mihai228
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Salaj
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salutare
sint posesorul unui omega 2.2 dti pe care il am de vreo 4 ani si am ceva probleme de care nu am scapat...
Nu porneste la cald, imediat ce se incalzeste afara si nu mai cupleaza bujiile(ceea ce cred ca este normal) porneste foarte greu si scoate un fum negru,si ce am observat mai nou , ca nu sta la relanti , tot da sa moara motorul. Am invatat o smecherie, dar nu este o rezolvare..daca scot mufa cu 2 picioruse de pe termostat cupleaza bujiile tot timpul si porneste k dar imi apare pe bord eroare .Si asta iarna cand au fost temperaturi foarte scazute(-20 aprox) a pornit dupa multe insistente,parca pornea in 3 pistoane si tot dadea rateuri + fum alb..am crezut ca sunt bujiile dar functineaza toate
Am uitat sa specific ca am schimbat motorul anul trecut si am exact aceleasi simptome..pompa si restul accesoriilor mi-au ramas de pe motorul vechi
La tester imi arata ca nu imi baga destula presiune pompa de injectie,fata de cat ar trebui cam cu o unitate mai putin.Este normal sa scoata fum pe accelerare,nu foarte mult dar il vad in oglinda
Si mi se pare cam lenesa,comparativ cu un golf de 90cp,nu imi dau seama cam cum ar trebui sa mearga. Cand pornesc de pe loc tre sa am multa grija sa nu moara si ....nu stiu parca nu are vlaga...turbo-ul a fost reconditionat si functioneaza in parametri normali
Am inteles din alte discutii ca ar trebui schimbat capul hidraulic..bun..am primit o pompa de injectie de opel astra motor 2,0dti dar nu stiu daca potriveste...
Daca ma puteti ajuta cu niste idei v-as fi recunoscator.
Multumesc anticipat
sint posesorul unui omega 2.2 dti pe care il am de vreo 4 ani si am ceva probleme de care nu am scapat...
Nu porneste la cald, imediat ce se incalzeste afara si nu mai cupleaza bujiile(ceea ce cred ca este normal) porneste foarte greu si scoate un fum negru,si ce am observat mai nou , ca nu sta la relanti , tot da sa moara motorul. Am invatat o smecherie, dar nu este o rezolvare..daca scot mufa cu 2 picioruse de pe termostat cupleaza bujiile tot timpul si porneste k dar imi apare pe bord eroare .Si asta iarna cand au fost temperaturi foarte scazute(-20 aprox) a pornit dupa multe insistente,parca pornea in 3 pistoane si tot dadea rateuri + fum alb..am crezut ca sunt bujiile dar functineaza toate
Am uitat sa specific ca am schimbat motorul anul trecut si am exact aceleasi simptome..pompa si restul accesoriilor mi-au ramas de pe motorul vechi
La tester imi arata ca nu imi baga destula presiune pompa de injectie,fata de cat ar trebui cam cu o unitate mai putin.Este normal sa scoata fum pe accelerare,nu foarte mult dar il vad in oglinda
Si mi se pare cam lenesa,comparativ cu un golf de 90cp,nu imi dau seama cam cum ar trebui sa mearga. Cand pornesc de pe loc tre sa am multa grija sa nu moara si ....nu stiu parca nu are vlaga...turbo-ul a fost reconditionat si functioneaza in parametri normali
Am inteles din alte discutii ca ar trebui schimbat capul hidraulic..bun..am primit o pompa de injectie de opel astra motor 2,0dti dar nu stiu daca potriveste...
Daca ma puteti ajuta cu niste idei v-as fi recunoscator.
Multumesc anticipat
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
la tine cred ca este si compresia proasta... fa-ti un test de compresie si eventual un chiptuning care rezolva si intrarea bujiilor la temperaturi mai mari decat normalul (eu am facut la DJTaoTao) plus de asta s-ar putea sa ai problema atat la pompa cat mai ales la injectoare sa fie decalibrate gaurile de pulverizare si sa iti pise sa nu mai pulverizeze fin cum ar trebui...
citeste si ce s-a scris pe link-ul pus de colegul nostru mai sus. Bafta
citeste si ce s-a scris pe link-ul pus de colegul nostru mai sus. Bafta
mihai228
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Salaj
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2010
- Mesaj Privat
Compresia cred ca este ok deoarece aveam exact aceleasi simptome si cu motorul celalalt, dupa cum am scris mai sus.
Motorul si chiuloasa mai putin doua injectoare au fost schimbate.
Si mie imi porneste ok daca scot mufa de pe senzorul de temperatura si cupleaza bujiile si vara.
Cu chip-tunningul sa fentez temperatura nu mi se pare o rezolvare..
Dar va multumesc de idei!
Motorul si chiuloasa mai putin doua injectoare au fost schimbate.
Si mie imi porneste ok daca scot mufa de pe senzorul de temperatura si cupleaza bujiile si vara.
Cu chip-tunningul sa fentez temperatura nu mi se pare o rezolvare..
Dar va multumesc de idei!
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat