Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
salut.o mica intrebare am si eu. pe loc cu motorul pornic , cand virez stanga sau dreapta , scad turatiile motorului , si se simte cum motorul nu mai merge rotund.ca si cum ar ramane fara putere pentru cateva secunde.dar isi revine . stie cineva ce ar putea fi? :-/
Skip ads

  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 508
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
E normal sa se intample asa .La toate masinile se intampla la fel doar ca la unele este mai vizibila iar la altele mai putin o explicatie are fi ca atunci cand virezi max de volan ai un consum de 80-90Amperi ...Adica un consum extrem de mare de curent ,adevarat doar cateva secunde...dar exista ! asa ca stai linistit !
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ok.multumesc pentru raspuns
  • CatalinKBoom

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
pmstelian a scris:E normal sa se intample asa .La toate masinile se intampla la fel doar ca la unele este mai vizibila iar la altele mai putin o explicatie are fi ca atunci cand virezi max de volan ai un consum de 80-90Amperi ...Adica un consum extrem de mare de curent ,adevarat doar cateva secunde...dar exista ! asa ca stai linistit !

Nu prea e normal,de ce la unele fac si la unele nu?Eu pot vira continuu stanga dreapta si turatiile nu scad si nici motorul nu schiteaza nici un gest.Eu zic sa isi verifice incarcarea in meniurile ascunse in momentul virarii si dupa mai dezbatem problema.Daca incarcarea scade la 13.2V-12.8V in momentul virarii ai o problema la amsamblele alternatorului.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Catalin, e vorba de capatul cursei.
  • CatalinKBoom

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Chiar daca e vorba de capatul cursei,tot nu ar fi trebuit sa faca asa.Sau am inteles eu gresit mesajul tau Je?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pe cate masini cu servo am pus mana, la viraj maxim, se simte ceva in plus. Ca scade turatia motorului, ca ECU incearca sa il aduca inapoi la turatia normala... Insa e cert ca la viraj maxim apare o sarcina suplimentara
  • CatalinKBoom

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Asta stiu si nici nu te contrazic,la mine nu am intalnit fenomenul asta,doar ca se aude sunetul motorului mai tare si incarcarea scade pe la 13.5 dar urca imediat inapoi,nici macar la -30 de grade la prima pornire din zi nu am patit sa scada turatiile motorului,crede-ma ca iti spun sincer,eu ca sa ies din curte tre sa fac viraj maxim,pana la capat.
  • CatalinKBoom

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Oare depinde si de motorizare?Eu detin 1.9,ma intreb ce motorizare o fi avand baiatul cu pricina.
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am 1.3 . si da, este vorba de capatul cursei ... si pana aproape de el.nu ma intelegeti gresit...nu scad turatiile mult , dar se simte ceva la motor.turometrul se misca foarte putin , dar apoi revine la normal.nu am nicio problema cu masina.. dar am pus intrebarea pentru ca e mai bine sa previi decat sa repari Smile Very Happy
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai in concluzie treaba sta asa:
- in capatul cursei pompa de servo genereaza o sarcina suplimentara (direct pe motor, daca pompa e mecanica, prin intermediul alternatorului, daca pompa e electrica). ECu motor va incerca sa compenseze (sa ajunga inapoi la turatia de relanti). unele ECU-uri vor compensa mai repede, si "caderea" de turatie nu va fi sesizata, altele mai incet, si caderea de turatie va fi vazuta pe turometru/auzita.
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am inteles.multumesc pentru lamurire
  • tenk

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Si la mine se intampla acelasi lucru. E sesizabil cel mai tare atunci cand e motorul rece, dupa ce mergi cu masina vreo 5 min nu se mai sesizeaza. Dar dat fiind faptul ca servo e electro-hidraulica asta inseamna ca oticat ai trage de volan pompa papa curent. Iar alternatorul cand e solicitat se invarte mai greu si deci de aici dupa parerea mea apare aceasta micro-subturare.
Ar mai fi o variabila, bateria ... e posibil ca bateria sa fie mai slaba in cazul celor care simt subturarea, iar la ceilalti sa fie mai ok astfel pompa isi ia curent si de pe baterie pana ce se dezmorteste motorul Smile
Din ceea ce am spus mai sus sunt doar opinii personale. Nimic testat sau dovedit.
  • DB31FBY

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2012

  • Mesaj Privat
De cat timp aveti bateria?
Daca este mai veche de 2=3 ani schimbati-o si daca aveti diesel luati cu cat mai multi amperi la pornire este putin mai scumpa dar merita eu am rombat din care imi amintesc. Si da este normal sa faca asa este de la servo nu este nici o problema care sa te ingrijoreze! Este ok atat cat vireaza maxim cand Va incepe sa numai vireze maxim atunci ai probleme la servo! Este probabil sa nu ai sufucient ulei in servo si atunci motorul de servo mananca mai mult curent pentru ca tu tragi de volan. In mers nu vei avea probleme niciodata!Succes.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
o completare la ce s-a scris mai sus. Bateria se schimba cand tensiunea la pornire scade sub 10V si da trebuie una cu un curent de pornire cat mai mare dar cu capacitate cu maxim 5-10AH mai mare si nu mai mult pentru ca apoi va suprasolicita alternatorul si apar alte probleme. Deci nu se schimba odata la 2-3 ani o baterie. Eu am avut cea originala timp de 9 ani si mai mergea dar dadea semne de oboseala...
  • piolet

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
aceasta problema mai poate aparea (mai rar) si de la griparea elementelor ce alcatuiesc sistemul de directie (pivoti, bielete, etc.)
forta de actionare creste mult la capatul cursei si, de aici si curentul mare necesar pompei hidraulice.
mie mi s-a intamplat la o masina italiana (Alfa Romeo).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR