- parazitudan
- OP
- 7 mesaje
- din 29 Jul 2011
- Astra 2008 Z14XEP
- Bucuresti
parazitudan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2011
- Mesaj Privat
Cand temperatura scade spre 0 grade sau sub 0 nu-mi intra in viteze.
Trebuie sau dau marsarier sau 3-4, zici k se rupe schimbatoru asa tre sa trag de el.
Dupa ce se incalzeste sau merg putin cu masina problema dispare.
Masina e 2008 la 38 000km.
Am schimbat uleiul din cutie cu unul full sintetic TOTAL 75W90.
Se simte o imbunatatire dar problema nu e complet rezolvata. Deci uleiul GM nu e cea mai fericita solutie (am constatat asta si pt motor unde mi se amorseaza mai greu intinzatorul hidraulic sau tachetii fata de Castrol Edge).
Pareri ... idei va rog...
Trebuie sau dau marsarier sau 3-4, zici k se rupe schimbatoru asa tre sa trag de el.
Dupa ce se incalzeste sau merg putin cu masina problema dispare.
Masina e 2008 la 38 000km.
Am schimbat uleiul din cutie cu unul full sintetic TOTAL 75W90.
Se simte o imbunatatire dar problema nu e complet rezolvata. Deci uleiul GM nu e cea mai fericita solutie (am constatat asta si pt motor unde mi se amorseaza mai greu intinzatorul hidraulic sau tachetii fata de Castrol Edge).
Pareri ... idei va rog...
- deleted-46863
- **
- 437 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 437
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- catalinffc
- *
- 6 mesaje
- din 11 Oct 2011
- Astra 2004 1.6 xep
- Dolj
catalinffc
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 1.6 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2011
- Mesaj Privat
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
interesant ce spuneti voi (legat de uleiul din cutie)....eu de 6 ani nu am schimbat/completat uleiul in cutie deloc (este tot cel original cu care a venit masina) si intra in viteza din prima....ok, e drept ca primele minute se simte ca intra putin mai greu, dar nu e cazul de dat in marsalier sau trecut direct in 3-4....sunteti sigur ca nu e alta problema? ma gandesc aici nu atat la cutie, ci la timonerie, ansamblul de parghii (levierul schimbatorului). e posibil ca acesta sa aibe nevoie de o re-gresare.
legat de ulei motor, de cand a iesit din garantie folosesc doar Mobil1 0w40, masina are 95k km....super ok....recomand.
legat de ulei motor, de cand a iesit din garantie folosesc doar Mobil1 0w40, masina are 95k km....super ok....recomand.
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Uleiul din cutia de Opel se apropie mai mult de vascozitatea celui pentru cutie automata,de aceea in caz de nevoie se foloseste cu mai bune rezultate acesta decat 75w-90....fa o proba si o sa vezi problema este ca cel de cutie automata are in majoritatea cazurilor w75 si atat
Recomandarea Opel pentru ulei la cutie este un cod GM care nu este compatibil cu ce-i pe piata ...acelasi lucru si la japoneze.Varianta introducerii in marsarier ori 5,4,3,2,1 si apoi sa pleci de pe loc te scapa de inconvenient pe timp rece dar daca ai prins -20 de grade nu mai clintesti schimbatorul.
Recomandarea Opel pentru ulei la cutie este un cod GM care nu este compatibil cu ce-i pe piata ...acelasi lucru si la japoneze.Varianta introducerii in marsarier ori 5,4,3,2,1 si apoi sa pleci de pe loc te scapa de inconvenient pe timp rece dar daca ai prins -20 de grade nu mai clintesti schimbatorul.
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
parazitudan a scris:Cand temperatura scade spre 0 grade sau sub 0 nu-mi intra in viteze.
Trebuie sau dau marsarier sau 3-4, zici k se rupe schimbatoru asa tre sa trag de el.
Dupa ce se incalzeste sau merg putin cu masina problema dispare.
Masina e 2008 la 38 000km.
Am schimbat uleiul din cutie cu unul full sintetic TOTAL 75W90.
Se simte o imbunatatire dar problema nu e complet rezolvata. Deci uleiul GM nu e cea mai fericita solutie (am constatat asta si pt motor unde mi se amorseaza mai greu intinzatorul hidraulic sau tachetii fata de Castrol Edge).
Pareri ... idei va rog...
Trebuie sau dau marsarier sau 3-4, zici k se rupe schimbatoru asa tre sa trag de el.
Dupa ce se incalzeste sau merg putin cu masina problema dispare.
Masina e 2008 la 38 000km.
Am schimbat uleiul din cutie cu unul full sintetic TOTAL 75W90.
Se simte o imbunatatire dar problema nu e complet rezolvata. Deci uleiul GM nu e cea mai fericita solutie (am constatat asta si pt motor unde mi se amorseaza mai greu intinzatorul hidraulic sau tachetii fata de Castrol Edge).
Pareri ... idei va rog...
Asa patesc si eu dupa -10 grade la prima pornire dimineata , ideea e ca trebuie lasata macar pana ajunge ralantiul la 1000 RPM uleiul se congeleaza la frig e normal.
A doua problema ar fi la schimbatorul de viteze cel putin asa am patit eu vaselina aia cu care e uns el si-a pierdut din proprietati si s-a facut un fel de "mazga" ,"sicleala" acolo s-a transformat intr-un praf amestecat cu vaselina , am mai pus eu niste vaselina in prima faza si am facut mai rau dupa 2 sapt. era le fel apoi am luat niste spirt , servetele umede , surubelnie subtiri , am curatat toata mizeria aia de acolo , am aplicat alta vaselina si acum intra in viteza mai usor.
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
parazitudan a scris:Cand temperatura scade spre 0 grade sau sub 0 nu-mi intra in viteze.
Trebuie sau dau marsarier sau 3-4, zici k se rupe schimbatoru asa tre sa trag de el.
Dupa ce se incalzeste sau merg putin cu masina problema dispare.
Masina e 2008 la 38 000km.
Am schimbat uleiul din cutie cu unul full sintetic TOTAL 75W90.
Se simte o imbunatatire dar problema nu e complet rezolvata. Deci uleiul GM nu e cea mai fericita solutie (am constatat asta si pt motor unde mi se amorseaza mai greu intinzatorul hidraulic sau tachetii fata de Castrol Edge).
Pareri ... idei va rog...
Trebuie sau dau marsarier sau 3-4, zici k se rupe schimbatoru asa tre sa trag de el.
Dupa ce se incalzeste sau merg putin cu masina problema dispare.
Masina e 2008 la 38 000km.
Am schimbat uleiul din cutie cu unul full sintetic TOTAL 75W90.
Se simte o imbunatatire dar problema nu e complet rezolvata. Deci uleiul GM nu e cea mai fericita solutie (am constatat asta si pt motor unde mi se amorseaza mai greu intinzatorul hidraulic sau tachetii fata de Castrol Edge).
Pareri ... idei va rog...
Asa patesc si eu dupa -10 grade la prima pornire dimineata , ideea e ca trebuie lasata macar pana ajunge ralantiul la 1000 RPM uleiul se congeleaza la frig e normal.
A doua problema ar fi la schimbatorul de viteze cel putin asa am patit eu vaselina aia cu care e uns el si-a pierdut din proprietati si s-a facut un fel de "mazga" ,"sicleala" acolo s-a transformat intr-un praf amestecat cu vaselina , am mai pus eu niste vaselina in prima faza si am facut mai rau dupa 2 sapt. era le fel apoi am luat niste spirt , servetele umede , surubelnie subtiri , am curatat toata mizeria aia de acolo , am aplicat alta vaselina si acum intra in viteza mai usor.
- parazitudan
- OP
- 7 mesaje
- din 29 Jul 2011
- Astra 2008 Z14XEP
- Bucuresti
parazitudan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2011
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Uleiul din cutia de Opel se apropie mai mult de vascozitatea celui pentru cutie automata,de aceea in caz de nevoie se foloseste cu mai bune rezultate acesta decat 75w-90....fa o proba si o sa vezi problema este ca cel de cutie automata are in majoritatea cazurilor w75 si atat
Recomandarea Opel pentru ulei la cutie este un cod GM care nu este compatibil cu ce-i pe piata ...acelasi lucru si la japoneze.Varianta introducerii in marsarier ori 5,4,3,2,1 si apoi sa pleci de pe loc te scapa de inconvenient pe timp rece dar daca ai prins -20 de grade nu mai clintesti schimbatorul.
Recomandarea Opel pentru ulei la cutie este un cod GM care nu este compatibil cu ce-i pe piata ...acelasi lucru si la japoneze.Varianta introducerii in marsarier ori 5,4,3,2,1 si apoi sa pleci de pe loc te scapa de inconvenient pe timp rece dar daca ai prins -20 de grade nu mai clintesti schimbatorul.
Si totusi daca e nevoie sa schimbi uleiu' la cutie care'i cea mai buna solutie?
Daca trebuie ceva dedicat ceea ce Opel nu comunica!
- parazitudan
- OP
- 7 mesaje
- din 29 Jul 2011
- Astra 2008 Z14XEP
- Bucuresti
parazitudan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2011
- Mesaj Privat
- parazitudan
- OP
- 7 mesaje
- din 29 Jul 2011
- Astra 2008 Z14XEP
- Bucuresti
parazitudan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2011
- Mesaj Privat
l_stoian79 a scris:interesant ce spuneti voi (legat de uleiul din cutie)....eu de 6 ani nu am schimbat/completat uleiul in cutie deloc (este tot cel original cu care a venit masina) si intra in viteza din prima....ok, e drept ca primele minute se simte ca intra putin mai greu, dar nu e cazul de dat in marsalier sau trecut direct in 3-4....sunteti sigur ca nu e alta problema? ma gandesc aici nu atat la cutie, ci la timonerie, ansamblul de parghii (levierul schimbatorului). e posibil ca acesta sa aibe nevoie de o re-gresare.
legat de ulei motor, de cand a iesit din garantie folosesc doar Mobil1 0w40, masina are 95k km....super ok....recomand.
legat de ulei motor, de cand a iesit din garantie folosesc doar Mobil1 0w40, masina are 95k km....super ok....recomand.
Merci pt sfaturi!
Si eu la fel banui ceva jocuri pe la timonerie + ceva pe la maneta schimbatorului...nush insa cand o sa-mi fac timp sa ajung cu ea la niste baieti mai priceputi. Voi revenii cu detalii!
B35VUP
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2011
- Mesaj Privat
Astra H 2008, 40k, aceeasi problema sub zero grade la treapta I intra relativ greu.
Solutia la mine,
2-3 minute relanti,
din neutru trec in 2,
din 2 trec in 1,
merg cu ea 50-100m in 1,
se trezeste si cutia si mergem impreuna, cu totii pe acelasi drum
Cred ca trebuie sa-i spun Neata cutiei la pornire.
Solutia la mine,
2-3 minute relanti,
din neutru trec in 2,
din 2 trec in 1,
merg cu ea 50-100m in 1,
se trezeste si cutia si mergem impreuna, cu totii pe acelasi drum
Cred ca trebuie sa-i spun Neata cutiei la pornire.
- amarazeanu marius
- *
- 20 mesaje
- din 20 Nov 2011
- Astra 2002
- Bucuresti
amarazeanu marius
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2011
- Mesaj Privat
Si eu am aceasta problema dar numai la treapta a doua cand motorul este rece si anume intra greoi,parca agata insa dupa ce se incalzeste putin merge perfect si intra chiar din mers treapta 1.Mentionez ca se comporta la fel si cu uleiul original si cu cel bagat de mine si anume Mobil 75w90,ulei folosit si de cei de la suzuki care au multe cutii identice cu cele de opel!
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
chick20
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2011
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Uleiurile de cutie se recomanda sa fie folosite si in functie de clima tarii pe unde activeaza masina ...cel mai apropiat de vascozitatea suportata de majoritatea cutiilor Opel adica un w75 este ....uleiul de cutie automata ,orice alta combinatie 75w-90 ,75w80 ,80w-90 ...face probleme la temperaturi extreme de genul intalnite la noi in tara iarna....asa cum spun si colegii dupa pornire se introduce 5-4-3-2-1 si plecare se alege 5 deoarece datorita dimensiunilor foarte apropiate ale pinioanelor din celor doua trenuri fix si mobil si efortul este minim nemaifortand sincronul respectiv.....folosid cu blandete schimbatorul aveti mari sanse sa mergeti pe acelasi drum bine daca mai aveti si rabdare 2-3 minute pana cand se mai incalzeste uleiul prin balbotare puneti bazele unei prietenii lungi si durabile
P.S. sincroanele obosite care fac imposibila aproape cuplarea treptelor 1-2 la rece (sub - 10grade) necesita un ajutor prin trecerea la un ulei mai fluid w75 (ulei de cutie automata cel rosu)asa o sa-i mariti durata de viata
P.S. sincroanele obosite care fac imposibila aproape cuplarea treptelor 1-2 la rece (sub - 10grade) necesita un ajutor prin trecerea la un ulei mai fluid w75 (ulei de cutie automata cel rosu)asa o sa-i mariti durata de viata
- amarazeanu marius
- *
- 20 mesaje
- din 20 Nov 2011
- Astra 2002
- Bucuresti
amarazeanu marius
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2011
- Mesaj Privat
Am facut o programare ptr. reglaj timonerie si dupa efectuarea si gresarea acessteia am constatat o mica imbunatatire dar nu merge usor la rece (proba facuta cu o alta astra )asa ca sa schimb uleiul cu Aral 75w90(asta este in cutia prietenului cu proba) si va tin la curent.Oricum un reglaj timonerie se merita mai ales daca are ceva km masina.Nici nu costa mult si nici nu dureaza .
- amarazeanu marius
- *
- 20 mesaje
- din 20 Nov 2011
- Astra 2002
- Bucuresti
amarazeanu marius
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2011
- Mesaj Privat
- bogdan25c
- **
- 108 mesaje
- din 14 Nov 2008
- Astra 2008 Z17DTL
- Bucuresti
bogdan25c
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2008
- Mesaj Privat
eu am 1.7cdti din 2007 si am 60k km si sincer parca agata cand e frig si nu intra asa frumos...o alta problema ar fi cea a marsarier-ului, ca e vara ca e iarna are momente cand caraiee, mentionez ca atunci cand introduc in marsarier, ambreiajul este calcat si masina stationeaza; specific asta pt ca multi m-au intrebat daca nu cumva nu o opresc de tot. In schimb, daca fac cateva pedale de ambreiaj si apoi il tin calcat cateva secunde inainte sa bag in marsarier nu mai face... Nu stiu de la ce sa fie!
Solutia la timonerie am zis ca o sa o trec pe cabluri ca cea de astra h.
Cei drept sunt diferente clare la calitate intre cele produse in Polonia (cum e si a mea de altfel) si cele produse pana in 2004 in Germania.
Solutia la timonerie am zis ca o sa o trec pe cabluri ca cea de astra h.
Cei drept sunt diferente clare la calitate intre cele produse in Polonia (cum e si a mea de altfel) si cele produse pana in 2004 in Germania.