amaritei
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 zz2se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
Am un opel astara H 1248cm diesel 2006 si Nu mai stiu ce sa fac ,am probleme cu turbina nu intra in presiune deoarece nu-mi inchde vacumul care vine pe furtun de la magnoventil. pe acesta din urma l-am schimbat nou nout si degeaba ...Unii spun ca este senzorul care da comanda la magnoventil .. caind o turez se umfla furtunele de la intercoler de zici ca se sparg iar tija care da comanda la turbo nu deschide ,daca o apas cu surubelnita manual merge super ..!
Ultima modificare făcută de amaritei la Mar 20 Mar, 2012 6:48 pm
Ultima modificare făcută de amaritei la Mar 20 Mar, 2012 6:48 pm
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
amaritei
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 zz2se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
- Claudiu0909
- **
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
Claudiu0909
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Pentru inceput ti-as recomanda sa verifici traseul furtunaselor de vacum sa nu fie vreunul crapat. In cazul masinii mele unul dintre furtunase(parca cel negru) a frecat de radiatorul de apa si s-a spart. Lipsa vacumului face ca tija ce actioneaza geometria variabila sa nu lucreze corespunzator, deci turbina nu va face presiune.
Daca spui ca dupa ce o turezi ai presiune prea mare in admisie, atunci in proportie de 99% geometria variabile este blocata si teoretic ar trebuii sa ai codul de eroare P0108.
Toate aceste aspecte pot fii diagnosticate foarte usor cu op-com sau tech-2. Sfatul meu este sa apelezi la specialisti.
Bafta
Pentru inceput ti-as recomanda sa verifici traseul furtunaselor de vacum sa nu fie vreunul crapat. In cazul masinii mele unul dintre furtunase(parca cel negru) a frecat de radiatorul de apa si s-a spart. Lipsa vacumului face ca tija ce actioneaza geometria variabila sa nu lucreze corespunzator, deci turbina nu va face presiune.
Daca spui ca dupa ce o turezi ai presiune prea mare in admisie, atunci in proportie de 99% geometria variabile este blocata si teoretic ar trebuii sa ai codul de eroare P0108.
Toate aceste aspecte pot fii diagnosticate foarte usor cu op-com sau tech-2. Sfatul meu este sa apelezi la specialisti.
Bafta