Joi 24 Oct, 2013 7:35 pm
sal! eu am facut multe masuratori si verificari,; pe alimentarea releului de bujii incandescente ,am montat un releu de incalzire luneta; bineinteles l-am facut reglabil si l-am reglat la2 minute, amers ce a mers si a inceput sa se incalzeasca, dupa care am renuntat si am gasit altceva mult mai simplu; e simplu actionat manual dar as fi taremultumit daca m-ar ajuta cineva mai departe. Deci,pe chiuloasa sunt 2 sesizori mai bine spus este un sesizor te temperatura lichid de racire care transmite temperatura in bord, iar al doilea este un comutator de temperatura lichid de racire,acela care are un singur fir de iesire care da comanda la programatorul comanda bujii incandescente,atunci cand lichidul de racire ajunge la 55 de grade comanda programatorul TRANSTRON ca sa nu mai alimenteze bujiile incandescente.cu cat este mai frig afara cu atat functioneaza mai mult bujiile incandescente.Am ajuns la concluzia urmatoare:comutatorul de temperatura daca-lmasori cu un tester cand motorul este rece, nu indica nimic adica 1 s-au plus infinit. daca pornesti motorul si il lasi sa functioneze, cand ajunge la +55 de grade atunci el comuta si se formeaza o rezistenta de 6,5 komi. Am constatat ca :cand nu este pus contactul acest comutator nu este alimentat cu tensiune. Cand pui contactul atunci comutatorul se atimenteaza cu ~1`2v. Eu am facut un test si am luat un conductor si l-am inseriat cu un simplu buton cu revenire , si atunci cand vreau eu ca bujiile incandescente sa nu mai fie alimentate(ex: 2minute) am apasat pe butno si bujiile nu mai sunt alimentate.Totul si perfect manual ,dar cine ma poate ajuta pe mine si pe toata lumea care au aceeasi problema.Acum e acum ,cum putem face ca actionarea acestui buton sa o facem electronic sa nu mai stam cu mana , si ar fi si mai bine daca putem face reglabil ac el montaj.Astept daca se pricepe cineva si am sa mai fac si eu multe teste.Daca vam ajutat cu ceva astept si eu cum se manifesta la voi . Multa bafta si sa ne ajutam.