nu este foarte greu dar trebuie sa ai putina experienta
mai jos am sa pun lista de piese si preturile lor de la sh+ poze
am mai multe poze pt cine este interesat
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
piese necesare
-planseu pedalier 100lei
-insonorizant planseu pedalier 10lei
-aeroterma 150lei
-pedalele(ambreiaj,frana)50lei
-pompa ambreaj 20lei
-vas pompa frana 20lei
-servofrana 80lei
-caseta directie 400lei
-plansa bord 400lei
-sisten stergatoare 100lei
-grila stergatoare 50lei
-tunel plastic 20lei
-scrumiera+bricheta 10lei
-plasticul de sub scrumiera
-conducte frana(de la pompa la distribuitor) 10lei
-conducta ambreaj 5 lei
-manere interior usi fata 10 lei
-mainere exterioare usi fata 30 lei
-broasca usa dreapta 50lei
-broasca usa stanga 50 lei
total lei 1565
modificari ale pieselor existente
-microcontact pedala frana(este mai scurt)
am dat o gaura in el si am bagat un holsurub
-pompa servodirectie
am modificat suportul
-suportii de sub tunel care tine bordul
am dat alte gauri in suporti acolo unde vine prins
tunelul langa pedala de acceleratie si in partea opusa
-pedala acceleratie (a fost metalica)
am desfacut parghia metalica si am indoit-o in asa fel
incat sa-mi vina bine
-sistem prindere pedala acceleratie
pedala de anglia are 2 gauri sus si una jos in stanga
suruburile prinse pe caroserie sunt 2 sus si unu jos
in dreapta motiv pentru care am dat alta gaura in stanga
jos si am bagat un surub cu piulita sub pedala si o piulita
deasupra pedalei
-am schimbat instalatia electrica din usi intre ele(cea de pe stanga
pe dreapta si invers ) asta pentru a monta comanda geamurilor
si inchiderea centralizata pe usa din stanga
modificari ale instalatiei electrice
-s-au lungit firele pompei de servodirectie
-s-au lungit firele de la vasul pompei de frana
-s-a lungit numai firul de nul de la aeroterma
-firele de la stergatoare l-am scos din instalatie
si am taiat din ele dupa care am lipit mufa la loc
-am schimbat instalatia electrica din usi intre ele(cea de pe stanga
pe dreapta si invers ) asta pentru a monta comanda geamurilor
si inchiderea centralizata pe usa din stanga
ce nu am modificat
-maner deschidere capota este in dreapta