hanz
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
salutare,cred ca numai mie mi se poate intampla.deci nu imi statea temperatura lichidului de racire la 90 de grade cat e normal ca masina sa mearga in parametrii normali ci imi statea la 80 de grade,si mam apucat si am schimbat te termostatul(de 92/107 deci incepe sa deschida la 92 de grade si la 107 de grade e deschis complet) si degeaba temperatura e tot la 80 de grade (80 de grade se afla la mijlocul dintre limita inferioara a ceasului indicator si 90 de grade deci linutza alba) si am zis ca poate senzorul de temperatura nu transmite bine la bord(deci ma refer la senzorul de temperatura cu un singur pin fir nu la cel cu 2 pini,oricum si ala cu 2 pini l-am schimbat care transmite informatii la calculator)si l-a, schimbat si tot la 80 de grade sta.
bun,am dat jos furtunul de la carcasa termostatului si am pornit masina(motor rece)si am accelerato pana a ajuns apa la 80 de grade la ceas indicator si atunci a inceput sa deschida termostatul cand normal termostatul deschide la 92 de grade(treaba asta am facuto inainte sa schimb termostatul),am pus furtunul inapoi si i-am dat turatie(maxim turatie sa se incalzeasca pe loc) si am ajuns la ceas la 90 de grade si atunci o inceput ventilatorul sa se invarta(termocupla actioneaza ventilatorul la 105 grade din cate stiu si mie mio plecat la 90 de grade dupa ceas)deci inca o dovada ca nu imi indica bine ca imi indica cu 10 grade in minus.Va intreb si va rog sa imi spuneti daca a mai patit cineva asa ceva?se poate schimba numai ceasul de apa sau trebe tot tabloul?probabil sa decalat!astept raspunsurile voastre cu nerabdare!respect!
bun,am dat jos furtunul de la carcasa termostatului si am pornit masina(motor rece)si am accelerato pana a ajuns apa la 80 de grade la ceas indicator si atunci a inceput sa deschida termostatul cand normal termostatul deschide la 92 de grade(treaba asta am facuto inainte sa schimb termostatul),am pus furtunul inapoi si i-am dat turatie(maxim turatie sa se incalzeasca pe loc) si am ajuns la ceas la 90 de grade si atunci o inceput ventilatorul sa se invarta(termocupla actioneaza ventilatorul la 105 grade din cate stiu si mie mio plecat la 90 de grade dupa ceas)deci inca o dovada ca nu imi indica bine ca imi indica cu 10 grade in minus.Va intreb si va rog sa imi spuneti daca a mai patit cineva asa ceva?se poate schimba numai ceasul de apa sau trebe tot tabloul?probabil sa decalat!astept raspunsurile voastre cu nerabdare!respect!
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
hanz
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
hanz
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
mersi tare cangri ptr solutie si ptr promptitudine o sa dau jos tablou de bord sa rezolv!mare domn si o ultima intrebare daca te rog,unde gasesc tester?mie sonda imi indica temperatura lichidului care este in carcasa termostatului( inainte de termostat)si nu pot sa bag niciun termometru acolo sa masor,doar daca bag leg ceva la sonda,un tester?da unde gasesc testeru asta?
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- VEMANIS
- ***
- 834 mesaje
- din 21 Apr 2008
- Vectra 2007 Z19DTH
- Ialomita
VEMANIS
- Mesaje scrise: 834
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
hanz
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
hanz
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
pfuai pe cand am citit atatea de op-com si multa lume multumita acuma imi spui de opel scanner mai introdus in ceata deci pe mine nu ma intereseaza sa imi arate erorile calculatorului ca alea le aflu cu agrafa e f simplu,vreau sa stiu in ce parametrii se scalda functiile motorului si cel mai mult ma intereseaza daca opel op-com sau scanner iti da date si de compresie si avans.ms de info cu djtaotao.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
opel scanner merge cel mai bine pe vechituri. de la kadet in sus.
eu am ambele, dar pe fosta vectra cu c20ne era mai ok opel scanner. ce face in plus fata de op com:
-parametri in timp real pt toti senzorii+cei care ar trebui sa fie din fabrica.(asta e principalul avantaj la el). exemplu mai nimeni nu stie cat trebuie sa fie valorile debitmetrului. opel scanner iti spune.
-marire relanti la x18xe,x20xev
-schimbare limba la mid de vectra b.
daca vrei sa il folosesti pe calibra e mai bun decat op com.
ideal ar fi sa le ai pe ambele, dar strict pt kadet, vectra a, calibra, etc eu as cumpara opel scanner prima data.
eu am ambele, dar pe fosta vectra cu c20ne era mai ok opel scanner. ce face in plus fata de op com:
-parametri in timp real pt toti senzorii+cei care ar trebui sa fie din fabrica.(asta e principalul avantaj la el). exemplu mai nimeni nu stie cat trebuie sa fie valorile debitmetrului. opel scanner iti spune.
-marire relanti la x18xe,x20xev
-schimbare limba la mid de vectra b.
daca vrei sa il folosesti pe calibra e mai bun decat op com.
ideal ar fi sa le ai pe ambele, dar strict pt kadet, vectra a, calibra, etc eu as cumpara opel scanner prima data.
hanz
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
hanz
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
hanz
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
- pantosdaniel
- **
- 131 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Calibra 1992 c20xe
- Arad
pantosdaniel
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Arad
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
hanz
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
pantosdaniel am iimpresia ca ma ingani,daca citeai ce am scris eu pana acum iti dadeai seama ca am habar de problema nu sunt afon deloc si vi tu acuma si imi explici ce face fiecare senzor?:)deci oricum multumesc ca ai rapsuns sa sti ca am schimbat ambii senzori si cel care transmite informatia la calculator(ects) si cel care indica temperatura la bord!