Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • petros 78

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut,tuturor!

Astazi,fiind la servici,cineva m-a anuntat ca de cca.2 ore imi functioneaza avariile nejustificat...am ajuns acasa am incercat sa o pornesc,nu a pornit...Intrebare este ....descarcata datorita avariilor care au functionat cca.3 ore sau a "crapat"acumulatorul ...?
Mentionez ca este un GM 70/400/800 din 12.2006.Daca o fi acumulatorul si asta cred ca ar fi as dori sa achizitionez unul identic...sfaturi furnizori si preturi ptr.Bucuresti.
Skip ads

  • Leparda Petrica

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2008 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Eu acumulator original am avut varta 70A 400 A pornire black dinamic (800 nu stiu ce inseamna) si l -am schimbat cu un varta blue dinamic 74 A 680A pornire, poti cauta o varta tot de 70 A dar de 680 A pornire si e suficient parca pe la 280-300 ron (black dinamic)
  • Danuciu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut , am vazut ca spuneai mai sus de un acumulator varta black dynamic de 70 . Acelasi model il am si eu pe opelul meu , dar de curand a inceput sa imi faca probleme , asa ca l-am adus in casa sa-l pun pe redresor . Dar acum am o problema , nu stiu daca este capsulat sau cu busoane . Stii ceva ?
  • Leparda Petrica

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2008 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Sincer nu stiu, al meu era irecuperabil, cel putin asta a spus cel care l-a schimbat
  • Danuciu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
O sa incerc sa il pun pe redresor , acum daca o sa faca bum asta e Smile) sper totusi sa nu . Dar in eventualitatea in care nu o sa se incarce , ce zici sa merg pe aceiasi linie de acumulatori ? Am vauzt ca e in jur de 300 ron unu nou si nu stiu daca se merita . Mentionez ca am un opel vectra b 2.0 benzina din 98 . si bateria are 640 starting power
  • Leparda Petrica

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2008 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Ideea e sa nu te arunci la un acumulator prea mare fata de cel vechi ca nu duce alternatorul, la benzina e bun 640 A pornire. Eu merg pe ideea ca decat un acumulator la doi ani pt 50-100 ron diferenta, mai bine unul bun si ceva mai scump. Al meu era varta cu sigla GM. Am luat tot varta (fara sigla).
  • Danuciu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ok, mersi de sfaturi
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
a folosit cineva varta silver dynamic ? am inteles ca sunt de ultima generatie si speciale pt motoarele diesel. pret : cam 400 ron baterie de 74 ah
se merita sa dai banii astia?
  • petros 78

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut...
Stie cineva care ar fi tensiunea normala a unui acumulator descarcat care mai poate fi reincarcat..? Gresesc cind spun ca trebuie sa aiba 12 volti sau sa nu fie tensiunea mai mica de 12 volti (caci atit ar fi normal )si de fapt sa nu aiba curentul necesar pornirii,curent pe care sa si-l acumuleze in timpul incarcarii.....
Cum se face o reincarcare normala"ca la carte"?......
  • Leparda Petrica

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2008 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Nu cred ca daca are sub 12 V nu se mai poate incarca. Vezi mai degraba ce tensiune are cand ai pornit motorul si ceva consumatori. Eu cand am schimbat bateria a fost testata masina intai si dupa m i - a dat garantia (aveam 14.05 V cu consumatori). Poate nu incarca indeajuns alternatorul. Ca sa incarci cat decat bateria ar trebui sa mergi macar 30 min.
  • petros 78

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Leparda Petrica a scris:Nu cred ca daca are sub 12 V nu se mai poate incarca. Vezi mai degraba ce tensiune are cand ai pornit motorul si ceva consumatori. Eu cand am schimbat bateria a fost testata masina intai si dupa m i - a dat garantia (aveam 14.05 V cu consumatori). Poate nu incarca indeajuns alternatorul. Ca sa incarci cat decat bateria ar trebui sa mergi macar 30 min.
Salut colegu...
Am pus aceasta intrebare deoarece vineri dupa ce nu a mai pornit (nejustificat au functionat avariile cca.3 ore), am dat jos acumulatorul am facut rost de un redresor si l-am pus la incarcat,avea7,3v,dupa aproape 20 de ore de incarcat are 10,2v,oare sa mai am vreo sansa cu el...,oare mai ajunge la 12v in 24 de ore ...,oare isi mai incarca suficient curent ptr pornire.....?
Aveti vreo idee de ce au pornit avariile singure..?a fost vreun semn ca a "crapat"acumulatorul...pe BC imi spunea !RANGE!
- O Km-...........in locul unde imi spunea cu ce combustibil mai am in rezerrvor citi km. mai parcurg pina la "rosu"..
  • Leparda Petrica

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2008 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am verificat odata pe la -18 grade si avea 12V, cand am dat sa pornesc (binenteles nu apornit din prima) arata 10.2 V. Imediat dupa ce arata range 0 ar trbui sa se aprinda si becul, dar in teorie mai mergi in jur de 50 km (nu iarna). Incearca sa nu lasi rezervorul gol iarna (apa, condens, mizeria de pe fundul rezervorului. La mine semnul a fost ca dupa ce am stat 30 min sa o pornesc la cabluri am mers 1 ora (vreo 70 km) si la o ora nu a mai vrut sa mai porneasca. E posibil ca avariile sa fi pornit din cauza asta.
  • petros 78

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Leparda Petrica a scris:Am verificat odata pe la -18 grade si avea 12V, cand am dat sa pornesc (binenteles nu apornit din prima) arata 10.2 V. Imediat dupa ce arata range 0 ar trbui sa se aprinda si becul, dar in teorie mai mergi in jur de 50 km (nu iarna). Incearca sa nu lasi rezervorul gol iarna (apa, condens, mizeria de pe fundul rezervorului. La mine semnul a fost ca dupa ce am stat 30 min sa o pornesc la cabluri am mers 1 ora (vreo 70 km) si la o ora nu a mai vrut sa mai porneasca. E posibil ca avariile sa fi pornit din cauza asta.
Inainte sa ma lase bateria inca nu mi se aprinsese becul de la combustibil,nu merg aproape deloc cu martorul aprins,nu o las cu martorul aprins in parcare - (fara sa alimentez)....deci acel range o km.cred ca are legatura cu decedatul acumulatorului....
merci.....
  • petros 78

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut tuturor....
..aseara dupa ce am incarcat acumulatorul ,l-am montat pe masina si ..a pornit din prima,am masurat tensiunile(cu un alt aparat deoarece primul am constatat ca era defect) si erau bune, in parametri....,ce nu am inteles eu ,dupa ce am pornit-o imi clipea martorul de la combustibil in conditiile in care eu aveam combustibil la limita de a se aprinde acest martor..am alimentat si s-a rezolvat si aceasta problema...
P.S. acum sa vad cit ma mai tine ..in aceasta dimineata i-am mai dat o cheie si a pornit fara probleme...
  • petros 78

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
petros 78 a scris:Salut tuturor....
..aseara dupa ce am incarcat acumulatorul ,l-am montat pe masina si ..a pornit din prima,am masurat tensiunile(cu un alt aparat deoarece primul am constatat ca era defect) si erau bune, in parametri....,ce nu am inteles eu ,dupa ce am pornit-o imi clipea martorul de la combustibil in conditiile in care eu aveam combustibil la limita de a se aprinde acest martor..am alimentat si s-a rezolvat si aceasta problema...
P.S. acum sa vad cit ma mai tine ..in aceasta dimineata i-am mai dat o cheie si a pornit fara probleme...
Salutare....
inca mai functioneaza GM-ul si dupa aproape 6 ani si doar o singura incarcare....
P.S. ..si cind ma gindesc ca era cit pe ce sa-mi cumpar alt acumulator......
  • piolet

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
asa a fost si la mine, dar in toamna , dupa 6 ani, "decedat".
  • petros 78

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salut....
in momentul respectiv ai incarcat sa-l mai incarci......? sa vezi daca o mai duce......
  • piolet

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
da, l-am incarcat de curand si pe gerurile astea inca a mai pornit un fiat diesel.

P.S. pe vremuri am salvat un acumulator care avea 4 ani de folosinta astfel: am rasturnat tot continutul intr-un lighean din plastic. dupa ceea, am spalat acumulatorul cu foarte multa apa. am lasat acumulatorul la scurs cu fata in jos pret de 2-3 zile, pana s-a uscat complet. am recuperat cu foarte multa grija electrolitul din lighean si apoi l-am pus in acumulator. am completat cu apa distilata si l-am incarcat la capacitatea maxima cu 1/10 din amperajul sau. l-am descarcat apoi cu un bec de faza scurta si apoi l-am incarcat din nou. dupa aceea l-am pus pe masina, nu o sa va vina sa credeti, dar acel acumulator a mai functionat inca 3 ani.
procedurile de mai sus sunt destul de dificile si periculoase. asa, ca aveti multa grija daca intentionati sa le aplicati. atentie, intodeauna sa pune apa in acid si nu invers. de asemenea, acidul arde imbracamintea, cu exceptia hainelor de lana.
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am avut probleme cu acelasi GM varta 70Ah original. La un moment dat pe frig serios si-a dat duhul. L-am pus pe redresor si l-am lasat peste noapte. Dimineata nu revenise densitatea la valoarea nominala, asa ca nici ochiul magic nu se facuse verde. Am descoperit ca genul asta de Varta e o baterie cu intretinere. Am dat jos capacele si am descoperit ca nu avea electrolit, placile se iteau bine si lucrul asta nu era de bun augur. Am completat cu apa distilata, am descarcat bateria pana la 12,4, cu 2 becuri de faza scurta si am continuat incarcarea, si dupa alte 6 ore porneam masina. De o saptamana bateria functioneaza perfect.
Trebuie sa va mai spun ceva in legatura cu redresorul folosit. Era un redresor simplu, un transformator cu punte, care avea tensiune in gol 22v, si tensiune la incarcare maxima 16,5v. Chestia asta firebea bateria, ba chiar se incalzea bine(lucru normal dealtfel). Pentru o resuscitare de baterile, un astfel de redresor e potrivit.
Redresorul meu cumparat din LIDL e o porcarie, dar tehnic vorbind e un un redresor electronic destept, care incarca in pulsuri la tensiuni sub 10v si care opreste incarcarea la 14,4-14,7v, aici fiind tamperia.
Bateria descarcata, avea 7v. Si totusi functioneaza bine!
  • GheXghe

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2010

  • Mesaj Privat
petros78
la fel am patit si eu in toamna lui 2010. S-au aprins avariile fara motiv- am umblat la sigurantele din spate, le-am scos si le-am pus inapoi, si s-a remediat. nu am mai avut probleme dupa aceea. Intreband pe vecinii "meseriasi" - cauza un curent rezidual ramas care "dadea" scurt pe siguranta avariilor. In iarna lui 2010, mai precis pe 31.12.2010, a murit bateria de tot si era un GM original al masinii din 2005. Am inlocuit-o cu un Varta Blue Dinamic de 74mA.
Anul acesta, cand au fost gerurile mai mari (a stat o saptamana si jumatate nepornita si a inghetat toata), am tras de ea prin toate metodele- distanta parcursa 2,5km dus si 2,5 km intors cu aeroterma la maxim, dezaburizator fata si spate, faza scurta , radio - deh tot tacamul. Rezultat am ajuns intr-o zi la servici si dupa un sfert de ora dupa ce am oprit-o nu a mai vrut sa porneasca deloc. OK. Luat curent de la alta masina , ajuns acasa, cautat redresor (10 A ) si cand am conectat bateria imi arata doar 2 A (ulterior am aflat ca de fapt era incarcata trei sferturi). Am lasat-o pe redresor 24 ore pana cand acul a ajuns la 0. Nu a mai facut probleme la pornire. Este inca in garantie si la verificare in Decembrie 2011 incarca maxim 13,9 . Trebuie sa recunosc ca de atunci o dau jos si o duc in casa la caldura , sa nu-i fie frig:).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR