Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
am un opel astra G 1.7 tdi 2001 154ooo km , am fost azi pe la 4 sa o pornesc si pe ia am lasat-o circa 5-7 min pornita dupa am miscat-o umpik in fata ain spate cand sa opresc motoru am zis sa o acelerez odata am dat o pedala pana la 3000 de ture si dintr-o data se accelereza masina blana si ramne acelerat la 6000 incerc sa opresc motoru nu se opreste , bag in trepta 1 nu se opreste am pus iar contactu si l-am luat si atunci sa oprit precizez ca nu se mai vede in toata parcare si ca esisera toti pe geamuri au crezut ca a luat fok era un fum ingruozior nu vedeai la 2 metri


uitati si poze cu uleiua aruncat
https://www.clubopel.com/lin...otografie0041.jpg
https://www.clubopel.com/lin...otografie0042.jpg


Ultima modificare făcută de dj77nio la Vin 10 Feb, 2012 7:46 pm, modificat de 2 ori în total
Skip ads

  • S.Andrei

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Verifica daca mai ai ulei in baie.Au fost alti useri care au avut aceeasi problema,cauza la ei a fost turbina,care s-a stricat si a aruncat tot uleiul pe admisie.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut fratioare.
N-am mai auzit treaba asta pana acum.
Si daca nu a intrat dracu in ea, atunci e clar ca din cauza frigului cel mai probabil, ceva a luat-o razna. Eu ma gandesc la senzori, sau poate clapeta de acceleratie.
Recomand un service cat mai repede.
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
okz multumesc mai astept si alette pareri Sad
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Foarte probabil ca fenomenul sa fie generat de turbina defecta (lagare uzate) care a inceput sa sufle ulei in admisie alimentand astfel motorul cu vapori de ulei. Oprirea se face in mod fortat introducand maneta schimbatorului in viteza cu frana calcata si relaxand pedala de ambreiaj. Stiu ca suna distructiv dar decat sa strici un motor mai bine risti un ambreiaj.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Daca dupa 5-7 minute de lasat la relanti pe gerurile astea o turezi la 3000 de ture garantat ca nu te apuca 50000 de km(facuti de tine) si ai faci motorul! Exact cum au zis si colegii verifica maine , inainte de a o porni joja de ulei daca mai ai ulei in motor.si vizual turbina poate a da ceva ulei pe acolo . Astea sunt semne de urbina crapata(stricata). Sfatul meu este las-o in relanti si muo mai tura aiurea ca nu o incalzesti tu asa de repede daca o turezi la 3000 . Si in mers nu se tureaza dieselul daca nu a ajuns la o temperatura optima de functionare.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
101% e turbina, ti-a crapat vre-un lagar probabil pe partea de compresor si uleiul ti l-a bagat in admisie. Daca ai ambreiajul obosit nu prea poti s-o opresti pana nu consuma tot uleiul. Daca nu a cedat vre-un bolt sau nu ai dat cu pistoanele in supape, considera-te norocos.
Pentru a prevenii astfel de probleme, nu faceti surge la turbina, nu dati talpa cu uleiul rece, folositi numai ulei cu indicii de vascozitate indicati de producator pentru climatul nostru...si NU 100W500 "ca e trecut de suta"



Adi G.
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
pai si mai pot merge cu masina mie si frica sa o pornesc :-s ?
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
NU O MAI PORNI! Verifica daca mai ai ulei, asta de curiozitate. Cum ai oprit-o? Ce ulei ai avut pana acum in ea? Cat timp ti-a ramas turata, motorul a inceput sa faca vre-un zgomot (bataie)?

Adi G.
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Pai amm avut ulei mobil 10w , o sa verific azi daca mai e ulei , insa cum ziceam mai pot merge cu ia in starea asta ca momnetan nu am bani am avut si niste prbleme... Daca asi mai puteao duceo asa cu ia o luna 2 ?
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
daca ai spus ca s.a umplut parcarea de fum, alb sau albastru e clar turbina ! nu o mai porni sub nici o forma ! verifica daca mai ai ulei, si daca mai ai, pune un tester pe ea. oricum nu te poti folosi de masina, vei strica motorul daca e turbina, verifica si turbina, cum ai reusit sa opresti motorul ?
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
pai am oprit motoru de la chie nmk , am bagat in trebta 1 iar la fel nimik am pus iar contactu si l-am luat si sa oprit orikum masina a stat urata in blana ceva
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
AM FOST LA SERVICE AM DUSO asa e era turbo dus, am pus baieti sa imi faci si motoru trebuia segmentat schimb tot filtre curatare erg evacuare , pierdeam antigel , au zis ca intre 23-25 mil sper sa merite

turbo au zis ca mil repara pesta si ca am garantie la el 2 ani ( au zis ca sunt cu o firama de la bucuresti )

multumesc frumos pt cei care au postat aici uitati si 2 poze cu ce a putut sa faca asera uleiu care la aruncat
https://s10.postimage.org/40...otografie0041.jpg
https://s7.postimage.org/tub...otografie0042.jpg
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 942
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
era de asteptat sa fie turbina
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Deci motoru s-a oprit cand a ramas fara ulei. Daca tot il desfaci, schimba-i si cuzinetii, nu doar segmentare.

Adi G.
  • S.Andrei

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai scapat cu doar 2500 ron cu toata reparatia e bine.Dar inainte nu ai avut nici un semn de turbina "obosita"?sa fluiere(suiere)turbina ?
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
S.Andrei ba da mi-a zis pe tester mai demult scurt sau intrearupere la turbo sau cva de genu nustiu daca ma exprim bine , dar daca am vazut ca mergea masina nu ma interesat sa o repar am lasato asa ..
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
dj77nio a scris:Pai amm avut ulei mobil 10w


Salut!

Daca scrie in carte ca motorul accepta 10W40 foloseste-l in continuare, in schimb daca nu scrie nimic despre 10W, nu recomant sa il mai foloesesti, asta e unul din motivele care duce la o uzura mai rapida a motorului si a turbinei, si de aici apar si problemele.

Adi G.
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
adi G pai io desta foloseam nus daca scrie in caret acum cred ca o sa imi puna cei de la service ulei care sa scrie in carte , maine ma duk pe acolo sa imi zica exact ce si cum si daca a mai descoperit vro problema sper sa nu Sad o sa va tin la curent cu ce aflu maine
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
dj77nio a scris:am un opel astra G 1.7 tdi 2001 154ooo km , am fost azi pe la 4 sa o pornesc si pe ia am lasat-o circa 5-7 min pornita dupa am miscat-o umpik in fata ain spate cand sa opresc motoru am zis sa o acelerez odata am dat o pedala pana la 3000 de ture si dintr-o data se accelereza masina blana si ramne acelerat la 6000 incerc sa opresc motoru nu se opreste , bag in trepta 1 nu se opreste am pus iar contactu si l-am luat si atunci sa oprit precizez ca nu se mai vede in toata parcare si ca esisera toti pe geamuri au crezut ca a luat fok era un fum ingruozior nu vedeai la 2 metri


uitati si poze cu uleiua aruncat
https://www.clubopel.com/lin...otografie0041.jpg
https://www.clubopel.com/lin...otografie0042.jpg
Iti spun eu ce ai patit ...ai pierdut ulei pe la turbina ,uleiul a facut autoaprindere ...s-a consumat tot uleiul din baie ....rezultatul.. se poate sa se fi dus si motorul pe linga turbina....ce trebuia sa faci...sa bagi viteza cea mai mare pe care o ai si sa dai drumul la ambreiaj si murea motorul sau ...cu un cutit taiai furtunul de dupa filtrul de aer si obturai furtunul care ducea aerul in admisie si se oprea motorul....mergi cu ea pe platforma la un service sa desfaca motorul si apoi ai sa vezi cit te costa ,,distractia,,...doamne fereste de asa ceva Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR