- daniel_kadett
- OP
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
salut,
am un opel kadett diesel din '86 si acum vreo luna mi s-a rupt cureaua de distributie. din fericire nu am avut decat sa schimb cureaua si 2 colbutori. dupa aceasta reparatie insa masina scotea mult fum albastru, cel mai mult la turatie. dupa ce mecanicul care mi-a pus cureaua a mai reglat avansul fumul nu mai e atat de dens si apare numai uneori in schimb consumul de ulei a ramas. din cate am citit si intrebat pare a fi clar de la semeringurile supapelor, dar as vrea sa stiu si parerea voastra si eventual daca a mai schimbat cineva si stie ce presupune (se desface mototul de tot sau se poate umbla pe la capac) si eventual ceva preturi
multumesc,
am un opel kadett diesel din '86 si acum vreo luna mi s-a rupt cureaua de distributie. din fericire nu am avut decat sa schimb cureaua si 2 colbutori. dupa aceasta reparatie insa masina scotea mult fum albastru, cel mai mult la turatie. dupa ce mecanicul care mi-a pus cureaua a mai reglat avansul fumul nu mai e atat de dens si apare numai uneori in schimb consumul de ulei a ramas. din cate am citit si intrebat pare a fi clar de la semeringurile supapelor, dar as vrea sa stiu si parerea voastra si eventual daca a mai schimbat cineva si stie ce presupune (se desface mototul de tot sau se poate umbla pe la capac) si eventual ceva preturi
multumesc,
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
salut...
1.mai multe date despre motor ca sa putem sa-ti raspundem la obiect
2.se poate regla "avansul" la un motor diesel?...
3.consumul de ulei poate fi de la simeringurile supapelor sau segmenti uzati
4.cam greu sa schimbi simeringurile de la supape fara sa dai chiulasa jos(capacul chiulasei)....e un post pe forum asemanator, unde tipul spune ca a vacumat pistoanele pe rand pt aceasta operatiune
5.am un motor diesel de pe o astra F de vanzare (1.7DR cu supapa EGR) la pret bun si in stare buna...daca te intereseaza discutam pe PM
toate bune
1.mai multe date despre motor ca sa putem sa-ti raspundem la obiect
2.se poate regla "avansul" la un motor diesel?...
3.consumul de ulei poate fi de la simeringurile supapelor sau segmenti uzati
4.cam greu sa schimbi simeringurile de la supape fara sa dai chiulasa jos(capacul chiulasei)....e un post pe forum asemanator, unde tipul spune ca a vacumat pistoanele pe rand pt aceasta operatiune
5.am un motor diesel de pe o astra F de vanzare (1.7DR cu supapa EGR) la pret bun si in stare buna...daca te intereseaza discutam pe PM
toate bune
- daniel_kadett
- OP
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
am un 1.6 diesel, iar masina e din 1986. motorul a fost facut acum vreo 7 luni, deci nu are de ce sa aiba segmentii uzati, iar de o vreme vad ca elimina pe esapament si ulei lichid, nu doar vapori, fum, etc pt ca gasesc sub ea pata la imbinarea tobei.
se poate regla avansul, deja mi l-a reglat tipul de la service de 2 ori. la inceput scotea mai putin, dar tot mai scotea....
multumesc pt raspunsuri
as vrea sa mai aud pareri pt ca sapt viitoare vreau sa o fac, cumva
se poate regla avansul, deja mi l-a reglat tipul de la service de 2 ori. la inceput scotea mai putin, dar tot mai scotea....
multumesc pt raspunsuri
as vrea sa mai aud pareri pt ca sapt viitoare vreau sa o fac, cumva
- manfred
- **
- 130 mesaje
- din 02 Aug 2006
- Omega 1998 X25DT
- Bucuresti
manfred
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- daniel_kadett
- OP
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
multumesc pt sfaturi.
sapt viitoare voi merge la un alt mecanic pt evaluare si poate incep si cu reparatia ca nu as vrea sa ard 1l de ulei la 500km.
daca cineva a mai facut chestii de genul supape, semeringuri il rog sa imi zica daca mai stie ceva preturi pt piese si eventual ce presupune schimbarea acestor semeringuri. Trebuie facuta si compresia, chestii de genul?... eu nu prea ma pricep si as vrea sa fiu in tema de pe acum
multumesc.
sapt viitoare voi merge la un alt mecanic pt evaluare si poate incep si cu reparatia ca nu as vrea sa ard 1l de ulei la 500km.
daca cineva a mai facut chestii de genul supape, semeringuri il rog sa imi zica daca mai stie ceva preturi pt piese si eventual ce presupune schimbarea acestor semeringuri. Trebuie facuta si compresia, chestii de genul?... eu nu prea ma pricep si as vrea sa fiu in tema de pe acum
multumesc.
- daniel_kadett
- OP
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
dupa lupte seculare si mecanic schimbat, am gasit solutia....
din pacate semeringurile sunt ok, spun din pacate pt ca motorul dupa 8.000 de km e varza, trebuie bucsat, segmentat, si toate cele, deci facut. cred ca reparatia anterioara, care a fost cam superficiala, adica segmenti fara bucsat, i-a fost fatala.
dupa reparatie o sa va scriu cum a iesit, sper ca beton dupa atata timp si bani....
din pacate semeringurile sunt ok, spun din pacate pt ca motorul dupa 8.000 de km e varza, trebuie bucsat, segmentat, si toate cele, deci facut. cred ca reparatia anterioara, care a fost cam superficiala, adica segmenti fara bucsat, i-a fost fatala.
dupa reparatie o sa va scriu cum a iesit, sper ca beton dupa atata timp si bani....
- daniel_kadett
- OP
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
gata, am rezolvat, in sfarsit.
dupa aproape o luna, am in sfarsit motor facut. ieri am luat masina de la service cu motorul facut. nu am mers decat 0.5 km asa ca nu am reusit sa imi dau seama cum merge. o sa o testez zilele astea si o sa va spun, dar din cate am inteles o sa mai merg sa mai imi faca ceva reglari
dupa aproape o luna, am in sfarsit motor facut. ieri am luat masina de la service cu motorul facut. nu am mers decat 0.5 km asa ca nu am reusit sa imi dau seama cum merge. o sa o testez zilele astea si o sa va spun, dar din cate am inteles o sa mai merg sa mai imi faca ceva reglari
- daniel_kadett
- OP
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
uitasem... am facut cam asa:
- bucsat motorul
- garnituri motor - toate, inclusiv de chiloasa desigur, semeringuri supape, palier, si altele
- segmenti motor
- un tampon motor - o mizerie de cauciuc al naibii de scumpa
- placa de presiune - aia pe care o aveam era cu uzura cam la jumate, dar cum nu desfac motorul saptamanal ... am schimbat-o
de acum ma gandesc la km multi sa ii fac, sper eu fara probleme, si la inceput ca pensionarii, pana fac rodajul.. apropo, stie cineva daca e cazul sa nu depasesc o anumita turatie, ca am uitat sa intreb mecanicul...
multumesc.
- bucsat motorul
- garnituri motor - toate, inclusiv de chiloasa desigur, semeringuri supape, palier, si altele
- segmenti motor
- un tampon motor - o mizerie de cauciuc al naibii de scumpa
- placa de presiune - aia pe care o aveam era cu uzura cam la jumate, dar cum nu desfac motorul saptamanal ... am schimbat-o
de acum ma gandesc la km multi sa ii fac, sper eu fara probleme, si la inceput ca pensionarii, pana fac rodajul.. apropo, stie cineva daca e cazul sa nu depasesc o anumita turatie, ca am uitat sa intreb mecanicul...
multumesc.
- Operabilus
- ***
- 786 mesaje
- din 20 Sep 2006
- Cluj
Operabilus
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2006
- Mesaj Privat
- daniel_kadett
- OP
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat