Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • kiss_me_cristiano

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Dupã îndelungi cautari pe forum nu am reușit sa îmi sting o curiozitate .
Opel vectra b2
Motorizare : x16xel
Caroserie : berlina
Anul : 2000
Euro 2
modificarea pe care as dori sa o fac este sa trec de la euro 2 la euro 4 .
Dim documentarile pe care le-am fãcut pana acum :

Schimbare motor euro 2 cu euro 4 ( x16xel cu z16xe )
Catalizator si cam atât
Dacã este cineva care cunoaște fenomenul va rog sa explicati .moldovean anticipat
Skip ads

  • alinmuresan

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu faci asta doar pentru sufletul tau, intereseaza-te intai si cat te costa sa omologhezi la rar schimbarea normei de poluare.
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Schimbarea de motor nu e chiar usoara.
Multe maruntisuri nu se vor potrivi. Si mai ales instalatia electrica o sa-ti dea mari batai de cap.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Plus ca dai bani aiurea pe omologare.Ca de castigat nu castigi nimic.
  • kiss_me_cristiano

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cum se intampla de obicei in romania ... cineva are un proiect iar ceilalti il distrug inainte de al asculta ...
"nu mi-o luati in nume de rau" deci eu ca sa imatriculez vectra b2 din 2000 in tara mi se cere peste 3000 euro ... asa ca mai bine caut un bloc motor la dezmembrari cu 100 eeuro si incep sa bag in el ce mi se pare mai bun din cel vechi ii iau segmenti poate pistoane si ma arunc la 500 euro poate necesita vre-o rezerva de alti 500 euro pentru mizilicuri plus alti 500 omologarea mai pui 1000 sa bei si tu o bere si te-ai aruncat la 2500 euro.... bravo deci ramai cu 1000 euro in buzunar la spate .... problema e ca ai un motor 0 km pe caruta ceeqa ce nu gasesti nicaieri si plus de asta mai ramai cu 1000 pentru imatriculare ... voi ce preferati 3500 pentru numere de romania sau 3500 cu numere si motor 0 km ?
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pe hartie pare ca ai dreptate, in realitate nu va fi chiar asa...si motorul ala nu va avea 0 km, cum spui tu, va fi doar un motor refacut care va fi reusit sau nu...Deci, eu n-am inteles, ai masina deja cumparata si vrei sa vezi cum iesi mai bine sau vrei sa cumperi masina si studiezi variante? 2000-3000 euro cat o costa masina +3500 inmatriculat si facut modificarea la E4=5500-6500 euro...foarte mult si nu merita pentru o masina de 12-13 ani. Gandeste-te ca masina aia nu e formata doar din motor care sa zicem ca o sa-l schimbi si-ti va reusi ...mai cad si tablele, amortizoare, frane, directie...interiorul va avea probleme, etc. Mai bine de banii aia, cumperi de la inceput ceva mai nou si care nu costa atat la inmatriculare sau gata inmatriculat, gasesti destule masini bune pe benzina deja inmatriculate la bani aia.
  • kiss_me_cristiano

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ideea e ca masina mea o vectra b2 din 2000 berlina a suferit un mik accident in care am schimbat toata mecanica noua (amortizoare brate directie planetare ambreiaj vopsita general am folosit doar piese originale ... mi sa facut cadou 4 jante originale opel noi noute ambalate niciodata folosite portiera aripa si spoilerul fata puse de pe o vectra de la dezmembrari deci in stare foarte buna sa zic masina antifonata insonorizata chedere schimbate cutie revizionata si multe alte nimicuri marunte , acum am pus aceasta intrebare daca imi convine sa fac aceasta operatie sau macar ce mi-ar mai trebui sa fac aceasta operatie la motor iar daca nu imi convine o sa ii refac motorul la 0 km adik sa bag tot in el nou incet incet .... dupa care sa mai astept sa o imatriculez in tara ... oricum o masina indiferent de marca din perioada 2000 este net superioara la rezistenta ca una din 2006 2007
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ideia este buna si ar merita daca modificarile pe partea mecanica ti le faci chiar tu.

La partea electrica, ideal ar fi sa te ajute un electrician care cunoaste bine ambele motorizari.

Fa un drum la RAR si intreaba care ar fi costurile.
  • kiss_me_cristiano

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La rar nu pot merge pentru ca sunt in Italia si vreau sa o omologhez aici . știți voi birocratia e mai mik piesele ceva ceva mai ieftine plus de asta aici la dezmembrari piesele nu costa nimik si ink ceva pe aici o mașina astra din 2004 2005 distrusã cu motor intact o cumperi cu 400 euro plus actele 80 euro .posibilitatea e mai mare sa reușesc aici decât in romanitza
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
poti da mail la rar.intrebi in mail ce vrei sa stii si costurile. eu nu cred ca merita dar banii sunt ai tai.
plus ca omologarea individuala nu cred sa fie doar 1000 ron.

vezi ca omologarea euro 4 in it e posibil sa nu fie valabila in ro.rar-ul nostru e mai special de felul lui.au mai fost si altii cu omologari de euro mai mare din germania si in romania rar-ul nu le-a recunoscut.
  • kiss_me_cristiano

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Vorbeam de 500 euro omologarea si plus de asta in Italia îți da cartea tehnica noua dupã omologare unde specifica norma de poluare euro 4 ASA ca nu te pot freca cei de la rar pentru ca la schimbare de motor nu va mai apãrea ca modificare in subtitlu ci in rubrica originala
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
In Italia poate asa e.
Dar daca vi si o inscrii in Romania va trebui sa o omologhezi si la RAR aici.
Nu conteaza ce scrie pe carte.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
vin-ul ramane acelasi. si dupa decodarea vin apare x16xel care e euro 2. nu e chiar asa simplu in romanica.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
nu cred ca ca RAR-ul din romania nu se va uita pe codul motor unde scrie Z16XEL care e echivalent E4 ,si plus ca se vor vedea la noxe
  • dolc3_sell

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Te sfatuiesc sa cauti un avocat, iar pentru suma modica de 500-1000 ron, inscrii masina fara taxa de poluare, doar ca trebuie sa astepti 3-4 luni pana se castiga procesul. La mine, in Craiova, avocatii cer 500-700 ron pentru castigarea procesului si inscrierea autovehiculului fara plata taxei auto, iar procesele se castiga sigur, cunosc multe cazuri. Lasa planul cu schimbarea motorului, ca nu ajungi nicaieri. Informeaza-te despre ce ti-am zis mai sus. Bafta !
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
taxi43edy a scris:nu cred ca ca RAR-ul din romania nu se va uita pe codul motor unde scrie Z16XEL care e echivalent E4 ,si plus ca se vor vedea la noxe

La inscrierea auto in Romania nu se uita RAR-ul la noxe ca sa stabileasca norma de poluare.
E bun sfatul cu avocatul insa procesul e de lunga durata(nu 3 luni). Am si eu 3 procese in Craiova si in curand inca 3.
Nu exista motor Opel Z16XEL
  • monkey

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996 x20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Asa am pune toti n`spe catalizatoare si am avea euro7 de pe acuma.
Ar iesi masina mai nepoluanta decat una electrica.
R.A.R. ul are un tabel cu modelul masinii dupa VIN.Ce e scris acolo e litera de lege.Nu conteaza cat polueaza masina ta.
  • ionutcatalin93

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:
Nu exista motor Opel Z16XEL

Ce vrei sa spui ca nu exista z16xel?

Si eu cred ca e mult mai bine sa actionezi in instanta.
Costuri reduse semnificativ..
Iar procesul din cate stiu eu (la mine in valcea) dureaza cam 3 luni si nu am auzit pe nimeni sa fi pierdut pana acum.
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
asa este treaba cu avocatul e cea mai sigura si inn plus treaba cu vinul e adevarata tu avnd vin de masina cu euro 2 nici nu vor baga in seama noxele sau faptul ca ai tu motor euro 4 respectiv z16...si daca totusi baga de seama va trebui sa platesti pt omologare ... sau bagate prin bulgaria cand vi itzi faci actele cu vreo 300 de euro Smile.
  • kiss_me_cristiano

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Are cineva idee cum ar trebui sa procedez pas cu pas prin avocat ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR