kapy
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- kallyo
- ****
- 1,366 mesaje
- din 16 Jun 2010
- Vectra 2001 z18xe
- Timis
kallyo
- Mesaje scrise: 1,366
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2010
- Mesaj Privat
kapy
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
ionutzmi- Suspendat
- 469 mesaje
- din 23 Sep 2008
- Omega 1998 x20dth
- Giurgiu
ionutzmi- Mesaje scrise: 469
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2008
- Mesaj Privat
am reglat eu mai demult la vectra 1,8 si 2,0 benzina ...existra o siguranta la capatu dinspre motor al cablului (unde se prinde cablu la motor ) , se scoate siguranta intinzi cablu si se pune siguranta in pozitia dorita .
Ultima modificare făcută de ionutzmi la Sam 23 Oct, 2010 7:37 pm, modificat de 2 ori în total
Ultima modificare făcută de ionutzmi la Sam 23 Oct, 2010 7:37 pm, modificat de 2 ori în total
kapy
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
Eko2001ro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
kapy
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- ioanv21
- **
- 128 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Vectra 1901 X17DT
- Hunedoara
ioanv21
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1901 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- silviupumba
- *
- 2 mesaje
- din 24 Oct 2010
- Braila
silviupumba
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
am si eu aceeasi problema la un opel astra f. La inceput mergea greu pedala, adica se apasa greu pe ea, dar nu avea nici o portiune de gol. Am reglat de acolo de la motor unde are acea siguranta si mergea usor dar problema e ca imi statea relantiul la 1000. Deci am incercat sa o dau inapoi cum era si acum are portiune de 1-2 cm de gol. O rezolvare daca are careva... Am observat ca pedala are si ea un arc. Sa fie slab oare (sau rupt)...
- catalinflorin39
- *
- 10 mesaje
- din 03 Mar 2012
- Vectra 1997 xy17td
- Arad
catalinflorin39
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1997 xy17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
La Vectra B 1.7TD pe pompa de injectie se afla o piesa neagra cu mai multe rizuri si o siguranta metalica in forma de U. O gasesti usor ca e in partea opusa clapetei de acceleratie, acolo unde camasa cablului se opreste in corpul pompei de injectie. Scoti siguranta mai scoti cateva rizuri de camasa spre exterior, apoi pui siguranta si deja ai intins cablul.
Insa... atentie ! Cablul are 2 arcuri la capatul de prindere pe pedala de acceleratie cu rolul de a se comprima mai intai arcurile si doar apoi cablul sa traga clapeta de acceleratie de pe pompa de injectie. Acest design este pentru a evita plecarea de pe loc cu smucituri si ajuta la decelerari bruste nelasand cablul sa revina imediat deci nu permite ca pompa de injectie sa intre brusc in relanti si sa te scuture in masina. Defapt aceste arcuri de pe pedala de acceleratie sunt puse acolo de fabricant pentru confortul soferului si pasagerilor. Daca intinzi prea tare cablul si deci tensionezi deja cele 2 arcuri o sa observi ca o sa ajungi mai mereu cu pedala de acceleratie la podea iar motorul va scoate mai mult fum ca de obicei si ti se va parea lenes.
In plus, tot pe clapeta de acceleratie se afla un amortizor care lucreaza in ambele sensuri, dar se opune mai mult la destinderea lui si impiedica clapeta de acceleratie de pe pompa de injectie sa revina rapid inapoi, deci clapeta revine progresiv motorul decelereaza mai lent si asta te ajuta ca masina este grea (are 1345kg si doar 81.6cp) si daca esti nevoit sa reaccelerezi rapid vei putea sa o faci mai usor. Te ajuta si daca mergi in coloana pe un drum aglomerat unde se accelereaza si se franeaza haotic, motorul merge mai lin si accelereaza mai usor, deci si asta ajuta la confort, ca sa nu mai reamintesc aici ca protejeaza si suportii de motor si cel de cutie.
Mai multe detalii despre amortizorul de pe clapeta de acceleratie a pompei de injectie gasiti in discutia mea de aici : https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40
Aceste 2 arcuri de pe cablu inspre pedala de acceleratie + amortizorul de pe clapeta de acceleratie a pompei de injectie, impreuna cu arcul de sub clapeta de acceleratie a pompei de injectie sunt motivele pentru care pedala de acceleratie de Vectra B 1.7TD este atat de tare la accelerare dar si la drum intins.
Insa... atentie ! Cablul are 2 arcuri la capatul de prindere pe pedala de acceleratie cu rolul de a se comprima mai intai arcurile si doar apoi cablul sa traga clapeta de acceleratie de pe pompa de injectie. Acest design este pentru a evita plecarea de pe loc cu smucituri si ajuta la decelerari bruste nelasand cablul sa revina imediat deci nu permite ca pompa de injectie sa intre brusc in relanti si sa te scuture in masina. Defapt aceste arcuri de pe pedala de acceleratie sunt puse acolo de fabricant pentru confortul soferului si pasagerilor. Daca intinzi prea tare cablul si deci tensionezi deja cele 2 arcuri o sa observi ca o sa ajungi mai mereu cu pedala de acceleratie la podea iar motorul va scoate mai mult fum ca de obicei si ti se va parea lenes.
In plus, tot pe clapeta de acceleratie se afla un amortizor care lucreaza in ambele sensuri, dar se opune mai mult la destinderea lui si impiedica clapeta de acceleratie de pe pompa de injectie sa revina rapid inapoi, deci clapeta revine progresiv motorul decelereaza mai lent si asta te ajuta ca masina este grea (are 1345kg si doar 81.6cp) si daca esti nevoit sa reaccelerezi rapid vei putea sa o faci mai usor. Te ajuta si daca mergi in coloana pe un drum aglomerat unde se accelereaza si se franeaza haotic, motorul merge mai lin si accelereaza mai usor, deci si asta ajuta la confort, ca sa nu mai reamintesc aici ca protejeaza si suportii de motor si cel de cutie.
Mai multe detalii despre amortizorul de pe clapeta de acceleratie a pompei de injectie gasiti in discutia mea de aici : https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40
Aceste 2 arcuri de pe cablu inspre pedala de acceleratie + amortizorul de pe clapeta de acceleratie a pompei de injectie, impreuna cu arcul de sub clapeta de acceleratie a pompei de injectie sunt motivele pentru care pedala de acceleratie de Vectra B 1.7TD este atat de tare la accelerare dar si la drum intins.