Ieri dupa ce am pornit masina si am lasat sa mearga la relanti 2 min , am plecat la drum dar dupa 1000m sa aprins becul check engine . Am oprit motorul , am pornit din nou si nu se mai stinge.
Azi dimineata am mers sa ii fac testul cu pedalele (frana si acceleratie concomitent apoi contact) sa vad de cate ori clipeste becul de la check engine.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Nu a clipit deloc dar s-a aprins engine management lamp si imediat s-a stins.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
La prima cheie a dat sa porneasca , la urmatoarea cheie a murit de tot , pana si indicatorul de motorina ramane lipit jos si clipeste cum ar fi gol rezervorul. Ma gandesc sa nu fi facut condens in rezervor si sa fi inghetat motorina (am pus motorina buna la -30) , am in jur de 10 litri.