iulian_18
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1968
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salutare toturor,
De ceva vreme m-am apucat sa reconditionez un Opel Rekord 1700d din '68, toate bune si frumoase pana acum vreo 3 luni cand am scos masina la un test drive si am avut surpriza neplacuta de a constata ca dupa ce merge motorul o perioada de timp si se incalzeste, incepe sa dea ulei pe la joja. Bineinteles ca am intrebat disperat in dreapta si in stanga cam care ar fi problema si am primit tot felul de pareri care mai de care..., de la segmentare, la reconditionarea totala a motorului si pana la a schimba cu totul motorul. Imi doresc mult sa il termin de reconditionat ca sa pot sa-l scot la plimbare si de asemenea am bagat destui bani pana acum in al reconditiona si nu vreau sa dau inapoi si sa las balta proiectul. Asa ca in situatia in care ma aflu sincer nu stiu care incotro sa apuc si as vrea sa va intreb si pe voi daca aveti idee care ar fi problema si cam cat m-ar costa o reparatie de acest gen ?
De asemenea ar mai fi o problema la pornire, masina porneste destul de greu, mai ales la rece. Vara ca sa o pot porni trebuia sa-i dau cateva pedale ( spituri ) ca sa porneasca si o tineam din acceleratie turata deoarece nu statea la relanti pana nu se incalzea. Dupa ce se incalzeste porneste la prima cheie... Bujiile , fisele si bobina au fost inlocuite cu unele noi dar problema persista...
Ca scurt istoric, masina a stat ceva vreme fara sa mearga ( 4-5 ani ). Acum 2 ani cand am pornit-o motorul mergea ok, pornea greu dar porblema cu pierderea de ulei pe la joja nu exista. A fost pornita de multe ori de atunci surpriza aparand acum 3 luni.
Masina este un Opel Rekord 1700d din '68, 1700cmc, 75cp in 4 trepte, 78000Km reali.
In speranta ca voi rezolva problema astept si parerile voastre . Multumesc !
De ceva vreme m-am apucat sa reconditionez un Opel Rekord 1700d din '68, toate bune si frumoase pana acum vreo 3 luni cand am scos masina la un test drive si am avut surpriza neplacuta de a constata ca dupa ce merge motorul o perioada de timp si se incalzeste, incepe sa dea ulei pe la joja. Bineinteles ca am intrebat disperat in dreapta si in stanga cam care ar fi problema si am primit tot felul de pareri care mai de care..., de la segmentare, la reconditionarea totala a motorului si pana la a schimba cu totul motorul. Imi doresc mult sa il termin de reconditionat ca sa pot sa-l scot la plimbare si de asemenea am bagat destui bani pana acum in al reconditiona si nu vreau sa dau inapoi si sa las balta proiectul. Asa ca in situatia in care ma aflu sincer nu stiu care incotro sa apuc si as vrea sa va intreb si pe voi daca aveti idee care ar fi problema si cam cat m-ar costa o reparatie de acest gen ?
De asemenea ar mai fi o problema la pornire, masina porneste destul de greu, mai ales la rece. Vara ca sa o pot porni trebuia sa-i dau cateva pedale ( spituri ) ca sa porneasca si o tineam din acceleratie turata deoarece nu statea la relanti pana nu se incalzea. Dupa ce se incalzeste porneste la prima cheie... Bujiile , fisele si bobina au fost inlocuite cu unele noi dar problema persista...
Ca scurt istoric, masina a stat ceva vreme fara sa mearga ( 4-5 ani ). Acum 2 ani cand am pornit-o motorul mergea ok, pornea greu dar porblema cu pierderea de ulei pe la joja nu exista. A fost pornita de multe ori de atunci surpriza aparand acum 3 luni.
Masina este un Opel Rekord 1700d din '68, 1700cmc, 75cp in 4 trepte, 78000Km reali.
In speranta ca voi rezolva problema astept si parerile voastre . Multumesc !
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
iulian_18
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1968
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Exista uleiuri mai groase dar acestea doar "mascheaza" efectul,sau aditivi.
Ce va trebui facut exact se vede dupa ce se desface chiulasa si se scot segmentii si pistoanele.Daca uzura nu e mare se schimba doar segmentii.Deasemenea se face o verificare a camerelor de ardere sa se observe daca exista neregularitati proeminenete.Daca acestea exista atunci se recomanda o honuire a camerelor de ardere.Daca nu atunci o segmentare este deajuns.
Pretul depinde de la service la service in functie de cat cer pe ora de manopera,iar despre segmenti va trebui sa te interesezi la un magazin de piese.
Ce va trebui facut exact se vede dupa ce se desface chiulasa si se scot segmentii si pistoanele.Daca uzura nu e mare se schimba doar segmentii.Deasemenea se face o verificare a camerelor de ardere sa se observe daca exista neregularitati proeminenete.Daca acestea exista atunci se recomanda o honuire a camerelor de ardere.Daca nu atunci o segmentare este deajuns.
Pretul depinde de la service la service in functie de cat cer pe ora de manopera,iar despre segmenti va trebui sa te interesezi la un magazin de piese.
iulian_18
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1968
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Nefiind pornita multa vreme,e posibil sa se fi intepenit segmentii pe piston.Ulei pe la joja nu-ti arunca din cauza de avans..Daca s-a intamplat dintr-o data,posibil sa se fi rupt sau aliniat segmentii.Mai repede rupt,dupa ce s-au blocat.Si in cazul asta,daca ii scoti si ramane pistonul intreg,ai avea sanse sa scapi mai ieftin.
iulian_18
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1968
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Foarte frumoasa masina!
Problema ta tine de segmentare, asa cum au spus si colegii. Dar inainte de asta, daca motorul nu are zgomote anormale in functionare - aici trebuie sa ai un pic de ureche(nu neaparat muzicala) - poti incerca sa folosesti Xado - care cred ca te va ajuta, s-ar putea sa iti restabileasca compresia.
Ca sa te lamuresti - cauta prin targ sau cunoscuti un indicator de presiune - cum era la dacia inainte si schimba sau adapteaza o sonda care sa o legi la acest indicator - macar provizoriu vezi cum stai cu presiunea la ulei - la cald , la rece in ture.
Indicatorul acesta era o minunatie - pacat ca constructorii au renuntat la el
Problema ta tine de segmentare, asa cum au spus si colegii. Dar inainte de asta, daca motorul nu are zgomote anormale in functionare - aici trebuie sa ai un pic de ureche(nu neaparat muzicala) - poti incerca sa folosesti Xado - care cred ca te va ajuta, s-ar putea sa iti restabileasca compresia.
Ca sa te lamuresti - cauta prin targ sau cunoscuti un indicator de presiune - cum era la dacia inainte si schimba sau adapteaza o sonda care sa o legi la acest indicator - macar provizoriu vezi cum stai cu presiunea la ulei - la cald , la rece in ture.
Indicatorul acesta era o minunatie - pacat ca constructorii au renuntat la el
iulian_18
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1968
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
Multumesc
Zgomote anormale nu pare sa aiba, adica odata ce se incalzeste motorul si sta la relanti, motorul suna frumos, merge " rotund " ca sa zic asa. Nu se aud batai sau sa scada turatia. Acum cineva mi-a zis ca ar putea sa fie si o alta cauza. Capacul motorului este prevazut cu doua orificii, 1 care evacueaza gazele si are un furtun liber, iar celalat care nu stiu ce face si ajunge in galeria de admisie daca nu ma insel. Persoana respectiva mi-a zis ca daca unul din furtunele respective sunt strangulate sau infundate poate conduce la usoare scapari de compresie in carter. Acum pe la joja nu da mult ulei, sa zicem cam o picatura la 1 minut ( ca punct de reper ). Deci nu scapa ulei masiv.
Acum in ceea ce priveste service-urile, trebuie sa gasesc unul in care sa am incredere atat in mana de lucru cat si in faptul ca baietii de acolo nu or sa-si gaseasca de lucru ca sa-si mai scoata niste bani.
In legatura cu sonda respectica, cred ca am una prin casa, dar nu stiu cum se leaga, unde trebuie sa o pun ca sa-mi indice ceva. Trebuie sa o caut si sa ma uit ce racorduri are ca sa fiu mai precis asupra a ceea ce vorbesc .
Zgomote anormale nu pare sa aiba, adica odata ce se incalzeste motorul si sta la relanti, motorul suna frumos, merge " rotund " ca sa zic asa. Nu se aud batai sau sa scada turatia. Acum cineva mi-a zis ca ar putea sa fie si o alta cauza. Capacul motorului este prevazut cu doua orificii, 1 care evacueaza gazele si are un furtun liber, iar celalat care nu stiu ce face si ajunge in galeria de admisie daca nu ma insel. Persoana respectiva mi-a zis ca daca unul din furtunele respective sunt strangulate sau infundate poate conduce la usoare scapari de compresie in carter. Acum pe la joja nu da mult ulei, sa zicem cam o picatura la 1 minut ( ca punct de reper ). Deci nu scapa ulei masiv.
Acum in ceea ce priveste service-urile, trebuie sa gasesc unul in care sa am incredere atat in mana de lucru cat si in faptul ca baietii de acolo nu or sa-si gaseasca de lucru ca sa-si mai scoata niste bani.
In legatura cu sonda respectica, cred ca am una prin casa, dar nu stiu cum se leaga, unde trebuie sa o pun ca sa-mi indice ceva. Trebuie sa o caut si sa ma uit ce racorduri are ca sa fiu mai precis asupra a ceea ce vorbesc .