- catamartineac
- OP
- 7 mesaje
- din 18 Oct 2011
- Vectra 1996
- Suceava
catamartineac
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua! Am un opel vectra B din 1996, motor 2000 cmc pe benzina si e automata. Am cumparat-o acu vreo 5 luni.La inceput nu am avut probleme, apoi dupa vreo 2 luni s'au aprins 2 beculete in bord: cel care reprezinta " check engine" si cel de la ulei, ambele in acelasi timp,dar precizez ca se aprindeau intermitent. Am fost cu masina la un service si au pus-o pe tester( sper ca m'am exprimat corect), si mi'au spus ca am probleme cu debitmetrul de aer, ca nu functioneaza corect si de asta se aprind becurile intermitent. fiindca unul nou era 1100 de ron am decis sa mai circul asa...la recomandarea mecanicului care mi'a zis ca pana nu se strica de tot,pot sa mai circul asa. Ca masura de precautie am facut un schimb de ulei si toate filtrele( benzina, aer, ulei si polen). Nu dupa mult timp au inceput sa bata tachetii,am fost iar la service la acelasi mecanic,mi'a spus ca daca nus'au reglat automat, tachetii fiind hidraulici, trebuie schimbati....dar ca pot circula si asa,singurul dezavantaj fiind zgomotul. Am circulat asa pana sapt trecuta vineri mai exact cand pe la amiaza s'a aprin un beculet sub forma unei roti zimtate cu un semnulo exclamarii in interior...si masina puri si simplu nu mai tragea.am oprit..am pornit din nou...si martorul s'a stins..si mergea din nou ok..ca apoi sambata seara mergand pe un drum judetean..cu o viteza de aproximativ 100km/h sa se aprinda acelasi bec,si apoi s'a aoprit motorul...si nu mai porneste.deloc.
Am chemat pe acelesi mecanic de la service...mi'a zis ca s'a blocat vibrochenul in motor! costurile sunt enorme de reparatie..nush daca merita!
Inainte sa o duc la service as vrea sa stiu daca imi poate explica cineva daca toate defectiunile astea au legatura....si daca nu de ce s'a blocat motorul....si cam care ar fi solutia pt a nu ma prostii cei de la service de prea multi bani.
Sper ca nu v'am plictisit cu toata povestea, am vrut sa scriu fiecare pas pt a avea un raspuns detaliat.
Daca poate cineva sa ma ajute va multumesc anticipat!
Am chemat pe acelesi mecanic de la service...mi'a zis ca s'a blocat vibrochenul in motor! costurile sunt enorme de reparatie..nush daca merita!
Inainte sa o duc la service as vrea sa stiu daca imi poate explica cineva daca toate defectiunile astea au legatura....si daca nu de ce s'a blocat motorul....si cam care ar fi solutia pt a nu ma prostii cei de la service de prea multi bani.
Sper ca nu v'am plictisit cu toata povestea, am vrut sa scriu fiecare pas pt a avea un raspuns detaliat.
Daca poate cineva sa ma ajute va multumesc anticipat!
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Ideea e simpla: ai dat peste un tampit de senzatie care ti-a indrugat numai prostii. Tu ai avut (probabil) probleme cu pompa de ulei (presiune prea mica sau prea mare)-de-aia clipea becul nu degeaba si tot de-aia nu se amorsau tachetii. Acum oricum nu prea mai conteaza, motorul este calat iar ce poti tu sa faci este sa iei un bloc motor SH (desi daca a mers mult "pe uscat" s-ar putea ca si tachetii, poate chiar axele cu came sa fie afectate asa ca probabil trebuie schimbat tot motorul).
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
Colegul Ingineru are dreptate acel bec simbolizeaza presiune slaba in circuitul de ungere, din acest motiv a inceput motorul sa bata si cred ca odata ce ai avut deficienta asta in circuitul de ungere si ai mers pana a calat motorul, nu cred ca a mai ramas ceva bun in el chiar as fi curios sa-l vad demontat.
Parerea mea ca cel mai bine ar fi sa-ti procuri alt motor. Apropos ce motor ai pe masina?
Parerea mea ca cel mai bine ar fi sa-ti procuri alt motor. Apropos ce motor ai pe masina?
- catamartineac
- OP
- 7 mesaje
- din 18 Oct 2011
- Vectra 1996
- Suceava
catamartineac
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salut! Chiar am dat peste un tampit de senzatie. am dus masina la service in dimineata asts.
Astept sa vad diagnosticul final. oricum am cautat motor pe la dezmembrari si am gasit cu 350 euro complet.
Intrebarea e daca il cumpar de la o masina cu volan pe dreapta are vreo problema? si daca masina e automata are vreo legatura cu motorul pr care trebuie sa-l cumpar?
Va multumesc pt raspunsuri.
Astept sa vad diagnosticul final. oricum am cautat motor pe la dezmembrari si am gasit cu 350 euro complet.
Intrebarea e daca il cumpar de la o masina cu volan pe dreapta are vreo problema? si daca masina e automata are vreo legatura cu motorul pr care trebuie sa-l cumpar?
Va multumesc pt raspunsuri.
- catamartineac
- OP
- 7 mesaje
- din 18 Oct 2011
- Vectra 1996
- Suceava
catamartineac
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2011
- Mesaj Privat
andy_ciprian a scris:Colegul Ingineru are dreptate acel bec simbolizeaza presiune slaba in circuitul de ungere, din acest motiv a inceput motorul sa bata si cred ca odata ce ai avut deficienta asta in circuitul de ungere si ai mers pana a calat motorul, nu cred ca a mai ramas ceva bun in el chiar as fi curios sa-l vad demontat.
Parerea mea ca cel mai bine ar fi sa-ti procuri alt motor. Apropos ce motor ai pe masina?
Parerea mea ca cel mai bine ar fi sa-ti procuri alt motor. Apropos ce motor ai pe masina?
Am sa incerc sa fac niste poze cu el desfacut si am sa le postez aici. motorul e de 2000cmc 16v. eu nu ma prea pricep la motoare si de asta apelez la parerile voastre. mersi
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- catamartineac
- OP
- 7 mesaje
- din 18 Oct 2011
- Vectra 1996
- Suceava
catamartineac
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2011
- Mesaj Privat
salut! va scriu cu intarziere....problema era intr'adevar de la pompa de ulei....si de la un mecanic (tampit de senzatie)...care a diagnosticat problemele incorect...
cu un motor de la dezmembrari....si cu celelalte cheltuieli...care implica schimbarea...am ajuns ala aproape 3000 de ron
va multumesc pt raspunsuri...si un sfat..aveti grija la mecanici
respect
cu un motor de la dezmembrari....si cu celelalte cheltuieli...care implica schimbarea...am ajuns ala aproape 3000 de ron
va multumesc pt raspunsuri...si un sfat..aveti grija la mecanici
respect
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat