Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • kucera

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut , am si eu o problema la un Opel Vectra A din 91 cu motor de 2000 SFI 16v 150 de cai

porneste bine .. merge bine .. numai ca are cateodata momente cand incepe sa intrerupa in mers ... adica stau cu pedala de acceleratie apasata la maxim si nu face nimic .. ca si cum nu ar avea benzina .. apoi isi revine si merge in parametrii normali

ma puteti ajuta cu un sfat .. ca imi scoate peri albi Sad(
Skip ads

  • catalinnik

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
sal , am avut si eu aceasta problema si cei de la reprezentanta mi-au zis ca ar fi de la bujii daca nu au mai fost schimbate de mult sau calitatea benzinei , pur si simplu cand accelerezi 2-3 sec da impresia ca nu se alimenteaza .....
  • kucera

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
bujiile sunt schimbate anul trecut in vara ... si benzina numai de la petrom ... inainte ii bagam fara plumb ... dar acum ii bag normala ... Sad
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
da' unde gasesti tu acuma benzina cu plumb?
  • kucera

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
pai asta am vrut sa zic .. CA NU SE MAI GASESTE .. ca altfel ii bagam in continuare Sad
  • catalinnik

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
poate a vrut sa spuna exact invers ...
  • kucera

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
nu mai conteaza cine si ce a vrut sa spuna , cert este ca masina a mers pe benzina fara plumb cat timp s-a putut gasi la pompa ... acum in lipsa de "fara plumb" .. merge cu benzina normala ... cu intreruperile de rigoare

in concluzie .. are cineva o idee .. sau iau 2 L de benzina si ii dau foc .. ca nu am de gand sa imbatranesc prematur Sad
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
nu mai inteleg nimic?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nici nu incerca, colegu' cred ca e prea focusat pe ... ca sa realizeze ca in Romania toata benzina de la pompa, indiferent de cifra octanica, e fara plumb.
Colegu', curatat rezervorul, instalatia de alimentare, verificat injectoare, s-a facut/ La a ta acceleratia e pe cablu sau electronica?
  • kucera

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
imi cer scuze de confuzie , sunt la munca si am multe pe cap Sad

este exact invers , cu plumb inainte si acum fara
  • catalinnik

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Exact cu a spus si colegul de mai sus , trebuie o curatenie generala si cred ca ar trebui verificate si cabluri pt a nnu exista o intrerupere pe undeva , papucaraie oxidata etc etc , cel putin mie asa mi-au spus mecanicii si electricienii
  • banderas23

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am avut si eu aceasta problema cu un Opel Astra G 1.2 ... numai k mie mi se oprea brusc cand mergea la ralanti (de exemplu la semafor) sau cand incetineam (la trecerile de pietoni, la o intersectie). Odata chiar mi s-a oprit intr-o intersectie de a trebuit sa fiu tractat de acolo. Am pus testerul pe ea si am aflat ca e de la senzorul vibrochen (ceva de genu ... cel care citeste turatiile motorului) ... pune si tu testerul pe ea si vezi daca nu cumva e tot acel senzor de vina. La mine s-a schimbat f usor, a fost nevoie doar sa ma bag sub masina si era undeva pe volanta.

Sa iti cumperi original ... hai sa iti zic de ce: pe al meu l-am schimbat cu unul mai ieftin si dupa cateva luni (8-9 luni parca) mi-a facut iar; mi-a fost inlocuit cu unul mai de doamne ajuta, insa nu original si inca nu mi-a facut probleme. d-aia zic: ia-ti original, va fi mai scump dar stii ca e mai bun.

Sper sa te ajute mesajul meu si sa ne tii la curent cum ai rezolvat!
  • deleted-50226

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Verifica si fisele la bujii, daca sunt uzate sau vreo una din ele macar...fisele pot creea probleme mari..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR