C20XE
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
Revin pentru ca m-am saturat sa tot aud din astea. Iata ce am gasit pe alt forum Opel. Cititi si va ingroziti:
Povestea este in felul urmator:
Se ia una bucata femeie blonda si se trimite la service auto cu una bucata Opel Astra care merge prost dupa ce s-a facut plinul cu benzina proasta.
Dupa teste facute la Service Opel s-a constatat ca are un injector infundat. Ajunge la SERVIMPEX Caprita unde cere (cerere scrisa pe hartie, datata si semnata) ca are nevoie de curatare de injectoare si de schimb filtru de benzina. Bun, i se spune ca o sa coste cam 1,5 milioane. Accepta si pleaca. Se intoarce a doua zi si i se spune senin ca o costa 9 milioane. Ma suna repede pe mine, ma duc si aflu ca s-au facut urmatoarele operatiuni:
- curatare injectoare
- curatare bujii
- schimb filtru benzina
- schimb filtru ulei
- schimb ulei
- schimb filtru aer
- schimb monobloc bobine de inductie
- manopera aferenta tuturor operatiunilor (cca 3 ore manopera)
----------------------------------------------------------------------------
TOTAL: 9 milioane
Intreband de ce au fost schimbate celelalte piese, desi nu s-a cerut schimbarea lor (masina urma sa intre la revizie la Opel foarte curand, in mai putin de 1000km) mi s-a raspuns, chiar de catre patronul service-ului dl Caprita in persoana, ca nu putea sa lase masina sa iasa cu filtrele in halul ala de murdare de la el din service, si ca monoblocul de bobine l-a schimbat pentru ca de acolo era problema, nu de la injectoare. Am insistat ca nu avem 9 milioane si sa puna la loc bobinele vechi, mai ales ca nu i s-a cerut sa le schimbe si nici nu am fost informati de schimbare. S-a conformat si am plecat din service cu masina functionanad mai prost decat mergea inainte, dar dupa o cheltuiala de aproape 5 milioane (am platit toate celelalte operatiuni in ideea ca omul le-a facut cu buna credinta).
Partea haioasa abia incepe. a doua zi, cand am ajuns cu masina la mecanicul care se ocupa de ea de obicei (si care fusese plecat din Bucuresti, ca de aia nu am putut apela la el) acesta ne-a comunicat ca monoblocul de bobine de inductie a fost inlocuit cu altul, chiar de catre el, si nu este cel original de pe masina. Si atunci ne-am amintit ca ne spusese omul cand am cumparat masina ca tocmai schimbase monoblocul de bobine de inductie si era suparat ca strambase un pin acolo cand a incercat sa cupleze mufa si a trebuit sa il indrepte cu clestele si sa cupleze mufa cu multa grija. Cand a dat jos blocul de bobine STUPOARE: toti pinii perfecti si intacti! Piesa, care ne fusese "restituita" nu era cea cu care ajunsese masina in service la Caprita!
Bun, asta a fost prima teapa, s-a furat piesa originala cu care a venit maisna si s-a pus una defecta. Chiar ma si miram cand am luat masina cum de a avut marele SERVIMPEX Caprita, un service oarecare, monobloc de bobine de inductie pentru Opel Astra, fix pentru modelul ala, respectiv 2002, masina avand Euro4 (nu se potrivesc bobinele de la modelele precedente) cand nici dealerul Opel nu prea are piesa asta pe stoc... Acum se explica: omul a avut o piesa stricata si a scapat de ea punand-o pe masina asta si ramanand in loc cu o piesa buna pe care sa o vanda altui client de noua!
Teapa a doua este ca nu a desfundat nici injectoarele: testul a relevat aceeasi problema ca la inceput: injectorul 3 nu dadea acelasi debit. Dupa niste reglaje facute de mecanicul nostru, masina merge acum ceas. E drept ca a trebuit sa cumparam alt monobloc de bobine de inductie si am platit de 2 ori desfundarea de injectoare.
Omul a profitat ca a vazut o femeie complet paralela cu domeniul si s-a gandit ca e numai buna sa decarteze cateva milioane cu un minimum de efort.
Argumentele domnului Caprita au fost ca el "nu putea lasa masina sa iasa pe poarta service-ului asa cum era, cu filtrele murdare, ca nu mergea bine". Pai si daca ar fi avut compresie proasta nici nu vreau sa ma gandesc: ii segmenta motorul, rectifica chiulasa, aleza cilindrii si schimba setul de garnituri... si ar fi costat doar 3000 de euro, ca el nu putea sa lase masina sa iasa pe poarta service-ului mergand asa prost...
Numai bine si aveeti grija la mecanici tepari!
Ry.
http://forum.opelclub.ro/viewtopic.php?t=203
Povestea este in felul urmator:
Se ia una bucata femeie blonda si se trimite la service auto cu una bucata Opel Astra care merge prost dupa ce s-a facut plinul cu benzina proasta.
Dupa teste facute la Service Opel s-a constatat ca are un injector infundat. Ajunge la SERVIMPEX Caprita unde cere (cerere scrisa pe hartie, datata si semnata) ca are nevoie de curatare de injectoare si de schimb filtru de benzina. Bun, i se spune ca o sa coste cam 1,5 milioane. Accepta si pleaca. Se intoarce a doua zi si i se spune senin ca o costa 9 milioane. Ma suna repede pe mine, ma duc si aflu ca s-au facut urmatoarele operatiuni:
- curatare injectoare
- curatare bujii
- schimb filtru benzina
- schimb filtru ulei
- schimb ulei
- schimb filtru aer
- schimb monobloc bobine de inductie
- manopera aferenta tuturor operatiunilor (cca 3 ore manopera)
----------------------------------------------------------------------------
TOTAL: 9 milioane
Intreband de ce au fost schimbate celelalte piese, desi nu s-a cerut schimbarea lor (masina urma sa intre la revizie la Opel foarte curand, in mai putin de 1000km) mi s-a raspuns, chiar de catre patronul service-ului dl Caprita in persoana, ca nu putea sa lase masina sa iasa cu filtrele in halul ala de murdare de la el din service, si ca monoblocul de bobine l-a schimbat pentru ca de acolo era problema, nu de la injectoare. Am insistat ca nu avem 9 milioane si sa puna la loc bobinele vechi, mai ales ca nu i s-a cerut sa le schimbe si nici nu am fost informati de schimbare. S-a conformat si am plecat din service cu masina functionanad mai prost decat mergea inainte, dar dupa o cheltuiala de aproape 5 milioane (am platit toate celelalte operatiuni in ideea ca omul le-a facut cu buna credinta).
Partea haioasa abia incepe. a doua zi, cand am ajuns cu masina la mecanicul care se ocupa de ea de obicei (si care fusese plecat din Bucuresti, ca de aia nu am putut apela la el) acesta ne-a comunicat ca monoblocul de bobine de inductie a fost inlocuit cu altul, chiar de catre el, si nu este cel original de pe masina. Si atunci ne-am amintit ca ne spusese omul cand am cumparat masina ca tocmai schimbase monoblocul de bobine de inductie si era suparat ca strambase un pin acolo cand a incercat sa cupleze mufa si a trebuit sa il indrepte cu clestele si sa cupleze mufa cu multa grija. Cand a dat jos blocul de bobine STUPOARE: toti pinii perfecti si intacti! Piesa, care ne fusese "restituita" nu era cea cu care ajunsese masina in service la Caprita!
Bun, asta a fost prima teapa, s-a furat piesa originala cu care a venit maisna si s-a pus una defecta. Chiar ma si miram cand am luat masina cum de a avut marele SERVIMPEX Caprita, un service oarecare, monobloc de bobine de inductie pentru Opel Astra, fix pentru modelul ala, respectiv 2002, masina avand Euro4 (nu se potrivesc bobinele de la modelele precedente) cand nici dealerul Opel nu prea are piesa asta pe stoc... Acum se explica: omul a avut o piesa stricata si a scapat de ea punand-o pe masina asta si ramanand in loc cu o piesa buna pe care sa o vanda altui client de noua!
Teapa a doua este ca nu a desfundat nici injectoarele: testul a relevat aceeasi problema ca la inceput: injectorul 3 nu dadea acelasi debit. Dupa niste reglaje facute de mecanicul nostru, masina merge acum ceas. E drept ca a trebuit sa cumparam alt monobloc de bobine de inductie si am platit de 2 ori desfundarea de injectoare.
Omul a profitat ca a vazut o femeie complet paralela cu domeniul si s-a gandit ca e numai buna sa decarteze cateva milioane cu un minimum de efort.
Argumentele domnului Caprita au fost ca el "nu putea lasa masina sa iasa pe poarta service-ului asa cum era, cu filtrele murdare, ca nu mergea bine". Pai si daca ar fi avut compresie proasta nici nu vreau sa ma gandesc: ii segmenta motorul, rectifica chiulasa, aleza cilindrii si schimba setul de garnituri... si ar fi costat doar 3000 de euro, ca el nu putea sa lase masina sa iasa pe poarta service-ului mergand asa prost...
Numai bine si aveeti grija la mecanici tepari!
Ry.
http://forum.opelclub.ro/viewtopic.php?t=203
- VectraDriver
- **
- 50 mesaje
- din 21 Jul 2006
- Vectra 1997 1.6 16V 101 HP
- Bucuresti
VectraDriver
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 1.6 16V 101 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2006
- Mesaj Privat
C20XE
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
VectraDriver a scris: lol ce nemernici numai in Romania se putea intampla asta...
Dragi colegi de bucurii si suferinte provocate de Opel, va scriu acest mesaj cu gandul ca nimeni sa nu pateasca ce am patit eu.
Am mers cu masina (Calibra 16 valve C20XE) la unul dintre cele mai consacrate si bine cotate service-uri auto din Bucuresti - Service CAPRITA (zona Domenii, 1 mai).
Aveam de schimbat garnitura de baie de ulei, pe care tot ei o pusesera prost cu cateva luni inainte si pierdea pe-acolo.
Cand am luat masina imi ramanea aprins becul de ulei.
M-au pus sa cumpar alta pompa de ulei (desi ulterior s-a dovedit ca a mea era buna) de 12 milioane. Dupa inlocuire facea la fel.
Dupa chinuri indelungate, a trebuit sa cumpar un motor, ca nu stiam ce are. Am dus-o la un mecanic si s-a descoperit: nu mi-au montat o piesa care tine sorbul intr-o anumita pozitie in baie, si nu tragea ulei bine.
Costul distractiei: 650 EURO motorul cumparat + 100 manopera demontat de pe cel cumparat si montat pe cel de pe masina = 750 de EURO.
Mai enervant e ca toata lumea de la service incerca sa ma convinga ca nu e nimic anormal in a sta becul de ulei aprins 20 de secunde.
Sa nu mergeti acolo niciodata, si spuneti si altora!
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- banica.alex
- *
- 7 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Vectra 1992 C20NE
- Bucharest
banica.alex
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucharest
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
C20XE
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
banica.alex a scris:daca se poate sa scrieti si adresa sau macar zona in care se afla service'ul .. ca sa fiu sigur ca nu ma opresc la ei in caz ca am probleme cu masina ... 10x anticipat
e in zona Domenii - bdul Ion Mihalache, fost 1 Mai (bdul dintre Piata Victoriei si Piata Chibrit). Oricum e foarte mare si multa lume merge aiurea. eu am crezut ca a fost o intamplare cazul meu, dar se pare ca nu. de-aia vreau sa stie cat mai multa lume
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
asta e Romania, 99% numai tepe...ca sa fac haz de necaz (din pacate al altora) as spune ca nu as merge in viata mea la un service care se numeste Caprita
zambiti....c'est la vie..nu intru in detalii ca se intampla toate aberatiile in RO, ca si ceea ce am patit eu cu talonul si testul noxe etc in timp ce toate rablele merg bine mersi pe strada sau 2 echipaje stau la Cora Pantelimon in fata si verifica diverse masini (de la Audi A4 pana la ML) dar nu ii opreste pe indivizii care defileaza la 1m de ei cu o inventie din aia de taiat lemne (improvizatie intre un IMS si un gater or smth ) chiar daca nu garanteaza nimeni ca masinaria aia are directie,frane etc..ca sa nu zic ca nu poate fi considerat un autovehicul care sa circule legal...dar ma abtin sa continui.
zambiti....c'est la vie..nu intru in detalii ca se intampla toate aberatiile in RO, ca si ceea ce am patit eu cu talonul si testul noxe etc in timp ce toate rablele merg bine mersi pe strada sau 2 echipaje stau la Cora Pantelimon in fata si verifica diverse masini (de la Audi A4 pana la ML) dar nu ii opreste pe indivizii care defileaza la 1m de ei cu o inventie din aia de taiat lemne (improvizatie intre un IMS si un gater or smth ) chiar daca nu garanteaza nimeni ca masinaria aia are directie,frane etc..ca sa nu zic ca nu poate fi considerat un autovehicul care sa circule legal...dar ma abtin sa continui.
- banica.alex
- *
- 7 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Vectra 1992 C20NE
- Bucharest
banica.alex
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucharest
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
C20XE a scris: e in zona Domenii - bdul Ion Mihalache, fost 1 Mai (bdul dintre Piata Victoriei si Piata Chibrit). Oricum e foarte mare si multa lume merge aiurea. eu am crezut ca a fost o intamplare cazul meu, dar se pare ca nu. de-aia vreau sa stie cat mai multa lume
mersi pt informatie .. intamplator chiar lucrez prin zona pe acolo ... sa stiu sa ma feresc de ei
HellRyder
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Rekord 1978 2.0i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2006
- Mesaj Privat
Eu am scris povestea pe celalalt forum Opel. Service caprita este pe langa Piata Domenii pe str. Virgil Plesoianu nr 93.
Detaliile despre adresa aici: http://www.ghidul.ro/rezult...SERVIMPEX+CAPRITA
Pana la urma cu putin tupeu, cu insistenta si cu 5 prieteni solizi am recuperat banii si contravaloarea piesei furate fara sa facem foarte mult scandal, dar cu promisiunea ca nu mai calc niciodata pragul service-ului.
Succes!
Ry.
Detaliile despre adresa aici: http://www.ghidul.ro/rezult...SERVIMPEX+CAPRITA
Pana la urma cu putin tupeu, cu insistenta si cu 5 prieteni solizi am recuperat banii si contravaloarea piesei furate fara sa facem foarte mult scandal, dar cu promisiunea ca nu mai calc niciodata pragul service-ului.
Succes!
Ry.
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
- Rares
- Admin
- 266 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Z22SE
- Mures
Rares
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
HellRyder
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Rekord 1978 2.0i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2006
- Mesaj Privat
- caravan4x4
- *
- 2 mesaje
- din 03 Jun 2012
- Monza 1990
- Bucuresti
caravan4x4
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Monza 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2012
- Mesaj Privat
Despre morti ...........numai de bine.
Domnul Caprita a incetat din viata pe data de 1.06.2012.
Din cate l-am cunoscut eu ( sunt si eu proprietarul unui service auto specializat pe 4x4 lucrand pe partea de prelucrari mecanice de mai bine de 10 ani cu atelierul dansului) era un om foarte pedant si atent in ceea ce priveste tehnica. Masinile dotate cu barile de directie reconditionate de dansul, cutreiera de multi anui muntii si participa la cursele de offroad, fara ca vreodata sa sara vreun cap de bara
Poate nu intodeauna ii ieseau lucrarile asa cum trebuie, dar, vorba unui amic, medic:
"in spatele oricarui chirurg de succes....... se afla un cimitir!"
Dumnezeu sa te odihneasca in pace, prieten drag !
pt conformitate
ing. Luigi PIRSU
Domnul Caprita a incetat din viata pe data de 1.06.2012.
Din cate l-am cunoscut eu ( sunt si eu proprietarul unui service auto specializat pe 4x4 lucrand pe partea de prelucrari mecanice de mai bine de 10 ani cu atelierul dansului) era un om foarte pedant si atent in ceea ce priveste tehnica. Masinile dotate cu barile de directie reconditionate de dansul, cutreiera de multi anui muntii si participa la cursele de offroad, fara ca vreodata sa sara vreun cap de bara
Poate nu intodeauna ii ieseau lucrarile asa cum trebuie, dar, vorba unui amic, medic:
"in spatele oricarui chirurg de succes....... se afla un cimitir!"
Dumnezeu sa te odihneasca in pace, prieten drag !
pt conformitate
ing. Luigi PIRSU
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Dupa povestile de aici, ma indoiesc.
Ce ma mira e ca primul tau mesaj pe acest forum e sa aduci elogii unui om care, in conformitate cu ce ziceau colegii acum 6 ani, era pedant si atent doar cu buzunarul lui. Operatii care nu au fost cerute de client, dar pe care service-ul a sustinut ca le-a facut "ca nu era sa lasam masina asa", si pana la urma le-a facut doar pe hartie, piese inlocuite cu altele defecte... cred ca definitiile din codul penal ar fi "furt", "inselaciune", "abuz de incredere", etc
Ce ma mira e ca primul tau mesaj pe acest forum e sa aduci elogii unui om care, in conformitate cu ce ziceau colegii acum 6 ani, era pedant si atent doar cu buzunarul lui. Operatii care nu au fost cerute de client, dar pe care service-ul a sustinut ca le-a facut "ca nu era sa lasam masina asa", si pana la urma le-a facut doar pe hartie, piese inlocuite cu altele defecte... cred ca definitiile din codul penal ar fi "furt", "inselaciune", "abuz de incredere", etc
- caravan4x4
- *
- 2 mesaje
- din 03 Jun 2012
- Monza 1990
- Bucuresti
caravan4x4
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Monza 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2012
- Mesaj Privat
tine de educatia fiecaruia ca:
- despre morti sa vorbeasca numai de bine
- sa vorbesti numai despre ceea ce ai vazut/patit tu insuti
Ca se mai baga unii in seama , ca sa para interesanti, sa terfeleasca/barfeasca memoria unui om..........de'alde astia e plina tara.
Din partea mea....... toate cele bune !
- despre morti sa vorbeasca numai de bine
- sa vorbesti numai despre ceea ce ai vazut/patit tu insuti
Ca se mai baga unii in seama , ca sa para interesanti, sa terfeleasca/barfeasca memoria unui om..........de'alde astia e plina tara.
Din partea mea....... toate cele bune !
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
Pe domnul Caprita l-am cunoscut ca si vecini, destul de bine. Am avut biroul vis-a-vis de service-ul de pe Pesoianu vreo 8 ani si nu pot decat sa spun ca il consider un profesionist veritabil, o adevarata enciclopedie in materie auto cum rar mai gasesti pe la noi. Personal refuz sa cred el s-ar fi dedat la astfel de practici obscure gen gainarii ieftine. Nu asta l-a consacrat si nu asa isi facuse clientela. Din nou, presupun ca odata cu inaintarea in varsta au inceput sa apara si scaparile, iar mecanicii usor, usor, au inceput sa-si faca ,,rostul lor'' ca dealtfel in oricare alt service. Din ce stiu si am vazut omul era foarte bun pe parte de rectificari si reglaje. A fost unul din cei mai buni mecanici de masini de raliuri de pe la noi. Preturile la manopera erau mari dar si calitatea pe masura. Nu vreau sa starnesc polemici legate de patania colegului nostru, dar pot sa va spun 100% ca anecdota cu mi-am luat banii in totalitate ca am venit cu niste baieti mai bine facuti nu tine. Nu era omul si genul care sa dea curs unor astfel de situatii.
Dumnezeu sa-l odihenasca!
Pe domnul Caprita l-am cunoscut ca si vecini, destul de bine. Am avut biroul vis-a-vis de service-ul de pe Pesoianu vreo 8 ani si nu pot decat sa spun ca il consider un profesionist veritabil, o adevarata enciclopedie in materie auto cum rar mai gasesti pe la noi. Personal refuz sa cred el s-ar fi dedat la astfel de practici obscure gen gainarii ieftine. Nu asta l-a consacrat si nu asa isi facuse clientela. Din nou, presupun ca odata cu inaintarea in varsta au inceput sa apara si scaparile, iar mecanicii usor, usor, au inceput sa-si faca ,,rostul lor'' ca dealtfel in oricare alt service. Din ce stiu si am vazut omul era foarte bun pe parte de rectificari si reglaje. A fost unul din cei mai buni mecanici de masini de raliuri de pe la noi. Preturile la manopera erau mari dar si calitatea pe masura. Nu vreau sa starnesc polemici legate de patania colegului nostru, dar pot sa va spun 100% ca anecdota cu mi-am luat banii in totalitate ca am venit cu niste baieti mai bine facuti nu tine. Nu era omul si genul care sa dea curs unor astfel de situatii.
Dumnezeu sa-l odihenasca!