Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • vdu91

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

Am trecut de curand pragul de 180 000 km si parca s-au gasit toate problemele acum.
Am pus-o pe un tester si singura lor concluzie a fost: "e posibil sa fie de la turbina, lasati-o la noi"
Turbina o simtisem de mai de mult, ca suiera usor cand puneam picioru in ea intr-a 2 a.

Simptome:
- Martorul "masina cu cheita" se aprinde la 3 minute dupa ce plec de pe loc / chiar daca am sters eroarea.
- ! Cu pedala in podea nu pot trece de 110 la ora (nu vrea sa duca mai mult)

Cod(uri) eroare:
P0234 symptom 07 - Boost Pressure High Pressure
P1120 symptom 08 - Accelerator Pedal Psoition Sensor 1 and 2 Signal Incorrect Ratio
P0683 symptom 04 - Glow Plug Circuit Open

Acu, eu nu ma pricep cine stie ce, dar din ce am mai citit pe forum majoritatea spuneau de problema la bujii si EGR dar nu am gasit nimic de turbina.
Voi ce parere aveti ? E posibil sa fie pe duca turbina? Din ce cauza sa nu mai vrea mai mult de 110?

Multumesc!

----
Corsa D 1.3 55kw 75hp
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut!E clar ca ai una sau mai multe bujii arse,verifica-le cu aparatul de masura.Poate fi si releul acestora,dar nu prea cred.Eroarea data de bujii nu are treaba cu eroarea data de turbina.Acum,tu ai eroare de presiune prea mare facuta de turbina,si acest parametru e reglat de ecu printr-o elecrovalva(ce controleaza vacuumul aplicat turbinei).Cand ai eroare de presiune prea mare,prima data verifici aceasta electrovalva si furtunele de vacuum..Turbina nu e stricata cand face presiune prea mare,ci cand nu mai e in stare sa faca presiune suficienta datorita unor defecte mecanice.In locul tau,as verifica electrovalva si furtunele de vacuum si m-as uita daca axul turbinei are joc excesiv si daca scapa ulei in admisie pe la ax.Daca nu se intampla asta,as verifica daca capsula vacuumatica a turbinei este in regula(trebuie sa miste o tija cand aplici vacuum pe ea,astfel dirijand gazele de evacuare pe langa turbina,micsorand presiunea facuta de aceasta;poate fi gripata sau poate avea membrana sparta).Verifica ce ti am zis,apoi trebuie verificata pedala de acceleratie si circuitul electric al acesteia-mufe oxidate,cabluri rupte,etc.Aceste erori mai pot aparea si daca ECU este defect.Ar cam trebui sa o duci la un mecanic priceput,parerea mea..
Later edit:Acum vad ca,capsula turbinei nu e comandata de vacuum,ci de suprapresiunea creata de turbina,daca ai acest model de turbina:
Tot trebuie verificata acea capsula!
  • vdu91

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos! O sa ii dau de cap dupa sarbatori ca nu mai lucreaza nimeni in perioada asta. Un an nou frumos! Multumesc!
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Cu placere!Sarbatori fericite si tie!
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
1. La eroarea de bujii poate fi si camasa uneia sau mai a mai multora prea larga sau alte cauze-dar cel mai probabil bujie/bujii arse.
2. La eroarea turbinei- din cate stiu apare si cand e uzata si agata peretii . Dar poate fi la fel de bine si electrovalva

Succes
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR