Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Sabinleo

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut,

Sunt fericitul posesor al unui Opel Insignia 1.8, 140 cai. Mentionez ca sunt foarte multumit de raportul calitate pret si de ce ofera masina, atat din punct de vedere al fiabilitatii si motorului, cat si al finisajelor, consumului si optionalelor.
In alta ordine de idei, in curand expira garantia si ma gandeam la un plus de putere, desigur cat mai mare (ar fi bine peste 25, 30 cai), dar nu sunt informat cu privire la ceea ce se poate face, cu ce, cu cat si mai ales specific pentru configuratia standard a acestui motor.
As dori ca aici sa discutam, pe cat se poate, doar despre tuning la acest motor, sa cautam cele mai bune optiuni, atat din vedere al costului cat si al pastrarii integritatii motorului si de ce nu, pe cat se poate, al consumului.

Calcati pedala,
S
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
1.Filtru cu racire(Cold air feed)
2.Evacuare custom(mai larga)
3.Remap(resoftare)
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Motorul tau este simplu aspirat pe benzina (l-am avut si eu pe Vectra).

La motoarele fara turbina prin remapare se castiga foarte putin la putere, chiar nesemnificativ. Poate 2-5%.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR