Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • ovidiu333

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
BUNA!
MASIANA IN CAUZA ESTE:
opel astra g, an 2002 , benzina,153.000km, motor Z16SE.
INTERVENTII: ACU UN AN AM SCHIMBAT EGR,CURATAT THROTLE BODY CAM IN ACEEASI PERIOADA, SCHIMBAT ULEI, FILTRE,ULEI, BUJII ACU 3 LUNI.

problema mea e urmatoarea : nu porneste cu motorul cald, si se simte miros puternic de benzina in ulei.ok, legat de problema de pornire la cald in manualul de reparatii de la opel scrie:motorul cald nu porneste:
problema1 :presiunea in instalatia de combustibil e prea mare ,solutie1:se schimba regulatorul de presiune.
problema 2:furtunul de retur dintre regulatorul de presiune si rezervor este obturat.solutie 2:se curata furtunul sau se inlocuieste.
Acu problema e ca nu il gasesc la motorul meu :Z16SE. la alte motoare opel am inteles ca se afla la capatul rampei de injectoare , insa in cazul meu nu e asa.MA POATE AJUTA CINEVA?
Skip ads

  • ovidiu86_h

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
ovidiu333 a scris:BUNA!
MASIANA IN CAUZA ESTE:
opel astra g, an 2002 , benzina,153.000km, motor Z16SE.
INTERVENTII: ACU UN AN AM SCHIMBAT EGR,CURATAT THROTLE BODY CAM IN ACEEASI PERIOADA, SCHIMBAT ULEI, FILTRE,ULEI, BUJII ACU 3 LUNI.

problema mea e urmatoarea : nu porneste cu motorul cald, si se simte miros puternic de benzina in ulei.ok, legat de problema de pornire la cald in manualul de reparatii de la opel scrie:motorul cald nu porneste:
problema1 :presiunea in instalatia de combustibil e prea mare ,solutie1:se schimba regulatorul de presiune.
problema 2:furtunul de retur dintre regulatorul de presiune si rezervor este obturat.solutie 2:se curata furtunul sau se inlocuieste.
Acu problema e ca nu il gasesc la motorul meu :Z16SE. la alte motoare opel am inteles ca se afla la capatul rampei de injectoare , insa in cazul meu nu e asa.MA POATE AJUTA CINEVA?

la problema nr 2 cred ca te referi la retur pentru ca regulatorul de presiune este actionat de vacum tre sa aiba un furtunas care merge in galeria de admisie .este localizat la sfarsitul rampi de injectie esta ca un butoias mic fix langa furtunul de retur .Deci tre sa vezi daca returul nu tie infundat sau ascel furtunas este in stare buna (adica nu copt,crapat sa nu piarda aer) sau supapa in sine sa fuctioneze tre sa ai parca 3 bari presiune benzina in rampa cu injectoare numai bine!
  • ovidiu333

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
multumesc de raspuns , insa nici asa nu il gasesc .la mine , la z16se , la sfarsitul rampii de injectie nu se afla nimic, se termina asa brusc , dupa al 4-lea injector nu mai exista nimic, nici o piesa , furtun, cablu,mufa,.....nimic, si crede-ma ca am cautat, si m-am uitat pana mi-au sarit ochii..Smile
De aceea rog pe cei care au acelasi motor (z16se) sa imi spuna unde se afla , dac cel putin exista la acest motor aceasta piesa(regulator presiune combustibil).Manualul de reparatii afirma ca exista, dar nu specifica locatia.Astept sugestii pls......multumesc!
  • ovidiu86_h

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
vezi ca injectorul nr 4 e cel de catre cutia de viteze nu cel de langa distributie asa e la mine x16xel deci regulatorul de presiune tre sa fir in partea dreapta cum te uiti la motor.In partea stanga cum te uiti la motor la sfarsitul rampei nu e decat un capacel mic de plastic (in locul caruia se monteaza un aparat de masurat presiunea in rampa CRED ? Rolling Eyes ) iti pun o imagine cam cum e la mine, poate fi ceva asemanator si in cazul tau
numai bine!
  • alexandrurosu

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2011

  • Mesaj Privat
este in spatele admisiei, putin spre dreapta, este un ventil cu capacel din plastic negru, ca la roata.
  • ovidiu333

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Alexandrurosu---mersi,l-am gasit! La mine arata ca o teava,tub de metal,de vreo 10 cm cu un ventil la capat.Se pare ca ii lipseste capacelul.Am observat ca daca apas pe ventilul ala iese benzina pe acolo.Imi poti spune ce rol are acest ventil?sau cum se poate defecta,urmari...multumesc.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ovidiu333 a scris:Alexandrurosu---mersi,l-am gasit! La mine arata ca o teava,tub de metal,de vreo 10 cm cu un ventil la capat.Se pare ca ii lipseste capacelul.Am observat ca daca apas pe ventilul ala iese benzina pe acolo.Imi poti spune ce rol are acest ventil?sau cum se poate defecta,urmari...multumesc.
ceea ce ai gasit tu este ventilul de aerisire (se mai foloseste in servis pentru a masura presiunea de benzina in instalatie ) nu are ce sa se defecteze la ia . supapa de retur este alta.urmareste pe rampa de injectoare turul si returul daca pe retur nu ai o supapa ceva si furtunul (retur)iese direct din rampa{nu vreau sa te induc in eroare ,nu-mi amintesc prea bine,dar daca furtunul iese direct din rampa atunci supapa de presiune e posibil sa fie in interiorul rampei}
  • dimachelica

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 1993 C16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2012

  • Mesaj Privat
buna seara am un opel astra f caravan din 93 motor 1,6 c16se benzina si am probleme la pornire la rece, am schimbat motorasul pas cu pas. am schimbat pompa e benzina. am schimbat bujii.filtru de benzina.senzorul de la clapeta de acceleratie,snzorul de raicre antigel si in loc ca masina sa mearga mai bine merge mai rau iam schimbat si setul de fise de bujii si tot degeaba. l-am pus la tester si nimic nu mai stiu ce sai fac va rog ajutatima
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:
ovidiu333 a scris:Alexandrurosu---mersi,l-am gasit! La mine arata ca o teava,tub de metal,de vreo 10 cm cu un ventil la capat.Se pare ca ii lipseste capacelul.Am observat ca daca apas pe ventilul ala iese benzina pe acolo.Imi poti spune ce rol are acest ventil?sau cum se poate defecta,urmari...multumesc.
ceea ce ai gasit tu este ventilul de aerisire (se mai foloseste in servis pentru a masura presiunea de benzina in instalatie ) nu are ce sa se defecteze la ia . supapa de retur este alta.urmareste pe rampa de injectoare turul si returul daca pe retur nu ai o supapa ceva si furtunul (retur)iese direct din rampa{nu vreau sa te induc in eroare ,nu-mi amintesc prea bine,dar daca furtunul iese direct din rampa atunci supapa de presiune e posibil sa fie in interiorul rampei}

Dorule...ai nota 4 la lectia asta; de fapt 2 nu 4. Regulatorul la Z16SE si Z16xe este in rezervor,prins pe spatele capacului (adica in interiorul rezervorului) din care ies conductele si pecare este prinsa si mufa.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
E.....ce sa fac mai Mariusica .....mai gresesc si eu ..ca de ,are cine sa ma corecteze(multumesc)
  • dimachelica

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 1993 C16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2012

  • Mesaj Privat
dimachelica a scris:buna seara am un opel astra f caravan din 93 motor 1,6 c16se benzina si am probleme la pornire la rece, am schimbat motorasul pas cu pas. am schimbat pompa e benzina. am schimbat bujii.filtru de benzina.senzorul de la clapeta de acceleratie,snzorul de raicre antigel si in loc ca masina sa mearga mai bine merge mai rau iam schimbat si setul de fise de bujii si tot degeaba. l-am pus la tester si nimic nu mai stiu ce sai fac va rog ajutatima

noroc pe mine ca masina i-am pus si instalatie GPL si pe gaz motorul merge impecebil dar eu vreau sa mearga la fel si pe benzina
  • expertu18

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2012

  • Mesaj Privat
acel regulator de presiune e in rezervor... undeva sub capacul de vizitare pe returul instalatiei...
cine are posibilitatea sa faca o incercare de al schimba si ii merge masina rog sa posteze rezultatul. multan
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
De multa vreme masina nu imi porneste la prima cheie. Pot sa ii dau la automat pana ia foc electromotorul ca nu porneste. Ii dau o cheie,o las si la a doua o ia, si asta doar daca e mai rece afara, daca e mai cald o ia din a treia a patra. De obicei imi face lucrul acesta cand masina sta peste noapte sau in cursul zilei, cand sta mai multe ore, de exemplu o pornesc dimineata si urmatoarea pornire e seara.

Daca a pornit o data, dupa pot sa o pornesc de 20 de ori ca o ia sfert. Problema e prima pornire.

Bujii schimbate, filtre schimbate, pompa benzina schimbata.
Daca apas pe ventilul de la rampa cand masina e statuta, curge benzina, dar usor, mai mult se prelinge.
Daca masina a mai fost pornita intre timp, sare benzina cu presiune pe la ventil.
In sarcina se comporta normal, are vlaga, fuge, nu consuma, totul absolut normal. Problema este doar pornirea.
Masina a mai fost pusa pe tester si nu imi apare nici o eroare.

Singurul lucru la care ma duce gandul este ca se pierde presiune pe undeva, atunci cand este stationata. Daca e cald afara se pierde mai mult fiindca benzina se evapora mai repede, fapt pentru care o nu mai porneste la a 2-a cheie o ia la a 3-a a 4-a.

Ce etanseitatii pe traseul de benzina sa verific, in afara de cele la rezevor la filtru si la rampa?
Ma gandesc ca ar fi de vina acest regulator de presiune, care nu stiu unde este la motorizarea mea (x12xe).
Cand am schimbat pompa de benzina nu imi amintesc sa il fi vazut in rezervor.
  • alexyk92

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Aceeasi chestie o patesc si eu, am un vectra b 1.6 16v din 97 dupa 3 -4 ore nu mai porneste la prima cheie, iar la ventilul de la rampa nu picura deloc benzina daca il apas dupa stationare, ceva ideei? Am vorbit cu cineva si m-a sfatuit sa pun o supapa de sens deoarece se dezamorseaza si nu mai are presiune.
  • larygrig

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2013

  • Mesaj Privat
incearca sa vezi pe la regulator vreo pierdere sau vacuumu la el sa aibe garnitura buna eventual incearca cu un regulator bun si daca nici cu ala nu tine presiunea ,alta pompa de benzina ca da semne ca te lasa
  • clau19

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1993 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Se rezolva cu in oring de 50 de bani. Oringul este de 8 cu 1,5
  • Debonav

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2021

  • Mesaj Privat
am si eu aceeasi problema cu pornirea la rece la fel ca mine dimineata abia se prelinga benzina de la ventilul de la rampa de injectoare dar apoi dupa ce am pornit-o si oprit se simte presiune puternica. cum ati rezolvat? ms

p.s. pompa de benzina era defecta si pornea uneori, alteori nu pornea, schimbata cu una bosh din dezmambrari, bujii si fise schimbate
  • Debonav

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2021

  • Mesaj Privat
clau19 a scris:Se rezolva cu in oring de 50 de bani. Oringul este de 8 cu 1,5

oringul asta unde vine pus? la ce piesa? ms
  • GFloRin671

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Salutare aceasi problema o am si eu cu pornirea cand sta stationata isi pierde presiunea de benzina si porneste foarte greu....din ce cauza poate sa fie...regulatorul de sub capac sa fie defect?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR