- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
Am luat masina cu AC-ul stricat.
Dupa curatare si inlocuire garnituri vaporizator( spalarea acestuia atat interior cat si exterior ),pot verifica instalatia pompand AER si punand un manometru ( la ce presiune verific instalatia ,orientativ ) ?
Ce operatiuni mai pot face eu, inainte de spalare si introducere freon de frigoternist ?
Toate cele bune.
Dupa curatare si inlocuire garnituri vaporizator( spalarea acestuia atat interior cat si exterior ),pot verifica instalatia pompand AER si punand un manometru ( la ce presiune verific instalatia ,orientativ ) ?
Ce operatiuni mai pot face eu, inainte de spalare si introducere freon de frigoternist ?
Toate cele bune.
- ph 17 mag
- **
- 253 mesaje
- din 31 Jan 2009
- Astra 1994 c18xe
- Prahova
ph 17 mag
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1994 c18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
eu zic ca cel mai bine e sa te duci la un service care are aparat de verificat si incarcat cu freon...
instalatia se verifica prin vacuum....adica se trage tot din ea,se formeaza vacuum si daca face vacuum si nu intra pe nicaieri aer in ea inseamna ca e etansa si o poti incarca.
totodata,atunci cind iti baga freon,cei de la service iti baga si un marcator(un colorant) precum si ulei pt ungerea compresorului iar daca vei pierde pe undeva freon fiind colorat in verde se va vedea imediat unde e defectul....
instalatia se verifica prin vacuum....adica se trage tot din ea,se formeaza vacuum si daca face vacuum si nu intra pe nicaieri aer in ea inseamna ca e etansa si o poti incarca.
totodata,atunci cind iti baga freon,cei de la service iti baga si un marcator(un colorant) precum si ulei pt ungerea compresorului iar daca vei pierde pe undeva freon fiind colorat in verde se va vedea imediat unde e defectul....
- florin baltatescu
- **
- 411 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 411
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
Pompand aer poti verifica pierderile destul de mari , trebuie vidata instalatia cu aparat special de incarcat cateva minute pentru a usca eventualele urme de apa. Daca ai spalat vaporizatorul cu apa la interior nu cred ca il mai poti folosi pentru ca daca ramane apa in instalatie la l pornirea AC ingheata si face dop pe instalatie. Eu anul trecut am bagat putin peste 1000 lei pentru a face AC-ul functional. Acum doua saptamani am incarcat instalatia din nou pentru ca pierduse destul de mult din feron, deh masinile noastre au 15 -16 ani. A era sa uit vetilul cu bila de cauciuc este foarte sensibil , nu trebuie apasat pe el cu opiecte ascutite (surubelnita) , eu am bagat o sarma si l-am distrus.