- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
in acest material aveti posibilitatea sa observati cum puteti da jos un suport de motor Z10XEP sau motoare asemanatoare lui.
Trebuie sa va informez ca in ultima parte a filmului, nu am avut posibilitatea filmarii complete a montajului suportului, deoarece,la montarea lui este nevoie de doi oameni, neaparat ,unul sa traga pur si simplu de motor de urechile lui din fata ,dupa ce s-a montat primul suport pe blocul motor,eventual dupa ce s-a efectuat etansarea la surubul de jos, daca este cazul,iar celalalt sa fixeze suruburile prin strangere a suportului de cauciuc de pe lonjeron cu cel de pe blocul motor.
Toata aceasta operatie a fost facuta pentru a elimina problema dezbatuta in subiectul Corsa C - cum sa schimb simering / presiune ulei motor mica.
Multumiri lui nyky85 si Lion1921.
in acest material aveti posibilitatea sa observati cum puteti da jos un suport de motor Z10XEP sau motoare asemanatoare lui.
Trebuie sa va informez ca in ultima parte a filmului, nu am avut posibilitatea filmarii complete a montajului suportului, deoarece,la montarea lui este nevoie de doi oameni, neaparat ,unul sa traga pur si simplu de motor de urechile lui din fata ,dupa ce s-a montat primul suport pe blocul motor,eventual dupa ce s-a efectuat etansarea la surubul de jos, daca este cazul,iar celalalt sa fixeze suruburile prin strangere a suportului de cauciuc de pe lonjeron cu cel de pe blocul motor.
Toata aceasta operatie a fost facuta pentru a elimina problema dezbatuta in subiectul Corsa C - cum sa schimb simering / presiune ulei motor mica.
Multumiri lui nyky85 si Lion1921.
- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Domnilor, cu certitudine problema mea cu pierderile de ulei este rezolvata, asa cum o sa vedeti in materialul de mai jos si ca o mica paranteza niciodata sa nu va grabiti,intotdeauna stati si va ganditi foarte bine de unde este defectul ,gasiti cu adevarat cauza,in concluzie, cauza la mine a fost acea lovitura in bordura din derapajul avut,descris cu lux de amanunt in subiectul expus in primul post,sunt multumit pe deplin si pleaca catre nyky85 evident, care m-a ajutat la acest tutorial.