Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Zilele trecute m-am hotarat sa ma apuc de motor, pentru ca degeaba arata bine, daca mergem bunisor:))
Si, am observat ca imi curgea ulei pe la garnitura de la culbutori, zic si facut, am demontat frumos, aveam ulei si pe langa bujii capacul exterior, la buji nu cred ca ajungea..
Dar problema care m-a suparat este urmatoarea: Am gasit ulei considerabil la clapeta de acceleratie, curatata acum 5 luni:(
Intrebarea mea ar fi, cum ajunge acel ulei acolo si cum pot scapa sa numai ajunga? sau cumva este normal la mine sa ajunga ulei si acolo?...

Cine a mai intampinat aceasta problema, il rog sa imi de-a un sfat o idee ceva, ca nu imi prea place uleiul de acolo. Cu ocazia asta am aflat macar ca saracul meu motoras nu prea manca ulei( nu aveam fum albastru) deci uleiul disparea pe la garnitura si pe la clapeta!

Multumesc!


  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
eu cred ca nu este ulei .in carburant se baga biocarburant provenit din rapita sau alte cele de acolo se trage ,pe clapeta de acceleratie , practic eu consider ca nui ulei si rahat de biocarburant. stiu ca acest carburant bio trebuie sa fie 4 % dar ai nostri benzinari cu siguranta au 7 sau poate 8%. apropo stiai ca benzina care la pompa scrie ca este de 95 cifra octanica , si ea real are 92 -93 . si ne miram de ce merg masinile noastre super bine ..eu miam adus masina din germania in septembrie am alimentat numai de la mol si am pastrat toate bonurile de carburant.daca ma duc si se constata ca din cauza carbuarantului mi sa stricat injectoare sau mai eu stiu ce sunt hotarat sai dau in judecata. scuze ca team plictisit cu povestea mea .
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
uleiul la clapeta poate ajunge numai din carterul superior (capacul de la chiuloasa) prin furtunasul de aerisire.. desi n-ar trebui sa ajunga atata acolo.. daca tot ai demontat capacul uita-te la compartimentul superior (unde intra furtunasul) si vezi daca ai ulei.. vezi daca este ulei si in furtunasul de aerisire...
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
ghiduri supape si semeringuri
  • Nicu Simion

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2017

  • Mesaj Privat
uleiu vine in clapeta de acceleratie si prin furtunul epurator, iar opel-ul are doua, unul de la capacul culbutorilor iar cel deal doilea de la baia de ulei.
Putin probabil ca o cantitate asa mare sa urce din baia de ulei in clapeta de acceleratie, insa cum a spus si andrei_alik, semeringuri de supape ghiduri si supape in concluzie, avand si eu aceiasi problema, am demontat chiulasa si am dus-o la reparat, unde inlocuind cele sus mentionate, mai putin supapele, nu mai am problema aceasta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR