- mihaitzu27
- OP
- 9 mesaje
- din 14 Jan 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Giurgiu
mihaitzu27
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2012
- Mesaj Privat
salut, am un opel vectra c si de ceva timp am o problema caruia nu pot sa-i gasesc rezolvare. dupa un drum bucuresti-slobozia-bucuresti cu o viteza medie de 160km/h (la sfarsitul lunii octombrie) mi s-a aprins martorul chek engine si dupa ce am pus testerul pe ea mi-a daqt o eroare cum ca are flux insuficient de aer. bineanteles ca am curatat egr-ul care era plin de funingine, dar eroarea a ramas. mentionez ca in 3 ani de cand am masina am parcurs circa 15000 de km. astept parerile voastre. multam
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
nu cred ca e relevant cati km ai facut cu masina de cand o ai...
mai degraba ar fi modul cum mergi cu ea
dar asta nu conteaza...
dupa ce ai curatat EGR-ul ai sters erorile?
daca tin bine minte la mine dupa ce am curatat EGR-ul a trebuit sa sterg erorile...
oricum ar fi o idee sa incerci sa cureti si clapeta de acceleratie pentru ca si acolo mai mult ca sigur e mizerie...
mai degraba ar fi modul cum mergi cu ea
dar asta nu conteaza...
dupa ce ai curatat EGR-ul ai sters erorile?
daca tin bine minte la mine dupa ce am curatat EGR-ul a trebuit sa sterg erorile...
oricum ar fi o idee sa incerci sa cureti si clapeta de acceleratie pentru ca si acolo mai mult ca sigur e mizerie...
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mihaitzu27
- OP
- 9 mesaje
- din 14 Jan 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Giurgiu
mihaitzu27
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2012
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mihaitzu27
- OP
- 9 mesaje
- din 14 Jan 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Giurgiu
mihaitzu27
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2012
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
Asa mai merge. Initial ai scris doar ca e vorba de flux insuficient de aer. Intr-adevar, eroarea duce cu gandul la EGR. Treaba e ca, in urma discutiei cu un mecanic (nu inseamna ca are si dreptate) se intampla deseori ca la EGR-ul asta al tau sa fie insuficienta o curatare. Cred ca te-ar ajuta cel mai mult daca ai proba un EGR de la un coleg, asa l-ai scoate din calcule. Fie e ok, caz in care te indrepti spre altceva, fie il schimbi si ai rezolvat problema, chiar daca e destul de scump. E doar o parere.
- mihaitzu27
- OP
- 9 mesaje
- din 14 Jan 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Giurgiu
mihaitzu27
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2012
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- mihaitzu27
- OP
- 9 mesaje
- din 14 Jan 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Giurgiu
mihaitzu27
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2012
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- mihaitzu27
- OP
- 9 mesaje
- din 14 Jan 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Giurgiu
mihaitzu27
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2012
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
mihaitzu27 a scris:supapa din egr functioneaza. la actionarea ei cu mana se misca normal. numai ca tija de la bobina face figuri, presupun fiindca am apasat-o cu mana si aramas blocata. apoi an timp a revenit la pozitia initiala
hmm ciudat....trebuie sa le iei prin eliminare atunci
tot ce tine de egr
- mihaitzu27
- OP
- 9 mesaje
- din 14 Jan 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Giurgiu
mihaitzu27
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 437 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 437
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
Asa am patit si eu; motorul mergea struna tragea de rupea dar becul aprins la bord testerul a zis EGR,l-am dat jos curatat pus la loc si la fel nu s-a stina becul; am cumparat unul nou 500ron la autoa l-am montat cu greu s-a stins becul dupa mai multe drumuri si putina forja, dar a aparut alta problema intre 2000si 2500 de ture dadea in nas se ineca l-am dat iarasi jos si ce credeti cursa de la supapa egr-ului nou era mai scurta si baga prea multe gaze inecand-o ;am luat partea electrica de la cel nou am cuplat-o cu parte mecanica veche binenteles curatata le-am montat si merge si in ziua de azi .Am citit pe aici pe undeva pe forum un tutorial cum se repara partea electrica eu deja montand-o pe a mea cauta pe forum vezi cum se desface ca ea nu se arde intra funingine pe langa tija si o blocheza si trebuie sa o cumperi cu totul , s-au incearca sa dai cu un degripant pe langa tija poate se curata si isi revine. BAFTA.
- mihaitzu27
- OP
- 9 mesaje
- din 14 Jan 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Giurgiu
mihaitzu27
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2012
- Mesaj Privat
- mihaitzu27
- OP
- 9 mesaje
- din 14 Jan 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Giurgiu
mihaitzu27
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2012
- Mesaj Privat
exista posibilitatea ca aceste mesaj p0400 5a sa apara de la filtru de particule care trebuie regenerat? Aceasta idee mi-a dato cine care lucreaza la KIA , dar mi-e greu sa cred una ca asta. Am sa incerc sa iau partea electronica si sa o montez pe supapa apoi sa curat toate DCT urile din PCM si sa vedem ce zice sper sa o rezolv cumva
mary 30
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Si eu am avut probleme cu EGR dar la Z19DT si am curatat-o dar tot la fel facea... pana la urma am cumparat alta noua si surpriza la fel facea si cu aia
Am fost cu masina la service EDS la @maiandrei si mi-a montat un blind (o tablita cu gaura mai mica in fata EGR) care limiteaza gazele deoarece EGR nu face fata exact ceea ce zicea si @badea daniel.
Si eu am avut probleme cu EGR dar la Z19DT si am curatat-o dar tot la fel facea... pana la urma am cumparat alta noua si surpriza la fel facea si cu aia
Am fost cu masina la service EDS la @maiandrei si mi-a montat un blind (o tablita cu gaura mai mica in fata EGR) care limiteaza gazele deoarece EGR nu face fata exact ceea ce zicea si @badea daniel.
dinflo
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2010
- Mesaj Privat
Am desfacut egr, am conectat pinii la bornele bateriei(pin 1 la + si 5 la - si apoi invers) dar clapeta nu se misca. Mecanicul mi-a zis ca este bobina care comanda tija de vina, ar fi arsa caci a vazut el ca in momentul cand am conectat la bornele bateriei a facut scanteie la pin. Credeti ca este arsa? Se poate repara partea electrica a valvei EGR?