S-o luam cu inceputul:
- se trage de masca tweeter-ului



- cad tweeter-ul si acest antifonaj, sub el se vad mufa si suruburile de prindere ale oglinzii

- se scoate cu o surubelnita acest capac (are o clema sus) si se da afara surubul mascat cu un torx de 25

- se ridica in sus mascatorul suruburilor din maner si se dau afara cele doua suruburi cu T25


- cu T25 se desurubeaza si cele patru suruburi vizibile, doua jos si doua pe lateral
- se trage de capitonaj sa iasa de pe cei doi suporti de plastic dinspre spate

Vedere din interior cu cei doi braduti dinspre balamale

- pe interior, sus, se observa "coltarul" de plastic negru ce tine capitonajul in partea de sus


Mare atentie sa patiti ca mine, s-a dezlipit de pe capitonaj

- acum se vad chederul interior si cele patru cleme metalice care o sa ramana pe usa

- se scoate chederul interior tragand in sus

Acesta-i chederul interior cu sistemul de prindere-etansare

- se trece la chederul exterior si se ridica dinspre spate



Acum se vede de sus sina verticala de culisare a geamului

- folia (bariera anti-apa) cu suportii din lateral ai capitonajului




(Am uitat sa mentionez cum se dau jos cei doi suporti laterali ai capitonajului, cu o surubelnita se trage "patratul" din centru- practic e un diblu.)




Cioburi in usa ce se pot scoate prin gaurile de scurgere ale apei

Ma opresc momentan aici dar revin...