undelfin
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2012
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
2 Masini foarte bune. Accord-ul, e cea mai frumoasa berlina dupa mine.
La diesel aveau probleme cu 2.2 CTDI la ambreiaj. In 20 000 km patina ambreiajul.
La dotari, cel putin asa era mai demult, Accord-ul nu-l prea poti customiza la fel de usor ca Insignia. Adica sunt putine pachete din care poti alege.
La diesel aveau probleme cu 2.2 CTDI la ambreiaj. In 20 000 km patina ambreiajul.
La dotari, cel putin asa era mai demult, Accord-ul nu-l prea poti customiza la fel de usor ca Insignia. Adica sunt putine pachete din care poti alege.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Accordul nu se customizeaza deloc. Vine in doua sau trei variante de echipare la care nu poti adauga sau elimina nimic.
Daca vrei Accord diesel nu ai decat varianta 2,2 litri, taxe mult mai mari decat motorul de 2 litri. Unii posesori se plangeau de filtrul de particule, nu isi facea regenerarea corespunzator, aparea o eroare care necesita o regenerare in service. La diesel, as alege Insignia.
Benzinarele Hondei, adevarate bijuterii, fiabilitate recunoscuta, as alege Honda fara sa ma gandesc.
Service-ul la Honda mai scump, reprezentante mai putine, piese se gasesc mai greu, nu prea gasesti piese aftermarket, in schimb foarte multi posesori lauda calitatea serviciilor si profesionalismul angajatilor din service-urile Honda.
Daca vrei Accord diesel nu ai decat varianta 2,2 litri, taxe mult mai mari decat motorul de 2 litri. Unii posesori se plangeau de filtrul de particule, nu isi facea regenerarea corespunzator, aparea o eroare care necesita o regenerare in service. La diesel, as alege Insignia.
Benzinarele Hondei, adevarate bijuterii, fiabilitate recunoscuta, as alege Honda fara sa ma gandesc.
Service-ul la Honda mai scump, reprezentante mai putine, piese se gasesc mai greu, nu prea gasesti piese aftermarket, in schimb foarte multi posesori lauda calitatea serviciilor si profesionalismul angajatilor din service-urile Honda.
undelfin
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2012
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
undelfin
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2012
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Omule, tu stii ceva despre masinile astea? Ai macar idee cum si ce trebuie sa faci cand cumperi o masina, mai ales SH? Ai incercat sa faci un drive test cu vreuna dintre ele? Tu crezi ca parerea mea, a lui dodo_13 sau oricare altcineva va fi aceeasi cu parerea ta? Tu ne intrebi pe noi cum ne-am simtit in masinile astea cand tu ar trebui sa vezi asta singur? Din postarile tale vad ca nu te prea pricepi deloc, designul masinilor iti fura ochii. Vezi sa nu iti fure si banii, de multe ori in cazuri ca tine, asa se intampla.
Lasa forumul si intrebarile astea fara rost, fugi la dealeri, inscrie-te la drive test cu masinile, vezi singur cum te simti in ele. Du-te prin targuri, cauta masinile care vrei sa le cumperi si cere proprietarilor sa mergi cu ele. Nu te pricepi, ia pe cineva care se pricepe cu tine.
Masinile la care te gandesti tu sunt destul de scumpe, costurile de intretinere sunt mari, intreaba-te intai daca ti-o poti permite. Abia dupa ce faci astea o sa decizi singur care merita si care nu.
Bafta si casca bine ochii ca sa nu casti portofelul.
Lasa forumul si intrebarile astea fara rost, fugi la dealeri, inscrie-te la drive test cu masinile, vezi singur cum te simti in ele. Du-te prin targuri, cauta masinile care vrei sa le cumperi si cere proprietarilor sa mergi cu ele. Nu te pricepi, ia pe cineva care se pricepe cu tine.
Masinile la care te gandesti tu sunt destul de scumpe, costurile de intretinere sunt mari, intreaba-te intai daca ti-o poti permite. Abia dupa ce faci astea o sa decizi singur care merita si care nu.
Bafta si casca bine ochii ca sa nu casti portofelul.
undelfin
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2012
- Mesaj Privat
forbidden27 sunt in faza de studiu. cum ti'am spus pe alt topic habar nu am de cumpararea unui sh am avut numai masini noi. dar acumulez informatii, detalii, etc e ca si cum as discuta cu prieteni in lipsa posibilitatii de a ne vedea in real. si apropos de treaba asta, ma bucur ca am gasit forumul asta. am primit raspunsuri care ma ajuta de la oameni bine intentionati spre deosebire de alte locuri. opelarii se pare ca sunt niste oameni mai deschisi decat altii
cat priveste buzunarul, nu ma grabesc sa'l deschid, caci nici nu prea am multe buzunare . vizitele la dealeri si targ necesita timp consumat, deplasari, samd. extrem de tehnic nu sunt eu in materie, asta este adevarul - adica nu sunt pregatit la nibel de ultimul surub de pe o masina, am informatiile generale despre motor, dotari, etc - eu mi'am ales targetul (adica modelele care le vreau) si acum vad care sunt diferentele de opinii, fac comparatiile, tips&trick ca sa zic asa pana voi lua o decizie finala.
oricum, sper ca informatiile postate sa'i ajute si pe altii decat mine.
cat priveste buzunarul, nu ma grabesc sa'l deschid, caci nici nu prea am multe buzunare . vizitele la dealeri si targ necesita timp consumat, deplasari, samd. extrem de tehnic nu sunt eu in materie, asta este adevarul - adica nu sunt pregatit la nibel de ultimul surub de pe o masina, am informatiile generale despre motor, dotari, etc - eu mi'am ales targetul (adica modelele care le vreau) si acum vad care sunt diferentele de opinii, fac comparatiile, tips&trick ca sa zic asa pana voi lua o decizie finala.
oricum, sper ca informatiile postate sa'i ajute si pe altii decat mine.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
AURASIMONA- Suspendat
- 12 mesaje
- din 13 Aug 2010
- Insignia 2010 A 2.8 ner
- Timis
AURASIMONA- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010 A 2.8 ner
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2010
- Mesaj Privat
Am avut placerea sa detin ambele modele si sunt in masura sa mi dau cu parerea....chiar daca erau diferite ca nivel de motorizare,
Accord ul era fabricatie 2009, berlina, echipare Executiv, 2.0 I VTEC, 156 CP, negru.
Insignia este fabricatie 2011, hatchback, OPC , 2.8 , 325 CP, negru.
Accord ul l am vandut anul trecut pe motiv ca vroiam ceva performante, motorul de 2.0 I VTEC era mai putin sportiv pina arata i Vtec ul ce poate. Vroiam initial sa iau modelul de 2.4 , 200 CP de la Accord, tot echipare Executiv si cu ceva chestii in plus ACC, LKAS, CMBS( sistem mentinere banda, franare, cruise control adaptiv)etc., dar...am studiat piata...si am zis stiu ce vreau ....Insignia OPC
Accord ul pot sa spun ca are plusuri la fiabilitate, calitatea pieselor si a materialelor, spatiu interior generos, insonorizare interioara,comfort, camera video in dotare de fabrica la model executive...
Modelul de 2012 l am vazut anul trecut expus la Salonul de la Frankfurt si va avea faruri adaptive, camera frontala la doarea Executive
Ca si echipari Accordul are doua echipari Comfort Si Executive diferenta fiind mare la pret si accesorizare intre ele.
Ca si preturi la piese este k, reviziile nu sunt foarte scumpe, un lucru bun ca nu se fac piese aftermarket decat placute frana si ceva filtre...din ce am auzit pina l am vandut anul trecut.
Are un aspect putin mai serios decat Insignia care este cu o linie mai sportiva.
In perioada cat l am avut ...dezamagirea era ca schimband masca fata cu una fara emblema si la spate un clean look, multa lume m a intrebat ce masina este? Bmw seria 5 cumva...
Despre Insignia pot sa spun ca e k ca dotari si perfomante bune fiind OPC, design placut ochiului, ramane sa vedem fiabilitatea...nu pot sa mi dau cu parerea despre Insignia cu restul de motorizari, deoarece nu am avut....dar din cate am auzit costurile la intretinere sunt ceva mai mici ca la Accord, iar lista cu,probleme aparute din 2009 sunt ceva mai multe ca la Accord.
Bafta
Accord ul era fabricatie 2009, berlina, echipare Executiv, 2.0 I VTEC, 156 CP, negru.
Insignia este fabricatie 2011, hatchback, OPC , 2.8 , 325 CP, negru.
Accord ul l am vandut anul trecut pe motiv ca vroiam ceva performante, motorul de 2.0 I VTEC era mai putin sportiv pina arata i Vtec ul ce poate. Vroiam initial sa iau modelul de 2.4 , 200 CP de la Accord, tot echipare Executiv si cu ceva chestii in plus ACC, LKAS, CMBS( sistem mentinere banda, franare, cruise control adaptiv)etc., dar...am studiat piata...si am zis stiu ce vreau ....Insignia OPC
Accord ul pot sa spun ca are plusuri la fiabilitate, calitatea pieselor si a materialelor, spatiu interior generos, insonorizare interioara,comfort, camera video in dotare de fabrica la model executive...
Modelul de 2012 l am vazut anul trecut expus la Salonul de la Frankfurt si va avea faruri adaptive, camera frontala la doarea Executive
Ca si echipari Accordul are doua echipari Comfort Si Executive diferenta fiind mare la pret si accesorizare intre ele.
Ca si preturi la piese este k, reviziile nu sunt foarte scumpe, un lucru bun ca nu se fac piese aftermarket decat placute frana si ceva filtre...din ce am auzit pina l am vandut anul trecut.
Are un aspect putin mai serios decat Insignia care este cu o linie mai sportiva.
In perioada cat l am avut ...dezamagirea era ca schimband masca fata cu una fara emblema si la spate un clean look, multa lume m a intrebat ce masina este? Bmw seria 5 cumva...
Despre Insignia pot sa spun ca e k ca dotari si perfomante bune fiind OPC, design placut ochiului, ramane sa vedem fiabilitatea...nu pot sa mi dau cu parerea despre Insignia cu restul de motorizari, deoarece nu am avut....dar din cate am auzit costurile la intretinere sunt ceva mai mici ca la Accord, iar lista cu,probleme aparute din 2009 sunt ceva mai multe ca la Accord.
Bafta
undelfin
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2012
- Mesaj Privat