- ksper
- OP
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Va salut. Va rog sa imi scuzati calitatea imaginilor. Inca nu am putut face rost de o camera performanta. Cuplurile de stangere le gasiti in manualul de reparatie Vectra B. Alternatorul trebuie sa asigure la o turatie de 4000rot/min un interval de incarcare cuprins intre 14,2 si 15,2Volti. Pe acest tip de motor s-au montat atat alternatoare BOSCH cat si Delco Remy de 100A si 12V. In speranta ca acest tutorial o sa ajute comunitatea va urez vizionare placuta.
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- ksper
- OP
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Initial am vrut sa cumpar SH dar tot original si m-am gandit ca nu o sa ma tina mult, in plus de asta imi cereau 300lei pe el.
Am considerat ca unul nou(tot original) v-a face treaba mai bine, desi...si cu piesele astea noi nu prea mai avem incredere. Pret piesa noua 470lei. Manopera 0lei. Depinde cat o sa tina, acum nu stiu ce sa zic.
Alternatorul meu avea ca defecte:
-oscilatii in incarcare
-se aprindea martorul baterie in mers
-carbuni uzati excesiv(i-am inlocuit si degeaba)
-rulmenti uzati exesiv(ambii).
Acum daca l-am putea face in regie proprie...Nu ma prea pricep cum trebuie sa masor acea punte de diode, ce coduri au rulmentii, etc.
Am considerat ca unul nou(tot original) v-a face treaba mai bine, desi...si cu piesele astea noi nu prea mai avem incredere. Pret piesa noua 470lei. Manopera 0lei. Depinde cat o sa tina, acum nu stiu ce sa zic.
Alternatorul meu avea ca defecte:
-oscilatii in incarcare
-se aprindea martorul baterie in mers
-carbuni uzati excesiv(i-am inlocuit si degeaba)
-rulmenti uzati exesiv(ambii).
Acum daca l-am putea face in regie proprie...Nu ma prea pricep cum trebuie sa masor acea punte de diode, ce coduri au rulmentii, etc.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- ksper
- OP
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Cam acesta este. L-am cumparat din sectiunea ''Publicitate'' de la un coleg de forum.
Trebuie sa fac acum masuratorile. Nu se mai aprinde martorul baterie in mers acum. Se stinge imediat cum porneste motorul. Este un lucru bun acest aspect. Sa vedem masuratorile.
Ultima modificare făcută de ksper la Lun 26 Mar, 2012 5:29 pm
Trebuie sa fac acum masuratorile. Nu se mai aprinde martorul baterie in mers acum. Se stinge imediat cum porneste motorul. Este un lucru bun acest aspect. Sa vedem masuratorile.
Ultima modificare făcută de ksper la Lun 26 Mar, 2012 5:29 pm
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
a cerut piesa la schimb? pe unde m-am uitat cer piesa la schimb la banii astia.
oricum foarte bun pretul. nu se merita reconditionat cand are mai mult de o problema.adica mai schimbi carbuni si poate rulmenti.dar daca ai de schimbat diode,carbuni,releu,colector deja nu se mai merita.
banui ca si asta e reconditionat, dar cu o calitate mai mare.
oricum foarte bun pretul. nu se merita reconditionat cand are mai mult de o problema.adica mai schimbi carbuni si poate rulmenti.dar daca ai de schimbat diode,carbuni,releu,colector deja nu se mai merita.
banui ca si asta e reconditionat, dar cu o calitate mai mare.
- ksper
- OP
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Revin si cu masuratorile:
1-Baterie(masurata inainte de pornire-dimineata)- 12,35volti
2-Relantiu(temperatura motorului 92*C)- 14,25volti
3-Turata 4000rot/min(fara consumatori)- 14,36volti
O chestie ciudata, cred eu. Cand opresc motorul si implicit iau contactul martorul baterie se aprinde timp de 1sec. Deci nu se mai aprinde in mers deloc, totul normal, acum se aprinde dupa ce iau contactul...
Pana acum nu se aprindea dupa ce luam contactul. O explicatie?
1-Baterie(masurata inainte de pornire-dimineata)- 12,35volti
2-Relantiu(temperatura motorului 92*C)- 14,25volti
3-Turata 4000rot/min(fara consumatori)- 14,36volti
O chestie ciudata, cred eu. Cand opresc motorul si implicit iau contactul martorul baterie se aprinde timp de 1sec. Deci nu se mai aprinde in mers deloc, totul normal, acum se aprinde dupa ce iau contactul...
Pana acum nu se aprindea dupa ce luam contactul. O explicatie?
traftir
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
la mine la fel face de 5 ani de cand am masina. cand rotesc cheia sa opresc motorul se aprinde beculetul de la baterie..maxim o secunda,cam de cand am initiat contactul pana cand se opreste motorul.
In mers nu mi s-a aprins niciodata.de incarcat, momentan cred ca am bateria pe duca sau poate chiar alternatorul deoarece am 13.8 in mers cateodata si 13,6(cu lumini aprinse) ( asa zice detectorul beltronics rx 65) ,
la rece, adica dimineata, am 12.35V.
P.S : cu scuzele de rigoare, dupa ce am postat am vazut ca nu a mai fost activ din martie
Poate cu ocazia asta colegul ksper ne mai spune daca a mai aparut ceva nou .
In mers nu mi s-a aprins niciodata.de incarcat, momentan cred ca am bateria pe duca sau poate chiar alternatorul deoarece am 13.8 in mers cateodata si 13,6(cu lumini aprinse) ( asa zice detectorul beltronics rx 65) ,
la rece, adica dimineata, am 12.35V.
P.S : cu scuzele de rigoare, dupa ce am postat am vazut ca nu a mai fost activ din martie
Poate cu ocazia asta colegul ksper ne mai spune daca a mai aparut ceva nou .
- ksper
- OP
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- gabytzuxxl
- ***
- 817 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Bucuresti
gabytzuxxl
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 319 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- ksper
- OP
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
StefanTolos a scris:Masoara tensiunea pe acumulator in momentul pornirii motorului ,daca se duce pana la 8V acumulator mort,daca se duce pana la 10 - 11 V , acumulator ok.
Valori masurate astazi cu aparat DT33C:
-direct acumulator- 12.57v
-cu contact pus- 12.21v
-pornire- 10.57v(nu mai jos)
-relantiu(92*C)- 14.18v
-relantiu+ consumator(faza scurta)- 13.95v
-turata 4000rot/min fara consumator- 14.14v