Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut baieti, am o astra G 2.0 dti din septembire 2007, am luat-o la 134.000 km cu carte service de la reprezentanta din germania si acuma a vreo 262.000.
Foarte multumit de motor, nu mi-a picat nimic pana acuma pe el, dar alaltaieri cand sa ma duc la munca la 100-110km/h mi-a aparut martorul in bord de check engine si s-a oprit motorul si nu mai invartea gram.
Am pus-o pe tester si mi-a dat parca p1350 si p0110 ceva de genu dar am luat-o la service si mi s-a aratat vibrochen rupt e moartea lor:(
Am luat alt motor de la dezmembrari un astra g din 2000 si cand l-am crapat cu baietii se pare ca vibrochenu era nou fusese schimbat cu cuzineti noi.
Stiam de mult ca asta e boala lor impreuna cu pompa de injectie si caseta de directie dar eram bucuros ca am volanta simpla pe ea si pompa edc15 nu psg 16 si am zis ca eu nu scap, dar se pare ca nu a fost asa.
Nu stiu daca chiuloasa e afectata cu supapele sau altceva, ramane poimaine sa o pornesc, daca ati patit si voi spuneti-mi la ce sa ma astept in afara de vibrochem.
Astept pareri dar numai de la cunoscatori sau "patiti"
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
si tu ce crezi ,ca adevaratii ,,cunoscatori,, sau ,,patitii,, iti vor spune exact cauza ce a dus la ruperea arborelui cotit?
ma indoiesc
si daca nu ma insel mai sunt f.f.f. multe discutii pe acest subiect.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Imi permit eu sa spun de ce s-a rupt arborele... pentru ca nu e un motor fiabil, alaturi de pompa de injectie

Tu victor esti o exceptie ca mergi extraurban
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
minim 4 supape strâmbe (la pistonoanele 3,4), bucurãta dacã scapi cu chiuloasa și axa cu acme intactã
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:Imi permit eu sa spun de ce s-a rupt arborele... pentru ca nu e un motor fiabil, alaturi de pompa de injectie

Tu victor esti o exceptie ca mergi extraurban

Eu nu sun de acrod cu tine , este un motor foarte fiabil , il consideri ca fiind unul nefiabil datorita problemelor pe care le ai avut - consider ca asa ai luat-o cu mari probleme si de aici comparatia asta .
Problema arborelui apare la absolut toate motoarele care au volanta cu masa dubla , urmareste si pe wv si ai sa vezi ca si acolo sunt asemenea probleme.
probabilitatea arborelui cotit la psg 5 sa se rupa este de 1 la 10 opeluri cu psg16, acolo este marea problema . La psg 5 problema vine la cat de tare sa dat in cutie si in abreiaj.
  • dew

  • Mesaje scrise: 1,077
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
@gabiopel: Omul inca nu si-a revenit si dupa cate interventii a avut vis-a-vis de motoru asta nici nu cred ca o sa-ti revina vreodata
  • olteanu1978

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ma alatur si eu voua, si, ca fost posesor de X20DTH si Y20DTH, consider ca au fost ( si sunt inca ) motoare extrem de fiabile ! Altfel nu imi mai cumparam Y22DTR, care, pana la urma, se trage tot din ele, nu ? Si apoi, dupa un anumit nr.de km se mai intampla sa schimbi si cate ceva, nu ? Daca exista o masina la care sa nu se strice nimic, sa-mi spuneti si mie.
P.S. La Vectra B X20DTH an 2000 si Vectra B Y20DTH, nu mi s-a rupt niciodata vibrochenul. Si aveau multe sute de mii de km. Vreo 300.000, fiecare din ele. Deci, raman la parerea mea, masinile acelea nu m-au suparat cu nimic.
Bineinteles, mai sunt si soferi care le subtureaza, ucigand vibrochenul, si nu numai.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
@Drogas si-a revenit demult dar ii place sa ne mai chinuie pe noi. Very Happy saluta-l pe tatal tau posesor de y20dth care e ultra-multumit de masina

mai sunt si ghinioane si cu toata dragostea fata de Opel ,am avut si eu parte de ele.G-ul ala y17 dt mi-a mancat ficaturili Very Happy repet ghinioane 100%
am avut y20dth zafira am dat-o la 329.500 in stare absolut perfecta
am alta cu km de mai jos [pana la Cer de multumit]
are maica-mea acelasi motor cu 291.000 [tot super-multumiti].daca nu o freaca zi de zi prin oras si nu numai de numa numa .merge mult si subturat cu ea de aia am avut si multe ,,razboaie,,.taica-miu e si mai dezastru ,schimba la 1500 si mi s-a intamplat sa-l vad si intr-a 4-a cu 50 la h.odata l-am dat jos din masina de nervi
cu toate astea masina merge de la bine in sus .
numai la cat i-am vazut eu ca merg subturat cu ea trebuia sa se rupa 3 vibrochene in 5 ani si oleaca de cand e la ei .
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
vibrochenul se rupe de la uzura cuzinetilor ,capata o oscilatie apoi se rupe inevitabil,apoi cuzinetii sunt piese de schimb ,la un momendat se schimba si ei la 300000 parca ,cum tot producatorul recomanda la 200000 spalrea si curatarea rezervoului si a tot sistemului de alimentare,astfel faci 1 mil cu o pompa sigur,si nu plingi pe la service,
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Daca y20dth e fiabil avand atatea prbleme..ce sw mai poate spune de loganurile mpi cu 500 de mii de km pe gaz in bucuresti... Alea motoare. Zafira lu babacu merhe bine spre 300 de mii dar a mancat pana acim o gramada de piese vreo 7 etriere spate 2ale ei 2 de la pik 2 rwconditionate si unul sh. Dar ai multe alte piese
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
deci ziceti k nu scap fara supape strambe? tin sa va precizez k masina nu a sarit de la pinct si vibrochenul se misca cu totul si a fost tinut de buiela decat ca avea un mic joc. desi nu am masa dubla la volanta se pare ca se duce si la masa simpla,tin sa precizez ca de un an masina are 130cai si mersul a fost sportiv de cand o am.
ziceti-mi cu supapele sigur sunt strambe,k sa stiu daca mai schimb chioasa completa sau nu.
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
deci ziceti k nu scap fara supape strambe? tin sa va precizez k masina nu a sarit de la pinct si vibrochenul se misca cu totul si a fost tinut de buiela decat ca avea un mic joc. desi nu am masa dubla la volanta se pare ca se duce si la masa simpla,tin sa precizez ca de un an masina are 130cai si mersul a fost sportiv de cand o am.
ziceti-mi cu supapele sigur sunt strambe,k sa stiu daca mai schimb chioasa completa sau nu.
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
deci ziceti k nu scap fara supape strambe? tin sa va precizez k masina nu a sarit de la pinct si vibrochenul se misca cu totul si a fost tinut de buiela decat ca avea un mic joc. desi nu am masa dubla la volanta se pare ca se duce si la masa simpla,tin sa precizez ca de un an masina are 130cai si mersul a fost sportiv de cand o am.
ziceti-mi cu supapele sigur sunt strambe,k sa stiu daca mai schimb chioasa completa sau nu.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:
Drogas a scris:Imi permit eu sa spun de ce s-a rupt arborele... pentru ca nu e un motor fiabil, alaturi de pompa de injectie

Tu victor esti o exceptie ca mergi extraurban

Eu nu sun de acrod cu tine , este un motor foarte fiabil , il consideri ca fiind unul nefiabil datorita problemelor pe care le ai avut - consider ca asa ai luat-o cu mari probleme si de aici comparatia asta .
Problema arborelui apare la absolut toate motoarele care au volanta cu masa dubla , urmareste si pe wv si ai sa vezi ca si acolo sunt asemenea probleme.
probabilitatea arborelui cotit la psg 5 sa se rupa este de 1 la 10 opeluri cu psg16, acolo este marea problema . La psg 5 problema vine la cat de tare sa dat in cutie si in abreiaj.


Sunt curios cati posesori sunt de acord sa treaca prin astfel de experiente cu masinile lor dupa care sa pastreze masina . Tu ziceai ca se rupe doar la masa dubla, uite ca se rupe si la volanta simpla.
Deci?


On topic @ unrealist cauta direct motor SH
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
unrealist a scris:deci ziceti k nu scap fara supape strambe? tin sa va precizez k masina nu a sarit de la pinct si vibrochenul se misca cu totul si a fost tinut de buiela decat ca avea un mic joc. desi nu am masa dubla la volanta se pare ca se duce si la masa simpla,tin sa precizez ca de un an masina are 130cai si mersul a fost sportiv de cand o am.
ziceti-mi cu supapele sigur sunt strambe,k sa stiu daca mai schimb chioasa completa sau nu.


repeta mai rar si pe intelesul tuturor ,lasa chat-ul si vezi ca tu ai zis singurel de unde ti se trage necazul Exclamation
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am pus vibrochenul din pacate are un tzacanit, se pare ca de la una sau 2 supape, maine dau jos si chiuloasa sa vad cate trebuiesc schimbate, mi-a mancat zilele.
aveti idee cat o fi o supapa de admisie sau evacuare sa stiu la ce ma astept?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:
Sunt curios cati posesori sunt de acord sa treaca prin astfel de experiente cu masinile lor dupa care sa pastreze masina . Tu ziceai ca se rupe doar la masa dubla, uite ca se rupe si la volanta simpla.
Deci?


On topic @ unrealist cauta direct motor SH

Corect si tu ai dreptate , dar macar sa ma aleg cu ceva dupa banii multi bagati in ea , o tin macar cat am garantie pe pompa si apoi poate face pasi .
Se poate rupe si la volanta simpla , nu am zis nu , dar aici depinde de cum se merge cu ea - Exact cum a zis si colegul cei 30 de cai in plus la facut sa fie mai sportiv cu ea si dai in ea .Posibil sa fie o cauza , de ce spun asta ca daca rasfoim topicul dedicat , din 10 masini doar 1 sau 2 sunt cu volanta cu masa simpla , aici mai depinde si de cel care ai da talpa .
unrealist- exact cum spune si colegul drogas , cumpoara un alt motor , nu se merita reparat , odata umblat in el , ala nu mai este motor(parerea mea)
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu i-am dat si i-am dat rau de tot, oricum masina fuge rau, passat de 2003 de 131 rad de el......sau cel putin radeam
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pai si atunci nu ne mai mira de se duce naibi dieselul , pt talpa e mai buna o benzinara , un diesel megi mai domol cu el , dieselul este destinat pt a scuti din consum , eu asta cer de la a mea , merg linistit fara prea mari bruscari si sa ma duca cu un consum bun. La motorul de 2000 diesel pe mine nu pompa ma ingrijoreaza se repara , sunt oameni care o fac si o fac foarte bine , ci aceasta problema a arborelui daca asta se rupe nu stii peste ce alt motor dai , ca pe cel vechi nu se merita .
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
dieselul nu e pentru cei ce doresc sa mearga cu 90-100km/h sa faca economie.dieselul e de turatie .acest y20dth se simte cu adevarat in largul lui cand il ,,arzi,, constant cu 130-140-150km /h.din pacate nu ai unde sa mergi la noi cu viteze de astea si constant fara opriri de 7000 de ori in 7000 de comune.
ii place autostrada,ii place talpa .ii place turatii de 3000-3600rot/min
cel putin asa se simte a mea bine .e o adevarata placere sa-i auzi engine-ul Very Happy la 14 sute si peste.asa am invatat-o asa o am.
talpa,super-talpa,ultra-talpa si mega-talpa i-am dat in peste 300.000 de cand e numa la mine.nu o menajez absolut niciodata ,cand am nevoie storc tot ce pot din ea.
daca e sa ne luam dupa explicatia cu ,,talpa,, trebuia sa schimb 3 arbori pana acum,dar nu , totul e original gm pe masina din 2004
nu le place remap-ul la motoarele astea si 9 din 10 cazuri o sa le auzi numa cu probleme dupa o astfel de operatiune. [turbo la greu]
tind sa cred ca asta cu arborele tot de intretinere tine si asa cum a zis un coleg mai sus : un sistem de injectie si tot ce tine de alimentare ,rezervor,etc,etc cat mai curat intretinute si mai adaug eu un motor la fel de bine intretinut la interior [ povesteam odata cu spalare la fiecare schimb cu alt ulei etc,etc]
nu am pretentia sa am si dreptate in ceea ce spun dar ma si bucur ca nu am avut parte de un asemenea necaz.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR