Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • moscvitin

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Buna am un opel vectra a 1.6 benzina acuma recent am pus motor adus din germania pe ea !Pana in momentu actual imi baga caldura foarte bine ,din moment ce-am montat acest motor nu mai da caldura deloc la viteza mare da un frig mai puternic decat ii afara .

As vrea sa schimb termostatul, dar am auzit ca ii exact la distributie,si nu is chiar preceput. daca as pune varianta dacia pe furtunu care imi vine de la distributie la radiator un termostat de dacia si-ar face efectu bine ? ajutatima daca se poate ! ca ma mananca frigu in masina . Sad Sad
Skip ads

  • PALLL

  • Mesaje scrise: 482
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Acul din bord ce temp. arata (dupa incalzirea motorului ) ?
  • moscvitin

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
abia se aridica in sus la prima linie albastra ramane orcat as merge cu ea orcat la-s tura .
  • mihail_73

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
Pune un carton intre radiator si grila
  • moscvitin

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
MIHAI Am pus si inutru carton si exterior carton la grilaj
  • moscvitin

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
PALLL a scris:Acul din bord ce temp. arata (dupa incalzirea motorului ) ?

Ce mi-ai putea indica sa fac? ca stau aici cu capota aridicata
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
la vectra a motor 1.6 benzina termostatul nu este pe distributie si sa il verifici dut-e pana se incalzeste motorul cam 2-3km si deschide capota si pune mana pe radiator iar daca radiatorul este cald inseamna ca termostatul este blocat pe deschis si motorul se incalzeste foarte greu. daca e blocat pe inchis se va incalzi foarte tare dar daca nu ai caldura nu e blocat pe inchis.mai verifica de asemenea cele doua furtune care intra in radiatorul de caldura care se afla sun caseta de directie,iar termostatul il\ schimbi in servis in 20 minute.
  • moscvitin

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
rami a scris:la vectra a motor 1.6 benzina termostatul nu este pe distributie si sa il verifici dut-e pana se incalzeste motorul cam 2-3km si deschide capota si pune mana pe radiator iar daca radiatorul este cald inseamna ca termostatul este blocat pe deschis si motorul se incalzeste foarte greu. daca e blocat pe inchis se va incalzi foarte tare dar daca nu ai caldura nu e blocat pe inchis.mai verifica de asemenea cele doua furtune care intra in radiatorul de caldura care se afla sun caseta de directie,iar termostatul il\ schimbi in servis in 20 minute.


Deci stai un pic am montat astazi un termostat de dacia in furtunul de la distributie la radiator... in furtun.Pana acuma nu mi-o indicat caldura mai sus de albastru ,Dupa ce am montat termostatul in furtun mi-a ajuns in jur de 10 minute de mers cu masina la 90 de grade . Am zis perfect pfoa mam si bucurat.La un moment dat am deschis capota radiatorul rece ca gheata :O:O:O ce sa-r putea sa fie ma poti indruma acuma? iar daca nu sti cumva cum pot sa aieresesc conductele ...am bagat antigel tot ...merg putin deschid la bidon imi scuipa afara aproape juma de litru de apa +antigel X( ...Iar daca tu spui ca nu ii acolo la mine la distributie termostatusu ala atunci unde se afla ca il schimb eu
Daca ma poti ajuta la intrebarile mele iti multumesc tare frumos Wink
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
vezi ca sunt doua circuite: unul principal care raceste motorul.. daca temperatura trece de 80 grade si unul secundar.. care incalzeste si habitaclul.... asta functioneaza tot timpul... si daca motorul nu a ajuns la temp. optima... Poate este infundat circuitul secundar
ce model de vectra ai?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca a completat an 1992 probabil este C16NZ si termostatul este sub distributie care in mod normal o schimbi ca nu stii cat are.
  • moscvitin

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:vezi ca sunt doua circuite: unul principal care raceste motorul.. daca temperatura trece de 80 grade si unul secundar.. care incalzeste si habitaclul.... asta functioneaza tot timpul... si daca motorul nu a ajuns la temp. optima... Poate este infundat circuitul secundar
ce model de vectra ai?


Vecta A model 1992 motor 1.6 benzina.! 55 kw
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
ai dreptate acum ma-am documentat si intradevar termostatul e in chiuloasa.cica se da jos capacul de protectie se trage la semne motorul se da jos cureaua si rola de sus si intr-o cutie ovala de plastic se afla termostatul .dupa ce il schimbi pui inapoi in ordine inversa ce ai desfacut si completezi cu antiger. vezi termostatul de dacie deschide la 90de grade ca poate e blocat de aceea da afara apa pt ca creste presiunea ca nu lasa apa sa treaca si in partea cu radiaatorul.bafta
  • moscvitin

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
rami a scris:ai dreptate acum ma-am documentat si intradevar termostatul e in chiuloasa.cica se da jos capacul de protectie se trage la semne motorul se da jos cureaua si rola de sus si intr-o cutie ovala de plastic se afla termostatul .dupa ce il schimbi pui inapoi in ordine inversa ce ai desfacut si completezi cu antiger. vezi termostatul de dacie deschide la 90de grade ca poate e blocat de aceea da afara apa pt ca creste presiunea ca nu lasa apa sa treaca si in partea cu radiaatorul.bafta



am reusit sa fac treaba cu termostatul ..de dacia am montat tot imi intra acuma apa la radiator,se incalzeste radiatorul foarte bine da nu imi indica la ceas abia se aridica iara la prima linie albastra...am mers cu ea so incalzit bine apa din bidon fierbe...Ma tem ca o inghetat caloriferu inteerior mam uitat un furtun ii fierbinte unu ii rece ca gheata poate de aea nici nu imi indica ce spuneti ? iar daca nu sti cumva cum sa aieresesc bine sistemul ma tem ca are aer si nu am nici un fel de robinet nici la radiator nici la furtune ca sa pot sa scot aerul afara
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
nu stiu cum se aieriseste.cred ca se aieriseste automat,dar totusi da jos capacul de la borcan si strange de furtunele groase de la radiator si o sa-ti faca niste bule in borcan.in ce-a ce priveste caloriferul de caldura daca furtunul care iese din radiatorul de caldura este rece atuncu e infundat si nu ai nici un strop de caldura.cauta pe forum cum se schimba caloriferul de caldura si iti da in amanunt tot ce trebuie sa faci.eu la-am schimbat singur in fata blocului nu e greu,si am luat un calorifer sh cu 50 de lei dar sa faci treaba cand e rece motorul,sa nu te arzi la maini cand e apa fiarta.nu e greu de schimbat iti trebuie 2-3 ore ca sa il schimbi.un sfat important daca te apuci de lucru la el,cand pui inapoi cutia unde e caloriferul sa pui prima data suruburile din spate ca daca nu te chinui foarte mult,eu asa am patit.pastram legatura
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
vezi iarasi sa iti faca contact bine firul care este pus pe bulbul care da temperatura la ceas.se afla pe admisie langa cutia de plastic de protectie a distributiei chiar
  • moscvitin

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
rami a scris:vezi iarasi sa iti faca contact bine firul care este pus pe bulbul care da temperatura la ceas.se afla pe admisie langa cutia de plastic de protectie a distributiei chiar



Oke multumesc tare mult astept sa vina ceva vreme mai calda sa ma pot apuca ca altf nu are rost inghet mai repede ca caloriferu pana il dau jos trebuie chinuiala acolo ca ii inghesuit calumea
Multumesc orcum foarte fain de idei` ....o sa incerc sa vad de treaba cu mufa de indicator merci tare mult
O Seara placuta sa ai
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
mersi spor la treaba
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR