Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Dupa o " lunga " perioada de timp in care Opelul a functionat fara a se strica vreun senzor sau vreun alt rahatel , de dimineata mi s-a aprins ABS + ESP .
Nu mai functionau nici unul .
Am fost la Bosch tester si mi-a dat mailfunction 4040 la senzor turatie dreapta .
In concluzie eu ce trebuie sa schimb ? Cat costa aceste senzor ? Pe langa ce suma se invarte ? Si dee ce mama draq s-a stricat ?
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Bineanteles ca la magazin habar n-au avut ce inseamna codul asta de eroare si ce e senzorul ala .
mi s-au inaintat diverse supozitii cum ar fi senzor ABS sau senzor placute sau ca butucul are un senzor pe el si asa mai departe .
drept care voi lua senzorul ABS sa vad care-i treaba . cert e ca nici ESP-ul nu functioneaza si nu vad ce legatura are cu senzorul susnumit .
  • ?opel

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2006

  • Mesaj Privat
salut
abs si esp sunt dirijate de accelasi calculator
e normal sa fie in avarie amandoua

eu banuiesc ca e vorba de un senzor de la roata ;probabil dreapta fata
el masoara cu ce viteza se invarte roata
nu are treaba cu placutele de frana
ai cate un senzor la fiecare roata
atentie ca se schimba cu tot cu butuc
sa nu fie roata din spate
testeru tre sa specifice partea si roata(fata sau spate)
bafta
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
OK . Deci nu mai exista alt senzor in afara de asta , nu ?
Mi-au zis ca se schimba cu butuc daca era vorba de roata spate . Dar pe tester era roata dr fata si nu-i decat un cablu cu mufa .

m-am cam saturat de schimbat senzori si alte maruntisuri . Stiti cum e cu Opel ? Masina micului meserias ! Tot timpul ai ceva de mesterit ! Nu te vei plictisi niciodata Laughing
Si daca nici eu nu bag bani si n-am grija de ea.....

Multumesc de raspuns
  • ?opel

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2006

  • Mesaj Privat
salut
da este in dreapta fata cablu cu mufa
dar senzoru de abs tot in butuc e
de ferificat cablu ala sa nu fie intrerupt
sper sa fie cablu sa nu mai dai bani pe senzor
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
uite aici din TIS: C0040 - Front Right Wheel Sensor Incorrect Signal.pdf

N-am gasit nimic cu 4040.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
asta era eroarea . numai ca testerul era Bosch si era in romana .
Ce inseamna asta ?
  • ?opel

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2006

  • Mesaj Privat
posibil sa fie doar murdar
senzorii de la roti aduna pilitura (praf de pe placutele de frana)
si nu mai pot citi real viteza cu care se invarte roata
incearca sa suflii cu aer acolo sau cu presiune la spalatorie
poate ai noroc
daca nu se stinge, ghinion trebuie sa iti cumperi senzorul respectiv;
dreapta fata


bafta Rolling Eyes
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am descoperit o chestie : daca mi se aprinde opresc motorul si se stinge.
Daca pun contactul si ramane aprins ( fara a pornio motorul ) il mai pun odata si se stinge .

mi s-ar parea normal ca daca ar fi stricat sa nu mai oscileze in aprinderi si stingeri .
@Chiciuc - multumesc de informatii , insa habar nu are nimweni din electricieni sa faca testele alea pentru a determina corect cauza Laughing
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
eu as incerca probabilistic sa determin cauza. Daca are un efect aleator, atunci exista mari sanse sa fie de la vreun fir...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Revin cu topicyul asta :

Ieri am comandat piesa si am observat un lucru....aseara + azi . Si anume ca nu se aprinde eroarea decat cand claxonez Shocked
I-am dat demaraj , merge TC-ul , am blanit frana , merge ABS-ul . Claxonez si se aprind amandoua si nu mai functioneaza .
Sper sa pot contramanda piesa .

Problema este ca n-au timp sa ma programeze niste electricieni buni si sambata ma ducv o fuga pe Transfagarasn ( pana unde se poate urca ). Vreau sa vad zapada . Daca ma lasa cele doua cand sunt in urcare ...arunc masina intr-o curba . Evil or Very Mad
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Verifica bateria si alternatorul. Cand curentul in baterie este prea slab ABS-ul nu functioneaza iar claxonul mananca foarte mult curent. De aceea, cred, cand claxonezi scade curentul in baterie iar ABS ECU detecteaza curent slab si intra in avarie. Merita verificat.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se poate sa fie batgeria. La mine cand e frig si pornesc masina se aprinde becul de ABS(nu am esp) si daca turez motorul se stinge imediat. Asta numai dimineata dupa ce a stat masina nepornita toata noaptea.Iti recomand sa verifici bateria pe un tester sa verifici electrolitul din baterie( trebuie sa aiba densitate 1.28 cica) si sa-i faci chiar o redresare. Dupa aia vezi daca e altceva. Sau poti sa imprumuti de la un prieten bateria pt 2 zile sa vezi daca mai face. Totusi trebuie sa iei in calcul si rulmentul.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
bertone , meseriasii de la Elcargid [ parca cu ei ai relatii de servici ]nu au reusit sa-ti remedieze problema ? sau sunt meseriasi doar cu numele:D
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cu "meseriasii " de la Elcar Gid Skoda nu mai am relatii de colaborare ( si nici nu-mi mai doresc ) Laughing

Am scos claxonul de tot . Ciudat e ca nu mi se mai aprinde martorul de cat cateodata , mai rar , cand pun contactul . cand e mai rece afara . Dupa care mai pun contactul odata si se stinge .

ce ma enerveaza este ca nu-i dau de cap . Deasemenea e prea ciudat ca sa nu fie o problema electrica . Baqteria e noua .
deasemenea am aprins toti consumatorii de pe masina ( AC , Caldura , lumini , proiectoare ) si nenorocitul nu face . Daca claxonez .....se aprinde.Am verificat masele , le-am scos ....claxonez ,...se aprinde .

The show must go on ! Very Happy
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Claxonul tau sa dea cumva semnal parazit in instalati si sa provoace problema ?? inceaca sa montezi in paralel cu claxonul un condesator de 2 mf nepolarizat si vezi atunci ce se intampla , sau mai incearca ceva , deconecteaza firele ce vin pe claxon , pune altele pe el si da-i o tensiune direct de pe baterie sau daca vrei , cauta-ma si incercam impreuna sa vedem ce are Very Happy doar suntem aproape vecini .
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
readuc in actualitate acest topic, desi nu mi-as fi dorit deloc acest lucru.
acu 2 zile, in mers, pe o portiune de drum relativ cu gropi, usoara curba la dreapta, m-am trezit cu becul abs aprins in bord.
am oprit motorul, repornit, nu s-a mai aprins cam 200 de km.
azi dimineata, dupa pornire, aceeasi problema, a ramas aprins in bord. dupa doua opriri si reporniri, s-a stins din nou.
cu becul stins, pe o strada fara trafic, fiind un pic umed pe jos, am verificat si abs-ul functioneaza.
am reusit sa o pun pe un tester (universal, un bosch) si mi-a dat codul 4040, senzor roata dreapta fata bla bla bla. (cu ocazia asta am aflat ca am abs vers 5.3).
baiatul cu testerul a zis ca nu-i grav, posibil sa fie mizerie, contact imperfect.
a sters eroarea, a mai facut niste verificari, nimic deosebit.
a desfacut ceva la roata (mufa senzor cred) si a dat cu spray contact.
astept sa vad ce o sa se intample in continuare.
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
azi cred ca i-am dat de cap. bineinteles ca dimineata, in drumul spre servici mi s-a aprins iar in bord abs. am ridicat masina pe cric, dat jos roata. la o studiere mai atenta a problemei, am observat cablul care vine de de la butuc si intra in compatimentul motor era intrerupt la prima interconectare, cea de langa roata. remediat conexiunea, spray contact, sters eroarea si gata, sper sa nu mai apara.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR