Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Shaft

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema la un Opel Astra G de 1.6, motor cu o axa, cel de 62 kw. Am vrut sa plec cu masina, totul a fost ok, am ramas putin blocat in zapada si mi s-a oprit. Cand am vrut sa o ponesc nu s-a mai intamplat nimic. Puneam contactul, se aprindeau toate becurile iar cand dadeam sa o pornesc nu scotea nici un zgomot si becurile din bord se stingeau. Bateria este buna, are ochiul verde aprins. Care ar putea fi problema? Electromotorul? Imi e cel mai frica sa nu fie ECU. Multumesc.
Skip ads

  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 411
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Verifica bornele de la baterie sa nu fie oxidate sau slabe , Atat timp cat se sting becurile din bord cade tensiunea. Farurile se aprind , claxoneaza? Incearca cu alta baterie sau cu cabluri , ajutat de un prieten.
  • Shaft

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Da, merg farurile si claxonul. Bornele sunt stranse, sau cel putin erau (le-am verificat in decembrie). Ma duc putin mai tarziu sa o iau. In prima faza cu cabluri o sa incerc.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca se sting becurile in bord ai undeva un scurt... cel mai probabil la electromotor.. daca nu o poti urni cu ajutor de la un prieten trebuie cumva sa te bagi sub masina si sa te uiti la bornele electromotorului... eventual sa tragi de la baterie un fir cu + si sa atingi + de la bobina electromotorului.. sa vezi daca actioneaza bendixul..
  • Shaft

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2008

  • Mesaj Privat
S-a intamplat ceva foarte ciudat si nimeni nu mi-a putut da o explicatie. Seara pe la 8 mi s-a oprit, am lasat-o acolo si a doua zi pe la 12 (adica ieri), inarmat cu cabluri, chei, cu alta baterie, etc. am fost sa o iau. Inainte de a ma apuca de treaba am zis sa mai incerc odata sa o pornesc...si culmea a pornit la prima cheie ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. Am fost la un electrician, mi-a testat bateria, a zis ca puterea de incarcare era de 100% si bateria era 70% "plina". El a zis ca de la bateria ar fi fost problema (e prima baterie a masinii, din 2004), daca era ceva de la electromotor sau altceva, nu mai pornea nici atunci.

Dar nu inteleg de ce seara cand mi s-a oprit nu a mai pornit la loc si a doua zi a pornit fara probleme.

Voi ce ziceti?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
este un contact.. nu e de la baterie... poate o sa mai faca fite alta data...
  • Shaft

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2008

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:este un contact.. nu e de la baterie... poate o sa mai faca fite alta data...

Poti sa-mi dai mai multe detalii, ce sa verific, unde? Am fost si azi cu ea si nu au gasit nimic in neregula, parca nici nu s-ar fi intamplat. De data asta am avut noroc ca eram aproape de casa, data viitoare nu se stie pe unde apuc si nu as vrea sa ramana asa.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cand dai la automat si se sting martorii in bord atunci ai o cadere masiva de curent... care poate fi ori de la bornele bateriei ori de la electromotor.. e bine sa te uiti la contactele de la electromotor... e greu accesibil deoarece este in spatele motorului.. trebuie un canal
  • RaDuCu_CostEL

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Lafel pateam si eu dar era din cauza bateriei care era moarta de tot si nu putea sa invarta motorul macar o data. La tine nush ce sa zic dar cum a zis si colegul de mai sus verifica electromotorul ca poate Doamne Fereste pleci la un drum si iti face o bucurie d'asta.
  • Shaft

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2008

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:cand dai la automat si se sting martorii in bord atunci ai o cadere masiva de curent... care poate fi ori de la bornele bateriei ori de la electromotor.. e bine sa te uiti la contactele de la electromotor... e greu accesibil deoarece este in spatele motorului.. trebuie un canal

ce-i drept bornele bateriei sunt cam murdare, nu stiu daca are vreo importanta. o sa verific ce ai zis tu. sper sa gasesc o problema, orice, numai sa fie.

RaDuCu_CostEL a scris:Lafel pateam si eu dar era din cauza bateriei care era moarta de tot si nu putea sa invarta motorul macar o data. La tine nush ce sa zic dar cum a zis si colegul de mai sus verifica electromotorul ca poate Doamne Fereste pleci la un drum si iti face o bucurie d'asta.

Tocmai de asta si vreau sa o fac, sa nu ramana asa. La mine nu cred ca e bateria...era posibil sa isi revina brusc peste noapte in canditiile in care nu mai avea putere nici sa porneasca motorul? sa nu mai zic ca am verificat atunci si farurile si claxonul si mi s-au parut ok. daca era nu trebuia sa fie o oarecare schimbare?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR