albu41
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
albu41
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2007
- Mesaj Privat
- HaRRy_GTS
- **
- 243 mesaje
- din 19 Nov 2007
- Vectra 2004 2.2 YDTR
- Bucuresti
HaRRy_GTS
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 2.2 YDTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2007
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
elegance a scris:Intradevar alezatul din chiulasa creste puterea motorului, DAR daca duci chiulasa la alezat si nu schimbi cel putin pistoanele cu altele forjate prapadesti motorul in cateva sute de km. Nu as aleza chiulasa nici la o prapadita de dacie.
*
Deja, daca ar fi eficace nu s-ar ALEZA, ci FREZA, la un motor Diesel singura chestie care poti obtine este sa loveasca supapele in piston...
La un motor Diesel (mai ales la unul cu Turbo...) cresterea raportului de compresie nu te ajuta la (mai) nimic...
albu41> nimeni nu sustine ca minti, sugestia pertinenta ar fi mai curand sa nu mai crezi tot ce auzi...