marcel_fl
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2012
- Mesaj Privat
Problema este urmatoarea: In timpul mersului, cand masina ajunge la in jur de 1500 turatii se aprinde "CHECK ENGINE" iar masina nu mai trage pur si simplu... trage dar foarte greu. Dar dupa ce circul o vreme cu ea, vreo juma de ora isi da drumul si merge normal.. trage iar becul de avertizare nu se aprinde. Am fost la un tester si a zis ca ar putea fi ceva la ERG sau ca necesita schimbarea pompei de injectie(care este foarte scumpa). Ati mai intalnit aceasta problema? daca da care a fost problema? cum ati rezolvat-o? Nu am probleme cu pornirea la rece. Multumesc anticipat!
- sorinel-IS
- **
- 133 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
imi place explicatia celui care ti-a pus testerul pe masina )
tara asta este plina de agarici care stau cu `laptoapele` in brate si se dau cu presupusul......ba o fi aia.....ca o fi ailalta......dar poate este cealalta.... La ce mama draq mai au op-com daca nu stiu sa citeasca o amarata eroare de functionare a motorului ?
De curiozitate, cam cati bani ti-a luat pe diagnoza asta profi ?
Cum a spus si colegul mai sus, verifica furtunasele de vacuum si imbinarile acestora, pe langa asta vezi daca tija din spatele turbinei este trasa la maxim imediat ce pornesti motorul. Egr-ul daca este vacuumatic este posibil sa aiba membrama fisurata, pe langa astea curata cu un spary de contacte senzorul de boost pressure(il gasesti pe galeria de admisie in partea dreapta cum te uiti la motor din fata masinii) este prins intr-un singur surub si se da relativ usor afara.
Spor la treaba !
tara asta este plina de agarici care stau cu `laptoapele` in brate si se dau cu presupusul......ba o fi aia.....ca o fi ailalta......dar poate este cealalta.... La ce mama draq mai au op-com daca nu stiu sa citeasca o amarata eroare de functionare a motorului ?
De curiozitate, cam cati bani ti-a luat pe diagnoza asta profi ?
Cum a spus si colegul mai sus, verifica furtunasele de vacuum si imbinarile acestora, pe langa asta vezi daca tija din spatele turbinei este trasa la maxim imediat ce pornesti motorul. Egr-ul daca este vacuumatic este posibil sa aiba membrama fisurata, pe langa astea curata cu un spary de contacte senzorul de boost pressure(il gasesti pe galeria de admisie in partea dreapta cum te uiti la motor din fata masinii) este prins intr-un singur surub si se da relativ usor afara.
Spor la treaba !
marcel_fl
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2012
- Mesaj Privat
Va multumesc foarte mult pentru raspunsurile date! Maine ma apuc de treaba! Sper sa rezolv problema cat mai curand. Am sa revin cu cauza daca dau de ea.
krashy22 - nu mi-a luat nici un ban deoarece este o cunostiinta, dar cred ca data viitoare nu mai apelez la el..
Multumesc inca o data pentru raspunsuri!
krashy22 - nu mi-a luat nici un ban deoarece este o cunostiinta, dar cred ca data viitoare nu mai apelez la el..
Multumesc inca o data pentru raspunsuri!