TMorariu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2023
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Sunt nou pe Club Opel, sincer sunt un fel de "nou" pe orice altfel de forum. Tin minte timpurile cand forumurile erau singurele surse de informatii ... Sper ca aici sa primesc informatii avizate.
La mine e in felul urmator: urmeaza sa cumpar o Astra 2010 J Turbo 1.6 180 de cai. Nu ma pricep la mecanica si niciodata nu m-au interesat caii putere sau alte cele. Am avut masini simple pana acum (dar si trainice), avand in vedere complexitatea mecanicii / electronicii masinilor de dupa 2007.
Masina este cumparata din familie, stiu istoricul si nu imi fac griji despre lucruri ascunse. Desigur, pot aparea nenumarate chestiutie neprevazute, dar de asta ne permitem un sh .
Singurul lucru peste care nu pot trece ( sunt hotarat 95% sa o cumpar) este faptul ca mi se pare ca e foarte rigida. Am avut pana acum masini mai maricele, balene sa le spunem, break-uri. Dar cu Opelul mi se pare ca simt orice denivelare
Am masina "in teste" cateva zile si vreau sa stiu daca suspensia poate fi schimbata incat masina sa devina ceva mai "barca" daca pot spune asa. Sunt constient ca este o compacta si nu se va comporta ca un break.
Mentionez ca nu sunt vitezoman, am 2 copii, si sunt foarte molcom la volan, dar am observat ca ma mananca atunci cand conduc Opelul, nu ma asteptam sa fie o senzatie asa de faina. Grija mea e in privinta suspensiei mult prea rigide pentru gustul meu. Va scriu sa stiu daca pot schimba ceva sau va trebui sa ma obisnuiesc. Conditia masinii si oferta ma face sa nu pot refuza fiind in familie.
Este modelul care are mod Sport si Tourer (2010). Daca trebuie alte informatii va raspund cat de repede pot.
Mesajul de aici este si intarit de faptul ca suspensia spate va trebuie schimbata, unul din amortizoare sufera.
PS:. am folosit search-ul din forum dar nu am gasit ceva relevant. Daca mi-a scapat ceva va rog sa ma ajutati cu un link.
Daca e cineva din Iasi care ma poate ajuta in privinta optiunilor masinii (training scurt ) si al unui service care sa stie cum trebuie Opel-ul va rog sa imi scrieti
Multumesc anticipat !
Teo
MODEL: Opel Astra J 2010
MOTOR: 1.6 turbo 180 CP
LOCATIE: Iasi
Sunt nou pe Club Opel, sincer sunt un fel de "nou" pe orice altfel de forum. Tin minte timpurile cand forumurile erau singurele surse de informatii ... Sper ca aici sa primesc informatii avizate.
La mine e in felul urmator: urmeaza sa cumpar o Astra 2010 J Turbo 1.6 180 de cai. Nu ma pricep la mecanica si niciodata nu m-au interesat caii putere sau alte cele. Am avut masini simple pana acum (dar si trainice), avand in vedere complexitatea mecanicii / electronicii masinilor de dupa 2007.
Masina este cumparata din familie, stiu istoricul si nu imi fac griji despre lucruri ascunse. Desigur, pot aparea nenumarate chestiutie neprevazute, dar de asta ne permitem un sh .
Singurul lucru peste care nu pot trece ( sunt hotarat 95% sa o cumpar) este faptul ca mi se pare ca e foarte rigida. Am avut pana acum masini mai maricele, balene sa le spunem, break-uri. Dar cu Opelul mi se pare ca simt orice denivelare
Am masina "in teste" cateva zile si vreau sa stiu daca suspensia poate fi schimbata incat masina sa devina ceva mai "barca" daca pot spune asa. Sunt constient ca este o compacta si nu se va comporta ca un break.
Mentionez ca nu sunt vitezoman, am 2 copii, si sunt foarte molcom la volan, dar am observat ca ma mananca atunci cand conduc Opelul, nu ma asteptam sa fie o senzatie asa de faina. Grija mea e in privinta suspensiei mult prea rigide pentru gustul meu. Va scriu sa stiu daca pot schimba ceva sau va trebui sa ma obisnuiesc. Conditia masinii si oferta ma face sa nu pot refuza fiind in familie.
Este modelul care are mod Sport si Tourer (2010). Daca trebuie alte informatii va raspund cat de repede pot.
Mesajul de aici este si intarit de faptul ca suspensia spate va trebuie schimbata, unul din amortizoare sufera.
PS:. am folosit search-ul din forum dar nu am gasit ceva relevant. Daca mi-a scapat ceva va rog sa ma ajutati cu un link.
Daca e cineva din Iasi care ma poate ajuta in privinta optiunilor masinii (training scurt ) si al unui service care sa stie cum trebuie Opel-ul va rog sa imi scrieti
Multumesc anticipat !
Teo
MODEL: Opel Astra J 2010
MOTOR: 1.6 turbo 180 CP
LOCATIE: Iasi
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
TMorariu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2023
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
TMorariu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2023
- Mesaj Privat
Salut!
Revin cu cateva informatii noi. Am cumparat masina si dupa ceva cautari pe net am gasit problema care ma sacaia de la inceput, rigiditatea ei.
Are eroare de Service Suspension System lucru care face ca toate amortizoarele sa intre by default in modul sport.
Cea mai deasa cauza intalnita ar fi cablajul care duce la senzorii amortizoarelor puntea spate. Am si o eroare pe CB, care ar indica acest simtom.
Joia viitoare am programare la un mecanic pentru a verifica circuitele catre senzori.
Stiti cumva daca se poate face bypass la aceasta eroare astfel incat amortizoarele sa nu mai intre in modul sport ?
Multumesc !
Revin cu cateva informatii noi. Am cumparat masina si dupa ceva cautari pe net am gasit problema care ma sacaia de la inceput, rigiditatea ei.
Are eroare de Service Suspension System lucru care face ca toate amortizoarele sa intre by default in modul sport.
Cea mai deasa cauza intalnita ar fi cablajul care duce la senzorii amortizoarelor puntea spate. Am si o eroare pe CB, care ar indica acest simtom.
Joia viitoare am programare la un mecanic pentru a verifica circuitele catre senzori.
Stiti cumva daca se poate face bypass la aceasta eroare astfel incat amortizoarele sa nu mai intre in modul sport ?
Multumesc !