Dum 15 Apr, 2012 9:53 pm
Pe 10 februarie sa intamplat nenorocirea 😭 , ziua de vineri este cu ginion pentru mine 😭 , am avut multe belele in zilele de vineri. Am avut noroc ca am fost pe faza si am reactionat repede, adrenalina din mine a spus tot pe moment, mai ales ca mai aveam o masina in garaj, fiind suficient de mare cat sa incapa 2-ua masini.
In prima faza am descarcat de pe net un manual de reparatii care mi-a fost foarte util, 2-3 ore am cautat pana am dat de el. Am fost la un centru de dezmembrari care aveau numai modele vauxhall de Anglia. Am facut o lista in prealabil cu tot ce am considerat eu ca am nevoie si am plecat la drum, aveam nevoie de tot ce insemna furtun( furtunele de apa, furtunele de la pompa de vid,etc), intercooler, priza de aer, filtru de aer, furtunele de la compresor, cablul electric care pleaca de la electromotor pentru ca se topise si acela, capac chiuloasa, capac protectie curea distributie, ventilatorul din spatele radiatorului, instalatia electrica din partea din fata a motorului, inlocuirea curelei de distributie(noua), joja de ulei, plasticul unde se afla tasnitoarele pentru parbriz+cheder, furtunul de ambreaj, tamponul din fata, scutul de protectie, acumulator auto nou.. Cu ocazia asta am demontat si baia de ulei jos pentru a o curata, am pus ulei nou.
Capota trebuia si ea revopsita dar am preferat sa o colantez ca sa ies mai ieftin. Impreuna cu tatal meu am reusit sa o repun la viata.
In mare cam astea ar fi, pe viitor am planuri marete de tuning atat la interior cat si la exterior.