Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ionut_gry

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
buna ziua tuturor, sunt nou in clubul opel, asa ca, daca gresesc ceva sa ma corectati si o sa indrept greseala.
din luna decembrie 2011 mi-am procurat si eu un opel vectra y20dth, 167000 km are masina acum.
acum 2 saptamani am fost sa schimb filtrele si uleiul,am ajuns cu masina in service, se schimba totul, dupa care dam la cheie... nimic, nu porneste. bun... mecanicul a spus ca a mai avut cazuri asemenea cu acelasi tip de motor si ca trebuie trasa. ca atare am tras-o vreo... 5 km si nimic. ajungem in service din nou si incepem sa cautam ce are de nu porneste. am dat la automat pana ce a murit bateria,motorina in filtru este,au fost desfacute injectoarele, toate dau motorina, furtunasele de retur nu prezinta fisuri si nici nu sunt umede. pana la urma i-am dat cu spray, o ia cat are sprayul dupa care se opreste. mai mult decat atat,dupa ce porneste, cu spray, scade turometrul imediat si nici pedala de la acceleratie nu are nici un efect,apas ca in gol in ea. am pus-o si pe tester si mi-a dat, printre aletele urmatoarele erori:
P0335 - semnal senzor axa cu came - domeniu sau performanta (FC) - prezent
P1604 - Inlocuiti modulul de comanda (ECU) (FD) - nu e prezent
P1630 - cantitate injectata - defectiune (FB) - prezent
P0606 - Defectmodulul de comanda (ECU) (FD) - prezent
P0615 - Circuitul releului demarorului este deschis (04) - Nu e prezent.
v-as ruga sa imi spuneti si mie ce ar putea avea masina, as vrea sa stiu asta pana sa o duc la un service autorizat opel, ca nah... sunt destul de scumpi.
mi s-a spus ca ar fi senzorul de turatie de pe axa cu came, sau calculatorul de la pompa de injectie.
ca remediu mi s-a spus de cineva ca poate sa imi reprogrameze pompa si sa imi stearga toate erorile dupa care sa o tragem si s-ar putea sa porneasca sau sa batem cu un ciocanel in pompa de injectie in cazul in care ar fi ãistonasul hidraulic blocat.
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o parere, un atelier mai bun, etc nu de alta dar zilele astea imi naste nevasta si cam am nevoie de masina.
va multumesc anticipat
Skip ads

  • dew

  • Mesaje scrise: 1,077
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Mergi la dezmembrari si probeaza alt senzor de turatii de la vibrochen, daca zici ca iti cade turometrul, daca nu probeaza si pe cel de axa, e mai bine decat sa dai banii aiurea la magazin si sa nu fie de acolo
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, P0335 este eroare de senzor crankshaft, ala de la vibrochen, acest motor nu are senzor pentru axa cu came. Ai putea sa incerci sa probezi cu un senzor bun insa dupa celelalte erori suna a ECU busit. Chestia cu ciocanele ma indoiesc sa ca o sa functioneze. Cum spunea si colegul incearca in prima faza un senzor bun si vezi, daca e amorsata si senzorul ar fi problema ar trebui sa o ia din prima , desi acest senzor da semne de oboseala la inceput prin faptul ca se opreste in mers. Daca imi amintesc eu bine am pornit odata masina mea cu mufa scoasa de la acest senzor si a pornit dar mergea pe la 500ture si se scutura din toate madularele.
  • ionut_gry

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
maine ma voi duce la un alt mecanic si o sa ii spun sa inlocuim senzorul de pe vibrochen, cum ati spus, nu ma pricep foarte bine la mecanica de asta poate mai am anumite inexactitati. va tin la curent. multumesc
  • ionut_gry

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
mentionez ca pana la schimbul de ulei si filtre facut, nu a prezentat nici o problema gen sa nu porneasca sau sa porneasca greu, sau sa aibe oscilatii de turatii sau sa se opreasca motorul. mutumesc
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ia incearca mai intai sa elimini filreul de motorina pentru o zi sau 2 sa vezi daca si cum porneste . Pe mine m ar mira sa se buseasca ECU dupa un schimb de filtre si ulei , nu prea as crede .
Daca problema a fost de la filtru tunci elimina vechiul filtru si pune unul capsulat(ex -ford focus 1.8 diesel)
Erorile enumerate pot fi din cauza faptului ca dind la automat si nepornind sa le fi generat . Ce vreau sa te intreb- atunci cand ti au facut schimbul de ulei si filtre , dupa schimbare filtrului de motorina ti au umplu la loc vasul cu motorina ai observat acest lucru ?Eu totusi tind sa cred ca problema pornirii este dezamorsarea - nu vreau sa cred ca daca schimb filtrele si uleiul sa se strice senzori sau ECU.
In nici un caz sa nu te atingi de pompa de injectie , ea ar fi ultima pe care ai verifica-o.
  • ionut_gry

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
asa mi-au spus mai multi ca pompa s afie ultimul lucru. intr-adevar multe erori da din cauza nepornirii motorului. cand au schimbat filtrul nu au completat cu motorina asa cum ar fi trebuit, ci au lasat doar motorina care era ramsa in pahar, dar, mi-au spus ca dupa cat am traso trebuia sa o ia. si filtrul pt ford 1.8, tddi parca,se potriveste la opel vectra y20 dth? nu de alta dar, nu cred ca este foarte scump si as incerca si varianta asta. multumesc
  • ionut_gry

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am fost din nou azi la masina cu un alt tester psg 16 cred, scria ceva pe acolo, un fel de POS mai mare cu un ecran de vreo 10-12 cm in partea de sus si cu vreo 8-10 taste in partea de jos printre care esc, enter, f1, f2 si sageti. mentionez ca primul tester a fost un op-com. ideea e ca mi-a dat doar erorile acestea
P1630 - cantitate injectata - defectiune (FB) - prezent
P0606 - Defectmodulul de comanda (ECU) (FD) - prezent
dupa care dupa ce am dat din nou la automat a reaparut si
P0335 - semnal senzor axa cu came - domeniu sau performanta (FC) - prezent. din ce am inteles aceasta din urma apare pt ca nu porneste si k am dat mult la automat.
cert este ca l-am contactat si pe dl Mihai de pe ecu.ro si i-am dat exact mesajul de aici si mi-a raspuns ca ii este clar, este pompa si ca se poate face, ma costa 700 lei daca vin cu pompa sau 1000 daca vin cu masina. imi da si garantie 6 luni. mi-a mai spus ca daca nu ma lasa la acest minor schimb in cel mult o luna ma lasa in drum. astazi as vrea sa ma duc si la cineva de la bosh de pe soseaua alexandriei sa vad ce imi spui si cei de acolo dar am inteles ca sunt destul de scumpi. ce pareri mai aveti sa ma duc direct la Dl. Mihai sau sa ma mai duc si la bosch? si inca ceva e de incredere sa ma duc sa ii las masina 3 zile? nu se intampla nimic nu umbla la alte lucruri? o zi buna
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca ai P0335 ? Nu cumva e P1335 - senzor rotatie pompa ?
Vectra Y20DTH are doar senzor de vibrochen si senzor rotatie pompa injectie.
  • ionut_gry

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
stiu ca nu am senzor la axa cu came ci doar pe vibrochen, insa asta e eroarea este printarea facuta dupa ce mi-a salvat codurile de eroare.
  • ionut_gry

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am vorbit deja cu dl. Mihai si maine dimineata o duc la el la service. sper sa fie bine.
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
sa ne spui si noua ce ai rezolvat.bafta.
  • ionut_gry

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
inca nu am rezolvat,masina e la Mihai,astept si eu cu nerabdare, ca acum umblu cu o masina imprumutata de la un prieten, un volvo 850 din 1996, motor 2500 benzina... mcar imi fac treaba cu ea. o sa revin cu un mesaj can aflu ceva
  • ionut_gry

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
astzi la 12 m-a sunat dl Mihai si mi-a spus ca masina este gata,deci nu a durat decat 2 zile exact, eu ducandu-i masina alaltaieri tot pe la ora 12. mi-a spus ca daca nu se putea repara trebuia sa vina altcineva cu alt calculator de pompa si sa mi-l puna, si pt asta trebuia sa dau inca vreo 200-300 rin in plus, dar s-a putut repara.
deci mie mi s-a parut un om cinstit care si-a facut treaba. pret total reparatie 700 lei reparatia calculatorului + 300 demontarea si montarea. e cel mai putin pret pe care l-am gasit, asta dupa ce la bosh, soseaua alexandriei, ma costa reparatia 1200-1300+300-400 manopera. mult succes tuturor
  • BUMU

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Stiu ca vin cam tarziu cu comentariul dar acum am vazut subiectul asta. Fratilor masina nu are nicio problema atata timp cat tu nu ai umblat la nimic. Instalatia de motorina trebuie aerisita, cum a spus si el ia schimbat filtru de mototrina si nu ia completat, toata lumea stie ca motoarele de 2.0 sunt mai ciumaroase la capitolu aerisire, iar ce iti spune domni mecanici pe la service ca are dus ca are ars asta e bulibaseala de 2 lei, aeriseste fratele meu instalatia si o sa-ti mearga masina perfect nu te apuca sa schimbi calculatoare, injectoare, pompe si alte cele. masina a tras aer dupa schimbul de filtru de motorina. Slabestei conducta de motorina de la injectorul de deasupra pompei, umplei filtru cu motorina si dai la automat pana iti da motorina curata fara spuma sau daca ai o ''Basica'' din aia de amorsare monteazo pe returul pompei de injectie si asa o aerisesti de nai dureri de cap. Mentionez ca masina nu are nimic doar a prins aer instalatia. a si sa nu uit ''Nea Mihai'' om cinstit fac pariu ca tiatras o teapa zdravana asa cinstit cum lai vazut tu, parerea mea. iar codurile de erroare care le aveai alea erau de la nepornirea motorului.
  • ionut_gry

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
deci... crede-ma ca daca era asa de usor cum ai specificat tu, din cei 5 mecanici + 2 electricieni,pana sa ajunga la mihai, o faceau, credema ca i-am slabit toate conductele, prin toate dadea motorina, nu avea fisuri nu scurgeri, filtru bine etansat, si nimic. o porneam cu spray si cat dadeam la automat crestea turometru dupa care imediat cadea, pedala nu aveam,motorul statea pornit cat avea spray dupa care nimic. a eliminat filtru de motorina a pus direct prin cadere in pompa tot la fel, deci la mine partea mecanica mergea, partea electrica era dusa.
eu nu il cunosc personal pe Mihai, am ajuns la el dupa spusele mai multor mecanici, dupa cum am spus la bosh imi luau 1200-1300 ron + manopera 300-400, alt electrician 400 euro+ manopera 400 ron, deci undev la 2200 ron, si la el m-a ajuns cu totul 1000 ron,o fi fost teapa nu o fi fost, cert este ca el a fost singuru care i-a dat de cap.
  • andu89

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Ba fraților ajutați.mã și pe mine va rog frumos am și eu un opel vectra b din 1998 am schimbat filtru de motorina acu 2 sãptãmâni. .a pornit la prima la prima cheie totul bine și frumos pana asearã eram pe autostrada în afarã tarii prin norvegia și sa oprit de odatã...mia tãiat accelerația și nu a mai pornit..Am tras.o pana acasã în timp ce o trãgeam am mai încercat sa o pornesc dar nimic..azi am umplut filtru de mototina și ia dat nimic..Am ridicat banchetele din spate am scos turul și i.am dat la automat. Nu arunca deloc motorina. Am pus totul înapoi am desfãcut la injector și i.am dat la automat pana mi.a curs motorina. .și din nou am pus totul la loc și tot nu vrea..nu știu ce dracu are..ce e stricat ajutați.mã va rog frumos nu am cu ce sa merg la munk și prietenii nu am pe aici..
Va mulțumesc foarte mult
  • ionut_gry

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Incearca cu inceputul:
1 furtunase de retur, daca nu etanseaza perfect,nu iti va mai porni in veci, deci schimba furtune retur, sunt ieftine si sunt topicuri pe aici si pe youtube ca s le poti schimba singur.
2 filtru motorina sa fie la fel bine etansat,daca ia aer,la fel nu porneste.
3 pune un tester pe ea sa vezi ce erori iti da.
Apoi vezi ca sunt destui specialisti pe aici ca sa te poata ajuta mai departe.
  • andu89

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Am duso acu la un mecanic la un indian dracu sa îl ia..m.am uit at la retur la filtru tot...da dak îmi poți explica. Pompa sau sonda aia din rezervor cum funcționeazã k am scos furtunul de tur și am dat la automat nimic nici un strop de motorina..nu sunt în tara cred k în tara îmi era mai ușor sunt în norvegia și e k dracu aici dak nu ai masina ești mort și nu prea am prietenii. Abe am reușit sa o trag pana la un mecanic am dat cam 2 milioane ptoza 10 km tras. Și habar nu am dak o face dar trebuie sa încerc k sunt mort. Sad ms mult
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ti-a tras-o mihai bine de tot. Cum pusca mea sa-i dai 700 ron pe "reparatia" unui calculator de pompa? Pai cu 200 de euro iei pompa cu tot cu calculator. Reparatia nu trebuie sa depaseasca 500 ron.

@andu89, daca ai scos furtunul din rezervor nu ai facut altceva decat sa bagi si mai mult aer in instalatie. Nu ai pompa in rezervor, ce motorina vrei sa arunce cand dai la automat?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR