- ROTARU FLORIN
- OP
- 6 mesaje
- din 12 Jan 2012
- Vectra 2001 z16xe
- Botosani
ROTARU FLORIN
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2012
- Mesaj Privat
am un vectra b 16 benzina de 6 luni adus di germania si de o luna nu se accelereaza dupa ce se incalzeste motorul si merge in doua sau trei pistoane. se aprinde senzorul la motor si in sarcina cand accelerez clipeste si masina nu trage se balbie si relantiul oscileaza 1-2 milimetri.de o saptamana ocazional cand o scot din viteza se opreste motorul.am facut odiagnoza si a dat erore la cilindrul 3. ma poate ajuta cineva. mentionez ca are si momente cand merge bine.
- CIL
- **
- 213 mesaje
- din 12 Jan 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Cluj
CIL
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2012
- Mesaj Privat
ROTARU FLORIN a scris:am un vectra b 16 benzina de 6 luni adus di germania si de o luna nu se accelereaza dupa ce se incalzeste motorul si merge in doua sau trei pistoane. se aprinde senzorul la motor si in sarcina cand accelerez clipeste si masina nu trage se balbie si relantiul oscileaza 1-2 milimetri.de o saptamana ocazional cand o scot din viteza se opreste motorul.am facut odiagnoza si a dat erore la cilindrul 3. ma poate ajuta cineva. mentionez ca are si momente cand merge bine.
daca erai in Cluj era mult mai simplu ...asa nu stiu daca esti dispus sa bati drumul pana aici...
- ROTARU FLORIN
- OP
- 6 mesaje
- din 12 Jan 2012
- Vectra 2001 z16xe
- Botosani
ROTARU FLORIN
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2012
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Florine, nu mai deschide topicuri aiurea. Imprieteneste-te cu regulamentul, daca nu vrei sa ne sfadim
P0300 Misfire Detected at Low Fuel Level
P0300 Multiple Cylinder Misfire Detected
P0304 Cylinder 4 Misfire Detected
Too many misfires detected by the crankshaft position sensor
deci ai misfire pe cilindrul 4. Verifica:
- bujie
- fisa
- bobina
Apoi mai vedem
Ti-am unit eu topicele intr-unul singur, si ti l-am rebotezat...
P0300 Misfire Detected at Low Fuel Level
P0300 Multiple Cylinder Misfire Detected
P0304 Cylinder 4 Misfire Detected
Too many misfires detected by the crankshaft position sensor
deci ai misfire pe cilindrul 4. Verifica:
- bujie
- fisa
- bobina
Apoi mai vedem
Ti-am unit eu topicele intr-unul singur, si ti l-am rebotezat...
- CIL
- **
- 213 mesaje
- din 12 Jan 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Cluj
CIL
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2012
- Mesaj Privat
ROTARU FLORIN a scris:am facut diagnoza si adat 0300 si 0304 metoda cu piciorul pe frana si acceleratie ce inseamna e grav cat ar costa repartia
Hmmmm...situatia ta pare destul de exasperanta.Sincer , te inteleg , am trecut prin sentimentul asta.Cred ca in loc sa cauti raspunsul aici mai bine ai duce masina la un mecanic bun .Stiu eu unul care stie ce are masina doar daca ii spui semnalmentele.Este f bun , crede-ma , mi-a dovedit-o de nenumarate ori cu masinile de serviciu , care CULMEA! sunt tot opeluri ))cenzurat, reclama mascata
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
[quote="ROTARU FLORIN"]am un vectra b 16 benzina de 6 luni adus di germania si de o luna nu se accelereaza dupa ce se incalzeste motorul si merge in doua sau trei pistoane. se aprinde senzorul la motor si in sarcina cand accelerez clipeste si masina nu trage se balbie si relantiul oscileaza 1-2 milimetri.de o saptamana ocazional cand o scot din viteza se opreste motorul.am facut odiagnoza si a dat erore la cilindrul 3. ma poate ajuta cineva. mentionez ca are si momente cand merge bine.[/quote ECU este problema
nutzzu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua .Am un astra g z16xe ,si de vreo saptamana am aceeasi problema, cu martorul in bord care clipeste in mers cand accelerez(cand iau piciorul de pe acceleratie se stinge),mers "in 3 pistoane".Am facut testul cu pseudoagrafa :eroare 0300.M-am documentat si majoritatea raspusurilor:multiple cylindre misfire.Am inceput cu aspecte care conider ca le pot rezolva fara vreun "meserias"imbracat intr-un halat pe care e imprimt nush-ce marca si urmareste doar sa iti ia banii.
Am curatat bujiile(bosch cu 4 electrozi),problema persista.Urmeaza sa incerc bobina de inductie,etc.
Este posibil sa dea acceasi eroare daca autoturismul merge o perioada (nu frecvent)cu combustibil la limita de avarie,cumeste cazul meu(spre rusinea mea)?
Oricum urmeaza sa fac plinul si sa adaug in combustibil "megalene metabond"-am vazut ca sunt useri care au rezolvat aceste aspect cu acest aditiv(20 ml la 40 litri combustibil).
Am curatat bujiile(bosch cu 4 electrozi),problema persista.Urmeaza sa incerc bobina de inductie,etc.
Este posibil sa dea acceasi eroare daca autoturismul merge o perioada (nu frecvent)cu combustibil la limita de avarie,cumeste cazul meu(spre rusinea mea)?
Oricum urmeaza sa fac plinul si sa adaug in combustibil "megalene metabond"-am vazut ca sunt useri care au rezolvat aceste aspect cu acest aditiv(20 ml la 40 litri combustibil).
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
nutzzu a scris:Buna ziua .Am un astra g z16xe ,si de vreo saptamana am aceeasi problema, cu martorul in bord care clipeste in mers cand accelerez(cand iau piciorul de pe acceleratie se stinge),mers "in 3 pistoane".Am facut testul cu pseudoagrafa :eroare 0300.M-am documentat si majoritatea raspusurilor:multiple cylindre misfire.Am inceput cu aspecte care conider ca le pot rezolva fara vreun "meserias"imbracat intr-un halat pe care e imprimt nush-ce marca si urmareste doar sa iti ia banii.
Am curatat bujiile(bosch cu 4 electrozi),problema persista.Urmeaza sa incerc bobina de inductie,etc.
Este posibil sa dea acceasi eroare daca autoturismul merge o perioada (nu frecvent)cu combustibil la limita de avarie,cumeste cazul meu(spre rusinea mea)?
Oricum urmeaza sa fac plinul si sa adaug in combustibil "megalene metabond"-am vazut ca sunt useri care au rezolvat aceste aspect cu acest aditiv(20 ml la 40 litri combustibil).
poti incerca orice \oricum succes \dar tot la ECU vei ajunge
Am curatat bujiile(bosch cu 4 electrozi),problema persista.Urmeaza sa incerc bobina de inductie,etc.
Este posibil sa dea acceasi eroare daca autoturismul merge o perioada (nu frecvent)cu combustibil la limita de avarie,cumeste cazul meu(spre rusinea mea)?
Oricum urmeaza sa fac plinul si sa adaug in combustibil "megalene metabond"-am vazut ca sunt useri care au rezolvat aceste aspect cu acest aditiv(20 ml la 40 litri combustibil).
nutzzu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
- ROTARU FLORIN
- OP
- 6 mesaje
- din 12 Jan 2012
- Vectra 2001 z16xe
- Botosani
ROTARU FLORIN
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
- CIL
- **
- 213 mesaje
- din 12 Jan 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Cluj
CIL
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2012
- Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:P0300=random\multiple cilinders\mis fire detected.posibile cauze:bobina de inductie ,injector cu probleme ,aer fals in sistemul de admisie.
Si eu am avut aceeasi problema la una din masinile de la firma.Incearca sa reslefuiesti supapele , sau vb cu un mecanic sa faca asta(sfatul meu ).Si chiar sunt curioasa daca dupa chestia asta ti-ai facut motorul sa functioneze(sper sa imi dai si mie de stire).
Bafta!
- CIL
- **
- 213 mesaje
- din 12 Jan 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Cluj
CIL
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2012
- Mesaj Privat
CIL a scris:
Si eu am avut aceeasi problema la una din masinile de la firma.Incearca sa reslefuiesti supapele , sau vb cu un mecanic sa faca asta(sfatul meu ).Si chiar sunt curioasa daca dupa chestia asta ti-ai facut motorul sa functioneze(sper sa imi dai si mie de stire).
Bafta!
Doru Lucian a scris:P0300=random\multiple cilinders\mis fire detected.posibile cauze:bobina de inductie ,injector cu probleme ,aer fals in sistemul de admisie.
Si eu am avut aceeasi problema la una din masinile de la firma.Incearca sa reslefuiesti supapele , sau vb cu un mecanic sa faca asta(sfatul meu ).Si chiar sunt curioasa daca dupa chestia asta ti-ai facut motorul sa functioneze(sper sa imi dai si mie de stire).
Bafta!
P.S. Cat despre schimbul de bobine , UITA!
nutzzu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2011
- Mesaj Privat
Intre timp martorul "avarie motor" sta aprins pe tot timpul functionarii motorului.
Acelasi mers "in 3 pistoane"tremura la ralanti ca un diesel.
Am mai verificat iar metoda pseudoagrafa,si pe langa 0300,imi da si 0304.
Acum vreo 3 zile am defacut si curatat bujiile(aveam GM cu 4 electrozi) si am observat ca la bujia de la cilindrul 4 erau afumati electrozii si chestia din mijloc.Asta era inainte de a-mi da si eroarea 0304.Le-am curatat astazi din nou,am facut un drum si cand le-am desfacut am observat ca tot bujia 4 era afumata (nu uda).
Le-am schimbat cu un set de Bosch cu 2 electrozi FLR8LDCU si am mai facut un drum.
Primele impresii:indiferent de regimul de rulare (mai turat sau la ralanti),motorul pare sa functioneze normal,cu o mica obsevatie-cand revine din sarcina la ralanti,pare sa balbaie 1-2 secunde dupa care se aude si se simte ralantiul dinainte de a aparea problemele mai sus mentionate.Martorul "avarie motor " a ramas aprins la fel si cele 2 erori, au ramas stocate.Din ce am citit in alte discutii daca problema ar fi rezolvata ,dupa o anumita perioada ar trebui ca martorul sa se stinga iar erorile sa ramana stocate urmand a fi sterse din soft.
Voi posta cu evolutia ulterioara pt.ca datorita acestui forum am economisit ceva bani pe care i-as fi dat pe diagnoze si pe la habarnisti care au un halat pe ei si pretind ca sunt mecanici.
Cu respect.
Acelasi mers "in 3 pistoane"tremura la ralanti ca un diesel.
Am mai verificat iar metoda pseudoagrafa,si pe langa 0300,imi da si 0304.
Acum vreo 3 zile am defacut si curatat bujiile(aveam GM cu 4 electrozi) si am observat ca la bujia de la cilindrul 4 erau afumati electrozii si chestia din mijloc.Asta era inainte de a-mi da si eroarea 0304.Le-am curatat astazi din nou,am facut un drum si cand le-am desfacut am observat ca tot bujia 4 era afumata (nu uda).
Le-am schimbat cu un set de Bosch cu 2 electrozi FLR8LDCU si am mai facut un drum.
Primele impresii:indiferent de regimul de rulare (mai turat sau la ralanti),motorul pare sa functioneze normal,cu o mica obsevatie-cand revine din sarcina la ralanti,pare sa balbaie 1-2 secunde dupa care se aude si se simte ralantiul dinainte de a aparea problemele mai sus mentionate.Martorul "avarie motor " a ramas aprins la fel si cele 2 erori, au ramas stocate.Din ce am citit in alte discutii daca problema ar fi rezolvata ,dupa o anumita perioada ar trebui ca martorul sa se stinga iar erorile sa ramana stocate urmand a fi sterse din soft.
Voi posta cu evolutia ulterioara pt.ca datorita acestui forum am economisit ceva bani pe care i-as fi dat pe diagnoze si pe la habarnisti care au un halat pe ei si pretind ca sunt mecanici.
Cu respect.
eBaghera
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 16.16V ZXE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2010
- Mesaj Privat
ROTARU FLORIN a scris:am un vectra b 16 benzina de 6 luni adus di germania si de o luna nu se accelereaza dupa ce se incalzeste motorul si merge in doua sau trei pistoane. se aprinde senzorul la motor si in sarcina cand accelerez clipeste si masina nu trage se balbie si relantiul oscileaza 1-2 milimetri.de o saptamana ocazional cand o scot din viteza se opreste motorul.am facut odiagnoza si a dat erore la cilindrul 3. ma poate ajuta cineva. mentionez ca are si momente cand merge bine.
Intotdeauna aceste probleme care apar brusc, din senin nu au ca consecinta o problema mecanica la motor insa au efect asupra proastei functionari a acestuia. Eu te sfatuiesc:
-verifica clapeta de acceleratie poate fi blocata de mizerie
-curata supapa EGR chiar daca nu-ti da eroare pe ea
-verifica buna functionare a celor 2 sonde Lambda
Daca ai facut toate aceste lucruri dar masina merge tot prost nu ai ce sa faci decat sa repari ECU. In Craiova se poate repara la un pret mic dar tu esti de departe. Daca ti se va propune inlocuirea ECU cu unul nou sa nu accepti deoarece trebuiesc inlocuite: intreg sistemul de yale si incuietori al masinii plus imobiliser-ul ceea ce te va duce la cheltuieli foarte mari.
Bafta !
Daca nu te descurci scrie-mi si-ti repar eu ECU in Craiova.
eBaghera
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 16.16V ZXE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2010
- Mesaj Privat
Si mai este ceva foarte important:
Cat motorul functioneaza cu Check-ul aprins, masina intra intr-un regim de functionare pe avarie, adica acest lucru inseamna ca:
-consuma mai mult decat in mod normal
-nu ajunge la parametrii optimi de functionare
-scade puterea motorului
-etc.
La toate aceste lucruri se adauga faptul ca poti buli ECU si mai rau.
Cat motorul functioneaza cu Check-ul aprins, masina intra intr-un regim de functionare pe avarie, adica acest lucru inseamna ca:
-consuma mai mult decat in mod normal
-nu ajunge la parametrii optimi de functionare
-scade puterea motorului
-etc.
La toate aceste lucruri se adauga faptul ca poti buli ECU si mai rau.
nutzzu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2011
- Mesaj Privat
Am desfacut din nou bujiile, iar bujia 4 pare deja sa fie afumata.Celelalta 3 sunt impecabile.Dupa cum am mai postat,la bujiile pe care le-am schimbat tot bujia 4 era cea mai neagra,si tind sa cred ca se intampla ceva la cilindrul 4 intrucat am si eroare 0304 pe langa 0300.Eventuale probleme cu supapele?De asemenea am curatat temeinic EGR care nu era blocat.Oricum voi face si un test de compresie care ar trebui sa lamureasca da ca problema e din supape sau garnitura cilindru,etc
In ceea ce priveste functionarea motorului,aseara dupa ce am schimbat bujiile ,am dat o tura solicitand motorul la o turatie de peste 2000 rpm,in toate treptele de viteza,fara ca "check engine"sa clipeasca(sta aprins mereu),insa la ralanti a inceput sa balbaiasca putin.
Astazi am facut un drum solicitand motorul in acelasi regim,si dupa ce trec de 50 km/h,incepe sa clipeasca,iar cand am tras pe dreapta,la ralanti,motorul mergea "in 3 pistoane"
Am facut alt drum ,fara a solicita motorul la mai mult de 2000rpm ,nu am depasit 50km/h aproximativ,si masina merge ca inainte de a incepe problemele,doar check engine sta aprins.
Urmeaza sa curat clapeta desi a fost curatata anul trecut in vara,si sa incerc cu alta bobina de pe o alta masina.
Este posibil sa fie injectorul 4 de vina?As incerca sa schimb injectoarele intre ele sa vad daca problema cu bujia afumata se muta dupa injectorul 4 (posibil sa imi dea o noua eroare 030....1,2sau3 depinde care injectoare le voi schimba intre ele).
Unde sunt amplasate ce 2 sonde si cum as putea sa le verific?
Tot respectul pt ebaghera,dar as lasa problema cu ECU la urma cand nu voi mai vedea o alta solutie posibila.
Apropo as vrea sa stiu cam cat ar fi reconditionarea ecu(eventual pe privat daca e considerata reclama)
Multumesc celor care au dat atentie problemelor mele si care ma ajuta cu un sfat pertinent.
Cu respect.
In ceea ce priveste functionarea motorului,aseara dupa ce am schimbat bujiile ,am dat o tura solicitand motorul la o turatie de peste 2000 rpm,in toate treptele de viteza,fara ca "check engine"sa clipeasca(sta aprins mereu),insa la ralanti a inceput sa balbaiasca putin.
Astazi am facut un drum solicitand motorul in acelasi regim,si dupa ce trec de 50 km/h,incepe sa clipeasca,iar cand am tras pe dreapta,la ralanti,motorul mergea "in 3 pistoane"
Am facut alt drum ,fara a solicita motorul la mai mult de 2000rpm ,nu am depasit 50km/h aproximativ,si masina merge ca inainte de a incepe problemele,doar check engine sta aprins.
Urmeaza sa curat clapeta desi a fost curatata anul trecut in vara,si sa incerc cu alta bobina de pe o alta masina.
Este posibil sa fie injectorul 4 de vina?As incerca sa schimb injectoarele intre ele sa vad daca problema cu bujia afumata se muta dupa injectorul 4 (posibil sa imi dea o noua eroare 030....1,2sau3 depinde care injectoare le voi schimba intre ele).
Unde sunt amplasate ce 2 sonde si cum as putea sa le verific?
Tot respectul pt ebaghera,dar as lasa problema cu ECU la urma cand nu voi mai vedea o alta solutie posibila.
Apropo as vrea sa stiu cam cat ar fi reconditionarea ecu(eventual pe privat daca e considerata reclama)
Multumesc celor care au dat atentie problemelor mele si care ma ajuta cu un sfat pertinent.
Cu respect.
- giks25
- **
- 167 mesaje
- din 05 Mai 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Braila
giks25
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salut. Nutzzu fa o curatate a injectoarelor la un service specializat si vei scapa de missfire pe cilindru 4. Eu am avut missfire rar pe cilindru 3 (cred ca se mai curatase de la metabond) si nonstop pe cilindru 2. Bujiile de pe 2 si 3 erau negre, ude. S-a trecut la verificarea injectoarelor si desigur 2 si 3 erau la limita inferioara a dozajului. S-a trecut la curatarea lor si acum merge masina super ok. Chiar s-a tinut cont de numerotarea lor si a bujiilor. Bujiile le-am folosit pe aceleasi, asa murdare cum erau. Dupa vreo 20 km s-au verificat bujiile si se curataser. Acum chek-ul s-a stins si masina merge super ok. Tin sa precizez ca am discutat in prealabil si cu mihai de pe ecu.ro in legatura cu o posibila defectiune a ecu. Dupa simptome mi-a dat verdictul si el : injector infundat, pentru ca avea momente cand isi revenea sau la rece mergea ok. Cu stima.
wargasm
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
La mine z16xe a fost bobina de vina, 0300 si 0303. Dupa ce am schimbat (circa 4 - 5 luni in urma) n-am mai avut probleme.
S-a mai vorbit despre asta, cauzele au fost multiple. Bobina sau mai bine zis bloc de bobine (apropos, nu cumparati de la noi, luati de pe ebay.de), ecu, clapeta, egr.
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=340
S-a mai vorbit despre asta, cauzele au fost multiple. Bobina sau mai bine zis bloc de bobine (apropos, nu cumparati de la noi, luati de pe ebay.de), ecu, clapeta, egr.
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=340