mihai4gtc
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2012
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
mihai4gtc
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2012
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
votez pentru infundat. Daca ar fi spartai pierde destul de repede lichidul din rezervor, in plus nu ar merge nici spalatorul din dreapta. Cele doua spalatoare sunt legate la acelasi traseu (aceeasi iesire din pompa), mai mult, ridicarea lor din bara se face pe baza presiunii lichidului (chiar au un arc destul de puternic care le tine pe pozitie)
Din pacate va trebui sa dai jos bara, ca sa vezi ce e acolo. Din fericire bara se da jos relativ repede. Ai 4 suruburi (sau nituri de plastic cu miez) sus, le desfaci, scoti grila radiator (care e prinsa pe bara cu clips-uri), desfaci suruburile de sub grila (2 la numar). Ai cate 2 suruburi la contraaripa de la roata (unul sus, unul jos) le desfaci si pe alea, si mai ai 3 nituri cu miez jos, sub bara (trebuie cric, ca sa te bagi sub masina)
Cand dai jos bara cel mai probabil se va desface furtunul de la spalatoarele de far, si o sa iti curga tot lichidul de parbriz pe jos.
Apoi te orientezi tu... Grija sa nu rupi ceva urechiuse de la prindere spalatoarelor.
Din pacate va trebui sa dai jos bara, ca sa vezi ce e acolo. Din fericire bara se da jos relativ repede. Ai 4 suruburi (sau nituri de plastic cu miez) sus, le desfaci, scoti grila radiator (care e prinsa pe bara cu clips-uri), desfaci suruburile de sub grila (2 la numar). Ai cate 2 suruburi la contraaripa de la roata (unul sus, unul jos) le desfaci si pe alea, si mai ai 3 nituri cu miez jos, sub bara (trebuie cric, ca sa te bagi sub masina)
Cand dai jos bara cel mai probabil se va desface furtunul de la spalatoarele de far, si o sa iti curga tot lichidul de parbriz pe jos.
Apoi te orientezi tu... Grija sa nu rupi ceva urechiuse de la prindere spalatoarelor.
mihai4gtc
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2012
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
mihai4gtc
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2012
- Mesaj Privat
ok am inteles...da, cand ma duc la revizie vreau sa vb cu baietii sa se uite si acolo, nu e un sistem f performant dar mergand decat unul am putut sa vad diferenta intre faruri, si ala cu spalator e mult mai curat...daca tot il am pus pe masina as vrea sa functioneze , desi multi zic ca nu e mare lucru eu sunt incantat de el, chiar ajuta mai ales la drum lung, noaptea...
- madalin.ciotinga
- *
- 4 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Bucuresti
madalin.ciotinga
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
ar fi fost util sa stim din ce an e masina
adica daca e face-lift sau dara face-lift
pentru a avea spalatoare de far functionale trebuie sa ai urmatoarele:
1. motoras
2. releu in UEC (modulul de langa baterie)
3. programare in UEC (sa stie masina ca ai asa ceva)
4. furtunasele, motorasul, etc sa nu fie infundate
5. sistemul de ridicare al spalatoarelor (pentru modelul face-lift)
adica daca e face-lift sau dara face-lift
pentru a avea spalatoare de far functionale trebuie sa ai urmatoarele:
1. motoras
2. releu in UEC (modulul de langa baterie)
3. programare in UEC (sa stie masina ca ai asa ceva)
4. furtunasele, motorasul, etc sa nu fie infundate
5. sistemul de ridicare al spalatoarelor (pentru modelul face-lift)
bog2128
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2013
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- tak30ver
- **
- 122 mesaje
- din 16 Mai 2013
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
tak30ver
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2013
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- tak30ver
- **
- 122 mesaje
- din 16 Mai 2013
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
tak30ver
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2013
- Mesaj Privat