- ggavriluta
- OP
- 48 mesaje
- din 01 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
ggavriluta
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,411 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,411
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- ggavriluta
- OP
- 48 mesaje
- din 01 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
ggavriluta
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
cangri a scris:Filtrul de particule nu se regenereaza la perioade de timp sau la numar de kilometrii.
El se regenereaza cand se infunda.
Infundarea filtrului de particule depinde de multi factori.Marja de turatii cu care merge masina,calitatea combustibililor,e.t.c.
El se regenereaza cand se infunda.
Infundarea filtrului de particule depinde de multi factori.Marja de turatii cu care merge masina,calitatea combustibililor,e.t.c.
Ba nu se regenereaza cand se infunda. Daca ar fi asa, n-ar mai fi filtre infundate.
- cangri
- *******
- 5,411 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,411
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,446 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,446
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- CHIRIAC
- **
- 288 mesaje
- din 16 Jan 2008
- Vectra 2005 Z19DTH
- Braila
CHIRIAC
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
uleiul este special doar pentru ca rezista la o temperatura mai mare si nu se arde usor si prin regenerarea filtrului intra si motorina in baia de ulei si atunci uleiul isi pastreaza calitatile in continuare ,vizavi de regenerare se face automat de cite ori este nevoie si mai cu seama daca esti sportiv si bagi piciorul in ea mai des se incarca mai des catalizatorul cu funigine si motorina nearsa si atunci sonda lamda care se afla pe catalizator da comanda sa porneasca regenerarea ,daca mergi mai linistit si schimbi vitezele pe la 3000 atunci se face o ardere mai buna a motorinei si nu se mai incarca filtrul des deci ,porneste mai rar.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Nimic nu comanda regenerarea in functie de cat de plin e filtrul. Absolut nimic. Daca ar fi asa nu ar fi filtre infundate.
Regenerarea e facuta dupa un algoritm de calcul in functie de turatii, temperatura motorului, sarcina, km parcursi, numar de porniri etc.
Ex: la temperatura motorului de 60 C se merg 3 km la turatia de 2000 RPM => un anumit nivel de funingine. Cand motorul produce mai multa funingine decat are el in algoritmul standard de calcul ( ex egr care nu inchide) la 3-400 km deja filtrul e plin. NU VA PORNI REGENERAREA. Doar cand ajunge el la km rezultati din algoritm incearca regenerare dar nu mai poate pentru ca presiunea e deja prea mare.
Regenerarea e facuta dupa un algoritm de calcul in functie de turatii, temperatura motorului, sarcina, km parcursi, numar de porniri etc.
Ex: la temperatura motorului de 60 C se merg 3 km la turatia de 2000 RPM => un anumit nivel de funingine. Cand motorul produce mai multa funingine decat are el in algoritmul standard de calcul ( ex egr care nu inchide) la 3-400 km deja filtrul e plin. NU VA PORNI REGENERAREA. Doar cand ajunge el la km rezultati din algoritm incearca regenerare dar nu mai poate pentru ca presiunea e deja prea mare.
- cangri
- *******
- 5,411 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,411
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
@ tonytm am auzit persoane care cand le-a pornit regenerarea au vazut consum mare si turatie mai mare la ralanti s-au speriat si au oprit motorul.
Am vazut persoane care nu trec de 2000 rpm cu diezel`ul lor,ca sa faca economie.
Stiu persoane care nu fac mai mult de 20 km/zi cu diezelul lor.Nici nu se incalzeste motorul si ei deja l-au oprit ca au ajuns la destinatie.
Poate sa fie si algoritmul lui Pitagora ca regenerarea nu se va face in veci.
La persoane din aceasta clasa se infunga filtrul.
Nu la cei care exploateaza masina asa cum ar trebui.
Am vazut persoane care nu trec de 2000 rpm cu diezel`ul lor,ca sa faca economie.
Stiu persoane care nu fac mai mult de 20 km/zi cu diezelul lor.Nici nu se incalzeste motorul si ei deja l-au oprit ca au ajuns la destinatie.
Poate sa fie si algoritmul lui Pitagora ca regenerarea nu se va face in veci.
La persoane din aceasta clasa se infunga filtrul.
Nu la cei care exploateaza masina asa cum ar trebui.