- alex_flash
- OP
- 21 mesaje
- din 15 Mar 2008
- Astra 2001 2.0 dti_ 16v
- Bucuresti
alex_flash
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 2.0 dti_ 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2008
- Mesaj Privat
Va salut! E vorba de zafira b 1.9 cdti 110 kw din 2006.
Azi am pornit-o dupa ce nu am mai mers cu ea 2 zile si dupa 5 min a inceput sa se aprinda intermitent regulat martorul de la bujii.
Stiti cumva ce semnifica? Ca, cel putin coduri de eroare nu are..
Si daca tot am deschis un topic nou, mai am o intrebare:
- cateodata la consumul instantaneu se intampla ceva ca se mareste foarte mult; de exemplu la ralanti scrie aprox. 4-5 l/h si la demaraj 30-40l, iar dupa 10-15 secunde isi revine.
De la ce sa fie?
MUltumesc si astept raspuns!
Azi am pornit-o dupa ce nu am mai mers cu ea 2 zile si dupa 5 min a inceput sa se aprinda intermitent regulat martorul de la bujii.
Stiti cumva ce semnifica? Ca, cel putin coduri de eroare nu are..
Si daca tot am deschis un topic nou, mai am o intrebare:
- cateodata la consumul instantaneu se intampla ceva ca se mareste foarte mult; de exemplu la ralanti scrie aprox. 4-5 l/h si la demaraj 30-40l, iar dupa 10-15 secunde isi revine.
De la ce sa fie?
MUltumesc si astept raspuns!
- insignia
- ***
- 695 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
alex_flash a scris:Va salut! E vorba de zafira b 1.9 cdti 110 kw din 2006.
Azi am pornit-o dupa ce nu am mai mers cu ea 2 zile si dupa 5 min a inceput sa se aprinda intermitent regulat martorul de la bujii.
Stiti cumva ce semnifica? Ca, cel putin coduri de eroare nu are..
Si daca tot am deschis un topic nou, mai am o intrebare:
- cateodata la consumul instantaneu se intampla ceva ca se mareste foarte mult; de exemplu la ralanti scrie aprox. 4-5 l/h si la demaraj 30-40l, iar dupa 10-15 secunde isi revine.
De la ce sa fie?
MUltumesc si astept raspuns!
Azi am pornit-o dupa ce nu am mai mers cu ea 2 zile si dupa 5 min a inceput sa se aprinda intermitent regulat martorul de la bujii.
Stiti cumva ce semnifica? Ca, cel putin coduri de eroare nu are..
Si daca tot am deschis un topic nou, mai am o intrebare:
- cateodata la consumul instantaneu se intampla ceva ca se mareste foarte mult; de exemplu la ralanti scrie aprox. 4-5 l/h si la demaraj 30-40l, iar dupa 10-15 secunde isi revine.
De la ce sa fie?
MUltumesc si astept raspuns!
daca ai dpf pe masina posibil ca incearca sa isi faca regenerare insa nu reuseste....
- alex_flash
- OP
- 21 mesaje
- din 15 Mar 2008
- Astra 2001 2.0 dti_ 16v
- Bucuresti
alex_flash
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 2.0 dti_ 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2008
- Mesaj Privat
- aflorii nicusor
- ***
- 715 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
- pmstelian
- ***
- 508 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Astra 2006 Z19DTL
- Calarasi
pmstelian
- Mesaje scrise: 508
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
alex_flash a scris:Explica-mi si mie te rog ce inseamna asta ca n am mai auzit pana acum..
Calculatorul masinii a incercat sa isi faca regenerarea de min 3-4 ori(adica cresterea de care ziceai tu la relani 4-5 litri /h =regenerare filtru de particule ),dar fara succes sau poate nu sa facut in totalitate !De accea sa aprins martorul de regenerare ,acum trebuie urmarit daca mai se aprinde sa mergi cu masina si sa urmaresti consumu cand a inceput regenerarea-consumul marit la 4l/h inseamna ca pornit cu curatarea lui si nu trebuie sa opresti motorul pana nu revine la consumul normal de 0.7/h
Recomandat este sa mergi cu ea normal cam 20-30 min pana se curata in totalitate !
- adriandaco
- **
- 52 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2007 z19dt
- Maramures
adriandaco
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
frank30
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2005 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2014
- Mesaj Privat
Salut! si eu am achizitionat acum 2 saptamani un opel zafira 1.9 cdti 74 kw (101 cp) din 2005/10 (145.000 km) adus recent din Germania. de curand am schimbat ulei, filtre (filtru ulei, filtru aer, filtru polen) mai putin filtru de motorina (nu am putut desface capacul de plastic), kit de distributie. imediat dupa toate astea s-a aprins martorul de la fitrul de particule (martorul bujii incandescente intermitent). nu am putut face regenerarea imediat, dar la urmatoarea porniream mentinut motorul turat la peste 2000 rot/min. dupa un timp a iesit un fum dens. am inteles ca este normal la procesul de regenerare. am mentinut asa cca 30-35 min, dar nu s-a stins martorul de pe bord. a doua zi am reluat procesul de regenerare si am ales un traseu montan de vreo 9 km unde am mers la turatie de 3000 rot/min. a durat vreo 20 -25 min, nu a mai iesit fum, nici miros specific regenerari, dar martorul tot nu s-a stins.
PARERI?
PARERI?
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- aflorii nicusor
- ***
- 715 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
Daca nu ai OP COM fa testul agrafa si vei vedea erorile ( https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 )
frank30
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2005 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2014
- Mesaj Privat
stefanion
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2012
- Mesaj Privat
salutare ! va multumesc de sfaturi, azi am vazut ca palpae martor la bord ,acea spirala, am pus laptot, opcom si nu are nicio eroare, masina fiind luata saptamana trecuta din targ,avand discuri de frana ruginite rau,am aflat ca a fost adusa pe platforma din germania,deci a avut un timp indelungat fara sa fie pusa la drum, am decis sa aleg un traseu fara sa fiu nevoit sa franez des,am mers cu viteza a treia,turata intre 3000 si 4000 cca 25 minute,am oprit in parcare o las un minut dupa care opresc motorul,prima surpriza a aparut dupa ce am pornit motorul ,martorul de la bujii nu s-a mai aprins,,si a doua surpriza a aparut dupa ce am demarat si am ajuns la cca 3000 de turatii , abia atunci a iesit acel fum alb ,probabil ca semn ca regenerarea s-a incheiat, dupa care masina functioneaza normal, fara avertizari si fara a scoate fum.
masina este opel astra h 1.3 tdi an 2008
o zi buna!
masina este opel astra h 1.3 tdi an 2008
o zi buna!