala fiind montat direct in pompa de injectie.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Cel mai bine, taie firele care vin de la senzor si pune conectori, in felul asta scapi de motorina ce urca in ECU, si iti prelungeste viata calculatorului! Nu merge cu nici un silicon, trebuie ceva tare gen poxipol, bizone, dar si cu astea ai sanse 50-50 sa mearga cum au spus si colegii!
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
e destul de naspa situatia Sad multumes pt sfaturi
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
daca ar fi sa pun poxipol ar trbui sa dau pompoa jos sau sa il pun direct cu pompa pe masina ?
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Pe sub masina, se da calculatorul de injectie jos, ca sa ai acces la senzor, se da jos senzorul ( destul de greu si aiurea spatiul ala ), apoi fie lipesti firele direct de bornele senzorului si apoi umplii spatiul cu adeziv puternic si lasat 24 ore, fie pui adeziv si introduci mufa originala! Trebuie lasata o periodata pt ca adezivul sa se intareasca bine, apoi il pui iar pe masina! Recomand varianta cu umplerea completa cu adeziv si lipirea firelor in ordinea corecta, varianta cu mufa e mai nasola in cazu in care nu iese bine!
  • cezarpuppy

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2015

  • Mesaj Privat
cenzurat, pentru tematici comerciale avem sectiune dedicata
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR