ludinasiu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2012
- Mesaj Privat
am fost la meserias si a curatat capacul de la culbutori de smantana aceea alba ,dupa o luna s-a facut iar ;
nu am apa in ulei e ok curat uleiul dar mizeria aceea o am si in furtunele de evacuare gaze de pe capac cele doua mai ales cel subtire pe care il curat si peste doua zile este la loc
imi iubesc agila (1,0 motor) si mai am o chestie :consuma cam mult cam 7 in oras
va rog sa ma lamuriti care este cauza
nu am apa in ulei e ok curat uleiul dar mizeria aceea o am si in furtunele de evacuare gaze de pe capac cele doua mai ales cel subtire pe care il curat si peste doua zile este la loc
imi iubesc agila (1,0 motor) si mai am o chestie :consuma cam mult cam 7 in oras
va rog sa ma lamuriti care este cauza
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
ludinasiu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2012
- Mesaj Privat
ludinasiu a scris:am fost la meserias si a curatat capacul de la culbutori de smantana aceea alba ,dupa o luna s-a facut iar ;
nu am apa in ulei e ok curat uleiul dar mizeria aceea o am si in furtunele de evacuare gaze de pe capac cele doua mai ales cel subtire pe care il curat si peste doua zile este la loc
imi iubesc agila (1,0 motor) si mai am o chestie :consuma cam mult cam 7 in oras
va rog sa ma lamuriti care este cauza
nu am apa in ulei e ok curat uleiul dar mizeria aceea o am si in furtunele de evacuare gaze de pe capac cele doua mai ales cel subtire pe care il curat si peste doua zile este la loc
imi iubesc agila (1,0 motor) si mai am o chestie :consuma cam mult cam 7 in oras
va rog sa ma lamuriti care este cauza
nu am zis ca am apa in ulei ,a verificat meseriasul uleiul si este ok
am avut probleme si cu egr mi la curatat un baiat la servis autorizat si a trebuit sa ma duc de 3 ori inapoi cu masina pt ca ,curgea apa nu l-a etansat ca lumea mie teama sa nu fie tot de acolo ,sa scape apa in admisie caci am mai patit a 3 oara cind am fost la servis mi-a zis un alt baiat ;de atunci am schimbat si uleiul 10w40 am pus opel
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
poi daca ajunge apa in ulei atunci spumeaza.. se face o mazga albicioasa pe capac si ea este aspirata si pe furtunasele de aerisire a carterului.. Se prea poate sa ai garnitura fisurata..
EGR-ul e cu circuit de racire? Daca ajunge lichid de racire in admisie nu vad cum ar ajunge in compartimentul chiulasei..
oricum mai strange suruburile de la EGR.. si verifica si garnitura..
EGR-ul e cu circuit de racire? Daca ajunge lichid de racire in admisie nu vad cum ar ajunge in compartimentul chiulasei..
oricum mai strange suruburile de la EGR.. si verifica si garnitura..
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
asculta sfatul meu.
spuma aceea se face exclusiv cand uleiul intra in contact cu apa
si se face doar pe componentele cele mai reci ale motorului (furtune, capac, etc)
pe componentele fierbinti (bloc motor, chiulasa, pistoane, cilindri) nu se face pentru ca de pe acestea se evapora amestecul ulei-apa si condenseaza pe cele reci...
spuma doar pe componentele reci se face la inceput
odata ce uleiul se imbiba cu apa va deveni o emulsie si se va albi cu totul...
posibile probleme:
ori garnitura de chiulasa ciupita
ori mai grav chiulasa fisurata sau chiulasa ovalizata deoarece nu a fost stransa dupa specificatiile GM ci stransa dupa ureche...
spuma aceea se face exclusiv cand uleiul intra in contact cu apa
si se face doar pe componentele cele mai reci ale motorului (furtune, capac, etc)
pe componentele fierbinti (bloc motor, chiulasa, pistoane, cilindri) nu se face pentru ca de pe acestea se evapora amestecul ulei-apa si condenseaza pe cele reci...
spuma doar pe componentele reci se face la inceput
odata ce uleiul se imbiba cu apa va deveni o emulsie si se va albi cu totul...
posibile probleme:
ori garnitura de chiulasa ciupita
ori mai grav chiulasa fisurata sau chiulasa ovalizata deoarece nu a fost stransa dupa specificatiile GM ci stransa dupa ureche...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat