- D_M_G
- OP
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
Se stie ca la modelul asta (poate si la alte modele) toba de esapament face condens, iar la o acceleratie mai puternica, acest condens este aruncat afara! Astazi am avut o surpriza...in apa aruncata am vazut destule particule mici, argintii, cam de 0,5-0,8 mm. In nici un caz nu-i ceramica. Ma gandesc la catalizator, cu toate ca nu a fost lovit si nici nu s-a umblat la el.... Masina functioneaza perfect, i-am facut o diagnoza cu OP COM-ul si nu am nici o eroare. Nu sunt un expert in diagnoza si vreau sa stiu daca un catalizator defect sau degradat spune ceva la OP COM! Am cam intrat la idei cu aceste particule. Ati avut o asemenea experienta? Ati mai auzit de asa ceva?
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- D_M_G
- OP
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut Angi,
Are putere grupa mare. Apa care a iesit din toba cand am accelerat-o la 5000 de rpm este relativ curata si la pipait, nu pare a avea ulei...de fapt consumul de ulei este in parametrii normali. Particulele sunt de forma aprox. circulara, plate, si nu depasesc 0,8 mm, de culoare argintie. Am sa dau toba jos sa o curat, eventual sa o golesc de condens. Ma gandesc ca poate toba are ceva in ea...nu stiu, ca nu am taiat niciodata o toba de Opel sa vad ce elemente contine. Ma gandesc la o chestie...o penultima alimentare cu benzina mi-a creat probleme mari, in sensul ca desi am cumparat de la Petrom, am avut probleme repetate, fiind nevoit sa curat de cateva ori bujiile ca se ancrasau si nu mai pornea! I-am luat si bujii noi, Bosh cu electrod dublu, dar abia acum am scapat definitiv de benzina puturoasa, urmand sa alimentez maine cu benzina mai superioara. Chiar cu bujiile noi am avut probleme de doua ori, ca nu vroia sa porneasca! Dupa curatarea lor, sfert de cheie... Ma gandeam ca benzina nearsa de la incercarile repetate de pornire s-a dus in catalizator si a facut vreo reactie nasoala cu elementele chimice ale acestuia. Nu stiu ce sa zic....ramane sa studiez problema!
Mersi de raspuns!
Are putere grupa mare. Apa care a iesit din toba cand am accelerat-o la 5000 de rpm este relativ curata si la pipait, nu pare a avea ulei...de fapt consumul de ulei este in parametrii normali. Particulele sunt de forma aprox. circulara, plate, si nu depasesc 0,8 mm, de culoare argintie. Am sa dau toba jos sa o curat, eventual sa o golesc de condens. Ma gandesc ca poate toba are ceva in ea...nu stiu, ca nu am taiat niciodata o toba de Opel sa vad ce elemente contine. Ma gandesc la o chestie...o penultima alimentare cu benzina mi-a creat probleme mari, in sensul ca desi am cumparat de la Petrom, am avut probleme repetate, fiind nevoit sa curat de cateva ori bujiile ca se ancrasau si nu mai pornea! I-am luat si bujii noi, Bosh cu electrod dublu, dar abia acum am scapat definitiv de benzina puturoasa, urmand sa alimentez maine cu benzina mai superioara. Chiar cu bujiile noi am avut probleme de doua ori, ca nu vroia sa porneasca! Dupa curatarea lor, sfert de cheie... Ma gandeam ca benzina nearsa de la incercarile repetate de pornire s-a dus in catalizator si a facut vreo reactie nasoala cu elementele chimice ale acestuia. Nu stiu ce sa zic....ramane sa studiez problema!
Mersi de raspuns!
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- D_M_G
- OP
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
- D_M_G
- OP
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
Cu toate ca nu am vazut urme de lovituri ale carcasei catalizatorului, ceramica era bucatele in interior, aceasta fiind explicatia acelor particole mici, argintii esapate pe toba finala. Am dat jos catalizatorul si provizoriu l-am golit de ceramica, am remontat ansamblul galerie, catalizator (carcasa), toba intermediara si pana fac rost de un catalizator....merg asa! Ce daca polueaza....am platit destui bani la hotii astia pe taxa....
Ice-D
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2009
- Mesaj Privat
- cristianstefanbucur
- *
- 11 mesaje
- din 09 Mai 2011
- Vectra 1998 x16xel
- Cluj
cristianstefanbucur
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
Ice-D
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2009
- Mesaj Privat