kalim7s
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2011
- Mesaj Privat
Detin o Vectra C 1.9 CDTI nu de foarte mult timp si am observat ca la pornire uneori nu mereu sa zicem 2 din 15 porniri imi porneste mai greu parca invarte mai mult si aici nu ma refer ca invarte 10 secunde invarte de o data sau doua ori mai mult decat de obicei + ca atunci cand porneste "urat" apare un fum albastru in spatele masinii si miroase a motorina nearsa. Alte simtome care le mai are masina ar fi ca parca se ineaca si are "un fel de tuse" motorul atunci cand porneste, aceste porniri nu tin cont de frig sau cald adica si la 80 de grade cu motorul cald proaspat oprit la o repornire poate sa faca figuri dar si la 25 de grade afara face deci nu este de la vreme sau bujii zic eu voi ce credeti ce ar trebuii sa verific prima data? Sa pun aceste porniri pe seama asta e z19dt-ul?
O sa fac maine cel mai probabil un scurt filmuletz in care o sa o pornesc de cateva ori sa vedeti si voi poate cineva de pe forum imi da o idee buna ,va multumesc anticipat pentru ajutor.
P.S : masina are doar 60.000 km.(cei drept nu am schimbat ulei de cand am luat-o adica 2000km dar am fost cu ea la opel radacini si au spus ca testul de compresie e ok inject ok si tot ce se mai face print testul de motor a iesit ok.)
O sa fac maine cel mai probabil un scurt filmuletz in care o sa o pornesc de cateva ori sa vedeti si voi poate cineva de pe forum imi da o idee buna ,va multumesc anticipat pentru ajutor.
P.S : masina are doar 60.000 km.(cei drept nu am schimbat ulei de cand am luat-o adica 2000km dar am fost cu ea la opel radacini si au spus ca testul de compresie e ok inject ok si tot ce se mai face print testul de motor a iesit ok.)
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
nu ai nici un martor aprins in bord and iti merge aiurea?
du-te la cineva cu un tester sa vezi daca ai vreo eroare...
dupa ce afli ce erori ai atunci vei sti sigur de la ce vine eroarea
ca idee, nu cred ca cineva ar cumpara o masina diesel noua doar ca sa faca 60.000 de km in 4 ani...
eu zic ca e data inapoi la km insa motorul diesel e destul de rezistent si nu cred ca asta ar fi problema
am vazut si cu peste 450.000 de km care mergeau perfect...
cel mai bine ar fi sa schimbi consumabilele (filtre, ulei, antigel, etc) + distributie (curele, role, pompa apa)
chiar daca vechiul proprietar zice ca le-a schimbat nu poti avea incredere...
du-te la cineva cu un tester sa vezi daca ai vreo eroare...
dupa ce afli ce erori ai atunci vei sti sigur de la ce vine eroarea
ca idee, nu cred ca cineva ar cumpara o masina diesel noua doar ca sa faca 60.000 de km in 4 ani...
eu zic ca e data inapoi la km insa motorul diesel e destul de rezistent si nu cred ca asta ar fi problema
am vazut si cu peste 450.000 de km care mergeau perfect...
cel mai bine ar fi sa schimbi consumabilele (filtre, ulei, antigel, etc) + distributie (curele, role, pompa apa)
chiar daca vechiul proprietar zice ca le-a schimbat nu poti avea incredere...
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
- claudiu1178
- **
- 261 mesaje
- din 16 Nov 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
claudiu1178
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2008
- Mesaj Privat
poate fi EGR-ul aproape infundat !
aceeasi problema s-a mai discutat cu ceva timp in urma aici pe forum si atunci era de vina filtru de particule (era plin de calamina),
kalim7s ...vad ca esti din Bucuresti,
te poti duce la maiandrei si acolo sigur vei gasi rezolvarea problemei tale !
gasesti datele lui de contact aici pe forum ,,!
succes!
aceeasi problema s-a mai discutat cu ceva timp in urma aici pe forum si atunci era de vina filtru de particule (era plin de calamina),
kalim7s ...vad ca esti din Bucuresti,
te poti duce la maiandrei si acolo sigur vei gasi rezolvarea problemei tale !
gasesti datele lui de contact aici pe forum ,,!
succes!
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
kalim7s
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2011
- Mesaj Privat
problema sta asa : Am pus pe ea la Opel radacini tech 2 nu are nici o erroare si mi-a scos si o foaie semnata si parafata ca la data de 07/12/2011 masina a fost testata si din cele 2...3 locuri pe unde au citit ei apar exact km aia in bord baiatul de la care am luat-o era un tip foate ok am fost la el acasa am vorbit la 2..3 zile dupa ce am cumparat-o deci nu a fost o masina luata din autovit.
Masina mea in cel mai prost caz posibil si cea mai proasta pornire la -23 de grade iarna asta nu a facut cum face vectra din clip ala ,dar ce observ e ca atunci cand o porneste el prima secunda dupa ce porneste se aude acel zgomot.
Tin sa cred ca ar fi EGR pentru ca injectoarele au fost verificate si daca totusi erau stricate stiu de la un prieten ca oscileaza turometrul si in meniul secret numai ai valoare de 0.350 ml si iti apare altfel + ca eu cred ca aparea pe tester la opel.
In alta ordine de idei nu apare nici un martor in bord nu da nici o eroare deci nu am de ce sa imi fac griji eu intrebam informativ scuze ca o sa intarzii cu clipul dar azi parca a inebunit pur si simplu numai vrea sa porneasca URAT:(
O sa schimb acuma pe 10 tot ce tine de filtre ulei si restu si ramane sa curat si EGR am gasit undeva cu 50 de ron. Sa auzim numai de bine si va tin la curent cu ce reusesc sa fac .
Am gasit un clip perfect cum face dar parca si aici este un pic mai urat si accentuat sunetul :http://www.youtube.com/watch?v=xSDUeIwP0dI&feature=related ceva asemanator dar nu mereu asta e principalul factor.
Masina mea in cel mai prost caz posibil si cea mai proasta pornire la -23 de grade iarna asta nu a facut cum face vectra din clip ala ,dar ce observ e ca atunci cand o porneste el prima secunda dupa ce porneste se aude acel zgomot.
Tin sa cred ca ar fi EGR pentru ca injectoarele au fost verificate si daca totusi erau stricate stiu de la un prieten ca oscileaza turometrul si in meniul secret numai ai valoare de 0.350 ml si iti apare altfel + ca eu cred ca aparea pe tester la opel.
In alta ordine de idei nu apare nici un martor in bord nu da nici o eroare deci nu am de ce sa imi fac griji eu intrebam informativ scuze ca o sa intarzii cu clipul dar azi parca a inebunit pur si simplu numai vrea sa porneasca URAT:(
O sa schimb acuma pe 10 tot ce tine de filtre ulei si restu si ramane sa curat si EGR am gasit undeva cu 50 de ron. Sa auzim numai de bine si va tin la curent cu ce reusesc sa fac .
Am gasit un clip perfect cum face dar parca si aici este un pic mai urat si accentuat sunetul :http://www.youtube.com/watch?v=xSDUeIwP0dI&feature=related ceva asemanator dar nu mereu asta e principalul factor.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Deci, pornirea urata cu fum si trepidatii apare de la injector blocat care nu lucreaza pentru primele secunde, mai mult ca sigur. Fie din cauza tensiunii proaste (injectoare electronice) fie din cauza problemelor mecanice ale injectorulului. Cert e ca ca am vazut la temperaturi mici (sub 0C) multe Z19DTx cu PRIMA pornire proasta, fum dar dupa 20 secunde motorul merge perfect.
EGR-ul obosit accentueaza simptomele.
Vad ca tu ai probleme si cu motorul cald. Nu e de ignorat. Bateria cum invarte? Injectoarele sunt comandate electronic, asa ca au nevoie de curent bun.
Tine apasat settings, apasa BC si intri in meniuri secrete. cred ca in al treilea arata tensiunea bateriei. Cu motorul oprit, intra in acest meniu si verifica cat scade tensiunea bateriei cand dai la automat.
EGR-ul obosit accentueaza simptomele.
Vad ca tu ai probleme si cu motorul cald. Nu e de ignorat. Bateria cum invarte? Injectoarele sunt comandate electronic, asa ca au nevoie de curent bun.
Tine apasat settings, apasa BC si intri in meniuri secrete. cred ca in al treilea arata tensiunea bateriei. Cu motorul oprit, intra in acest meniu si verifica cat scade tensiunea bateriei cand dai la automat.
- pmstelian
- ***
- 508 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Astra 2006 Z19DTL
- Calarasi
pmstelian
- Mesaje scrise: 508
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Deci, pornirea urata cu fum si trepidatii apare de la injector blocat care nu lucreaza pentru primele secunde, mai mult ca sigur. Fie din cauza tensiunii proaste (injectoare electronice) fie din cauza problemelor mecanice ale injectorulului. Cert e ca ca am vazut la temperaturi mici (sub 0C) multe Z19DTx cu PRIMA pornire proasta, fum dar dupa 20 secunde motorul merge perfect.
EGR-ul obosit accentueaza simptomele.
Vad ca tu ai probleme si cu motorul cald. Nu e de ignorat. Bateria cum invarte? Injectoarele sunt comandate electronic, asa ca au nevoie de curent bun.
EGR-ul obosit accentueaza simptomele.
Vad ca tu ai probleme si cu motorul cald. Nu e de ignorat. Bateria cum invarte? Injectoarele sunt comandate electronic, asa ca au nevoie de curent bun.
Referitor la faza cu fum la rece nu este o problema...este un lucuru cat se poate de normal...catalizatorul nu lucreaza sub o anumita temperatura deloc...dupa ce atinge temperatura incepe sa retina fumul !
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
kalim7s
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2011
- Mesaj Privat
Am uitat sa clarific un mare aspect NU AM DPF pe masina. Tot ceea ce am observat este ca in mers sau pornit am undeva la 14.2...14.3 si cand iau de volan stanga dreapta am undeva la 13.3....13.7 depinde pentru ca se misca foarte repede nr ala nu stiu dc dar cred ca este de la soft am ultimul soft pentru BC este acela care arata si consumul mediu si instantu si range toate odata pe main. Referitor la vectra aia v-am zis a mea cand porneste urat nu face asa maxim sa zic ca se vede ca si cand scoate un fumator odata fum cand a tras din tigare si apropo cat as accelera masina de tare si la 4000 au dus-o baietii de la opel si pe zona rosie cu ajutorul calculatorului si in spate cu o hartie si un servetel nu scoate nici pic de fum de vreo culoare.
Masina mea mai degraba face exact ca in clipul cu motorul de saab care l-am pus mai sus adik acesta =>http://www.youtube.com/watch?v=xSDUeIwP0dI prima pornire este exact cum face si la a doua cand lui ii moare motorul la mine daca se intampla asa pare ca se ineaca dar porneste nu mi-a dat niciodata oportunitatea sa ii dau a doua cheie, un alt lucru care l-am vazut mai sus a zis un baiat ca motorul dupa nu stiu cat timp revine la normal etc. eee la mine dupa ce l-am pornit daca a pornit urat sau nu tot o las 30 de secunde si nu am probleme de genu sa mearga urat sau sa iti dea senzatia de mers in 3 pistoane. Oricum pana pe 10 numai moare nimeni si alta posibilitate nu am asa ca odata cu schimbul de filtre si ulei o sa curat si EGR si vedem atunci ,multumesc tuturor pentru raspunsuri am deschis acest topic ca sa am niste idei de la care sa plec daca o sa se agraveze problema.
Masina mea mai degraba face exact ca in clipul cu motorul de saab care l-am pus mai sus adik acesta =>http://www.youtube.com/watch?v=xSDUeIwP0dI prima pornire este exact cum face si la a doua cand lui ii moare motorul la mine daca se intampla asa pare ca se ineaca dar porneste nu mi-a dat niciodata oportunitatea sa ii dau a doua cheie, un alt lucru care l-am vazut mai sus a zis un baiat ca motorul dupa nu stiu cat timp revine la normal etc. eee la mine dupa ce l-am pornit daca a pornit urat sau nu tot o las 30 de secunde si nu am probleme de genu sa mearga urat sau sa iti dea senzatia de mers in 3 pistoane. Oricum pana pe 10 numai moare nimeni si alta posibilitate nu am asa ca odata cu schimbul de filtre si ulei o sa curat si EGR si vedem atunci ,multumesc tuturor pentru raspunsuri am deschis acest topic ca sa am niste idei de la care sa plec daca o sa se agraveze problema.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
kalim7s
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2011
- Mesaj Privat
atunci de acolo sa fie parca am simtit si ceva simtome inainte sa montez pe ea un subwoofer cu statie dar parca acuma sa mai accentuat si poate fi si de acolo ca imi trage din curent pentru ca este pus pe contactul masinii.
Clipul cu pornirea masinii din pacate nu am reusit sa o scot din pepeni si sa va arat problema pur si simplu cand vrei sa o faci de ras Opelul incepe sa mearga bine este parerea mea : http://www.youtube.com/watch?v=kdLrOSt6uqE
Clipul cu pornirea masinii din pacate nu am reusit sa o scot din pepeni si sa va arat problema pur si simplu cand vrei sa o faci de ras Opelul incepe sa mearga bine este parerea mea : http://www.youtube.com/watch?v=kdLrOSt6uqE
- bogdyforyou
- *
- 9 mesaje
- din 05 Jun 2012
- Vectra 2008 5652737
- Bacau
bogdyforyou
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2008 5652737
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2012
- Mesaj Privat
kalim7s
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2011
- Mesaj Privat
- bogdyforyou
- *
- 9 mesaje
- din 05 Jun 2012
- Vectra 2008 5652737
- Bacau
bogdyforyou
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2008 5652737
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2012
- Mesaj Privat
Mays
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am avut si eu probleme asemanatoare in sensul ca dimineata sau la temperaturi cu - aveam aceleasi simptome pornit mai geroi cu ceva tar tar ... si fum, am curatat concomitent clapeta de acceleratie si schimbat bujiile si problemele au disparut dimineata sau cu motorul rece, cu el cald nu am patit nici inainte, iar la temperaturi cu - stiu ca e normal sa apara turbulente, incearca sa cureti clapeta ce am gasit acolo e greu de descris funingine plus ulei, si ai grije si la ce motorina bagi.
- bogdyforyou
- *
- 9 mesaje
- din 05 Jun 2012
- Vectra 2008 5652737
- Bacau
bogdyforyou
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2008 5652737
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2012
- Mesaj Privat
- bogdyforyou
- *
- 9 mesaje
- din 05 Jun 2012
- Vectra 2008 5652737
- Bacau
bogdyforyou
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2008 5652737
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2012
- Mesaj Privat
baieti inca ceva dupa ce pui contact astepti sa se stinca becurile din bord ce becuri mai raman aprinse la voi?mie imi ramane in greapta un motor dar dupa ce porneste se stinge.In carte zice ceva genul de emisiile de gaze de pe esapament(e in franceza si nu am inteles prea bine si nu o aveam in casa sa traduc pe google:D)