liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Incerc sa realizez trecerea de la faruri halogen la faruri xenon, sistem original oem. Masina este Opel Corsa, Z14XE, 2002, model Elegance, 5 usi, caroserie F68.
Faruri xenon:
- far stanga (inclusiv motor) GM 1216297, eur 564,51 sau inlocuitor replica Depo 442-1136L-LDHEM, eur 165
- far dreapta (inclusiv motor) GM 1216296, eur 564,51 sau inlocuitor replica Depo 442-1136R-LDHEM eur 165
- motor reglaj inaltime, pe original pare inclus in codul farului, separat este GM 93178194, eur 97,72*2= eur 195,44
- igniter, include cablul pana la balast GM 93178198, eur 171,74*2= eur 343,48
- 2 becuri xenon D2S Philips 4300k 85122, eur 57
- balast GM 93178197 eur 649,5*2= eur 1299 sau echivalent balast D1S slim, cu garnitura, eur 66,6 pentru ambele bucati
- soclu suport bec D2S, includ suruburile de fixare GM 93178199, eur 5,2*2=eur 10,4
total eur 1019,12
Reglaj automat faruri:
- senzor axa spate GM 13135472, eur 75,34
- suport senzor, pentru sistem tamburi spate, GM 13129997, eur 27,02
- suport senzor, pentru sistem discuri spate, GM 13129996, eur 27,02 (nota: daca ai sistem de discuri pe spate si abs, nu-ti mai trebuie acest suport, e deja pe punte)
- cabluri pentru senzor GM 13121886, eur 89,02 (nota: cablajul este pentru punte cu discuri pe spate, pentru alte modele exista alte coduri, trebuie verificat in EPC4 de fiecare)
- surub M8x20 suport GM 11103701, eur 2,62*2 = eur 5,24
- bloc intrerupator lumini, GM 9138127, eur 85.41
total eur 282.03
Sistem spalator faruri:
- rezervor lichid GM 9114620, eur 79,58
- tub incarcare rezervor GM 9114621, eur 10,6 (la mine a inclus in livrare si capac rezervor, GM 9114624, eur 5,13)
- pompa GM 90508709 € 72,8, eu am luat Febi 32327 la eur 41, aceeasi pompa
- garnitura pompa GM 90053056, eur 2,06
- conector pompa-furtun GM 90582110, eur 6,22
- colier furtun GM 90507654, eur 1,79*6= eur 10,2
- furtun 10 metri inclus in livrare, GM 90512724, eur 11,5
- distribuitor T GM 9114696, eur 7,04
- actuator dreapta GM 9114699, eur 32,09
- actuator stanga GM 9114698, eur 32,09
- stropitor dreapta GM 9227350, eur 41,33
- stropitor stanga GM 9227349, eur 41,33
- releu GM 3447012, eur 13
- siguranta 15A, n-am pret
- surub fixare rezervor M8x25 GM 11097421, eur 2,42*3 = eur 7,26
- piulita GM 24430143, eur 2.55*3 bucati = eur 7,65
- garnitura rezervor tub umplere GM 9114703, eur 3,4
- instalatie electrica, existenta pe masina, cu tot cu mufa de la pompa
total eur 340.17
Preturile nu includ transportul.
Ultima modificare făcută de liviu2004 la Mar 02 Jul, 2013 7:57 am, modificat de 34 ori în total
Faruri xenon:
- far stanga (inclusiv motor) GM 1216297, eur 564,51 sau inlocuitor replica Depo 442-1136L-LDHEM, eur 165
- far dreapta (inclusiv motor) GM 1216296, eur 564,51 sau inlocuitor replica Depo 442-1136R-LDHEM eur 165
- motor reglaj inaltime, pe original pare inclus in codul farului, separat este GM 93178194, eur 97,72*2= eur 195,44
- igniter, include cablul pana la balast GM 93178198, eur 171,74*2= eur 343,48
- 2 becuri xenon D2S Philips 4300k 85122, eur 57
- balast GM 93178197 eur 649,5*2= eur 1299 sau echivalent balast D1S slim, cu garnitura, eur 66,6 pentru ambele bucati
- soclu suport bec D2S, includ suruburile de fixare GM 93178199, eur 5,2*2=eur 10,4
total eur 1019,12
Reglaj automat faruri:
- senzor axa spate GM 13135472, eur 75,34
- suport senzor, pentru sistem tamburi spate, GM 13129997, eur 27,02
- suport senzor, pentru sistem discuri spate, GM 13129996, eur 27,02 (nota: daca ai sistem de discuri pe spate si abs, nu-ti mai trebuie acest suport, e deja pe punte)
- cabluri pentru senzor GM 13121886, eur 89,02 (nota: cablajul este pentru punte cu discuri pe spate, pentru alte modele exista alte coduri, trebuie verificat in EPC4 de fiecare)
- surub M8x20 suport GM 11103701, eur 2,62*2 = eur 5,24
- bloc intrerupator lumini, GM 9138127, eur 85.41
total eur 282.03
Sistem spalator faruri:
- rezervor lichid GM 9114620, eur 79,58
- tub incarcare rezervor GM 9114621, eur 10,6 (la mine a inclus in livrare si capac rezervor, GM 9114624, eur 5,13)
- pompa GM 90508709 € 72,8, eu am luat Febi 32327 la eur 41, aceeasi pompa
- garnitura pompa GM 90053056, eur 2,06
- conector pompa-furtun GM 90582110, eur 6,22
- colier furtun GM 90507654, eur 1,79*6= eur 10,2
- furtun 10 metri inclus in livrare, GM 90512724, eur 11,5
- distribuitor T GM 9114696, eur 7,04
- actuator dreapta GM 9114699, eur 32,09
- actuator stanga GM 9114698, eur 32,09
- stropitor dreapta GM 9227350, eur 41,33
- stropitor stanga GM 9227349, eur 41,33
- releu GM 3447012, eur 13
- siguranta 15A, n-am pret
- surub fixare rezervor M8x25 GM 11097421, eur 2,42*3 = eur 7,26
- piulita GM 24430143, eur 2.55*3 bucati = eur 7,65
- garnitura rezervor tub umplere GM 9114703, eur 3,4
- instalatie electrica, existenta pe masina, cu tot cu mufa de la pompa
total eur 340.17
Preturile nu includ transportul.
Ultima modificare făcută de liviu2004 la Mar 02 Jul, 2013 7:57 am, modificat de 34 ori în total
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Pe partea de spalator faruri se discuta deja, exista un proiect in derulare. Uite un link: https://www.clubopel.com/vie...80&highlight=
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am observat ce doreste colegul @liviu, dar inainte de a cumpara toate componentele trebuie sa afle daca le poate face sa functioneze. BCM-ul Corsei sotiei sale stie ce sa faca cu noile componente? Ca dupa ce a dat banii pe toate cele ar fi pacat sa se uite la ele cum zac prin vreo cutie sau pe vreun raft.
Liviu asteptam sa ne lamuresti.
La ce preturi ai afisat pe componente cred ca dublezi valoarea Corsei Liviu.
Liviu asteptam sa ne lamuresti.
La ce preturi ai afisat pe componente cred ca dublezi valoarea Corsei Liviu.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Am reusit sa gasesc replica farurilor Zizala la un pret mult mai bun, 165 eur bucata dar fara motoras. Referitor la BCM, exista o legatura cu senzorul de nivel (reglaj inaltime faruri), nu stiu exact ce functie ar avea dar vom vedea. Poate e nevoie doar de activare functie cu Tech2. E putina confuzie la momentul actual pentru ca in EPC apar doua piese distincte, senzor punte si unitate de control (poate este chiar BCM-ul). Dar in schema din TIS apare doar senzorul de pe punte care comanda direct motorasele de pe faruri. Neamtul care a facut conversia, la fel, a avut doar senzorul montat. E clar ca le luam pe rand din cauza costurilor dar daca reusesc, macar o sa stie toata lumea cum am facut. Nu exista posibilitatea de a nu reusi, de asta sunt sigur.
@jE, se pare ca Hella produce kit de reglaj faruri universal dar nu este inca clar pentru mine daca pentru motorasele lor sau merg cu oricare. Teoretic ar trebui sa mearga cu oricare. BCM nu stie sa controleze motorasele pentru ca nu are informatii despre unghiul de inclinatie a masinii. Eu banui ca BCM trimite semnal catre senzorul de pe ax pentru activare reglaj (spre exemplu cand ai contact pus sau motor pornit, ceva de genul).
Preturile sunt pe original din Germania, sunt 2 site-uri disponibile dar unul are preturi mai mici. Foarte rapizi in livrare, am primit in 2 zile tot ce am comandat.
@jE, se pare ca Hella produce kit de reglaj faruri universal dar nu este inca clar pentru mine daca pentru motorasele lor sau merg cu oricare. Teoretic ar trebui sa mearga cu oricare. BCM nu stie sa controleze motorasele pentru ca nu are informatii despre unghiul de inclinatie a masinii. Eu banui ca BCM trimite semnal catre senzorul de pe ax pentru activare reglaj (spre exemplu cand ai contact pus sau motor pornit, ceva de genul).
Preturile sunt pe original din Germania, sunt 2 site-uri disponibile dar unul are preturi mai mici. Foarte rapizi in livrare, am primit in 2 zile tot ce am comandat.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
liviule, senzorul de pe punte nu are cum sa comande direct farurile. Senzorul de pe punte ar trebui sa dea informatia catre BCM (sau alta unitate electronica) si acea unitate va face matimatica si va comanda farurile.
Intrebarea este daca la modelul fara xenon controlul pe inaltime a farurilor trece prin BCM sau e legat direct la blocul de lumini.
Intrebarea este daca la modelul fara xenon controlul pe inaltime a farurilor trece prin BCM sau e legat direct la blocul de lumini.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Imposibil, am luat schema iar la puricat. Motorasul farului are - de la masa, plus de la contact si inca un fir de comanda direct la senzor cablat la pinul 7. Atat si nimic altceva. Motorasul nu se leaga la BCM deloc. Din schema am vazut ca BCM da comanda la aprinderea farurilor cu xenon (de fapt la fel ca la halogen) si apoi banui eu da comanda la senzor pentru incepere reglaj, altfel nu ar avea rost sa mearga reglajul cu farurile stinse. jE, daca ai TIS2000, vezi la o masina din 2005.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Alte informatii noi. Cu Opcom pot activa functia xenon headlamps in BCM, la fel si pentru headlamp washers, deci orice functie ar avea BCM pentru ele, va functiona.
Am gasit pompa de la spalator faruri facuta de Febi, cod 32327 la eur 41 eur, cu vreo 20 mai ieftin decat originala. Si Hella produce, cod 8TW 006 849-051 aceeasi pompa, putin mai scumpa dar tot sub oem. Acum imi dau seama ca nu am cablurile si mufa pentru pompa, banui ca e destul de scump un cablu original pentru ca nu e dedicat ci contine multe alte fire din zona motor.
Am gasit pompa de la spalator faruri facuta de Febi, cod 32327 la eur 41 eur, cu vreo 20 mai ieftin decat originala. Si Hella produce, cod 8TW 006 849-051 aceeasi pompa, putin mai scumpa dar tot sub oem. Acum imi dau seama ca nu am cablurile si mufa pentru pompa, banui ca e destul de scump un cablu original pentru ca nu e dedicat ci contine multe alte fire din zona motor.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Gata, am comis-o. Totul e comandat, din pacate cu o veste proasta, toate preturile au urcat cateva procente in sus fata de saptamana trecuta. Pentru ca nu am comandat faruri originale ci replica, am adaugat pe comanda pieselor originale si socluri de becuri semnalizare, faza lunga si motorasele, vad eu de le am de doua ori sau nu. Desigur, cu semn de intrebare vor fi mufele la far, dar vedem la fata locului. Am comandat si becurile xenon Philips cod 85112 4300k, vreau sa am lumina multa si nu ma intereseaza albastru. Le-am gasit pe ebay mai ieftin, la 57 eur fata de 85 in alta parte. Sper pana la sfarsitul saptamanii sa am toata comanda acasa.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
in uichend sper sa apuc sa ma uit in tis, sa vad cum se leaga motorasul de far. Daca intr-adevar primeste semnal direct de la senzor, e naspa, pentru ca inseamna ca motorasul are si unitatea de comanda pozitie incorporata. De ce e naspa? Ma gandeam sa pun csenon pe a sotiei, cu spalator de faruri after market si cu senzor, pe farurile existente (zizala cu lupa fara xenon), sperand ca reglajul il face BCM.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Vesti bune si proaste. Au sosit farurile, se vad ca sunt putin chinezarie. Dar merg. Am primit si o pagina cu instructiuni unde am ramas putin blocat. Una din poze arata un modul, mai tarziu mi-am dat seama ca e balastul. Apoi am inteles ca in EPC ce era denumit headlamp leveling de fapt era balastul pentru xenon. Nu stiu ce-o mai fi si Ignition control unit care vine exact pe bec.
Oricum, m-am uitat cat costa balastul original, sa cad din picioare, 649 eur bucata. Nu stiu ce sa fac acum, daca merge un balast aftermarket pupat cu Ignition control unit de pe bec.
Am adaugat in primul topic codul de la balast si codul de la mufa D2S, trebuia sa vina in codul original, dar din pacate nu. Neamtu care a prezentat modificarea nu a zis o vorba de balast, desi acum din pozele lui vad cablajul prin far.
Sfaturi?
PS: se pare ca nici cablul de inalta tensiune nu se livreaza cu balastul si nici pe original nu se poate comanda, de fapt nu se gaseste nici un cod.
Oricum, m-am uitat cat costa balastul original, sa cad din picioare, 649 eur bucata. Nu stiu ce sa fac acum, daca merge un balast aftermarket pupat cu Ignition control unit de pe bec.
Am adaugat in primul topic codul de la balast si codul de la mufa D2S, trebuia sa vina in codul original, dar din pacate nu. Neamtu care a prezentat modificarea nu a zis o vorba de balast, desi acum din pozele lui vad cablajul prin far.
Sfaturi?
PS: se pare ca nici cablul de inalta tensiune nu se livreaza cu balastul si nici pe original nu se poate comanda, de fapt nu se gaseste nici un cod.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
asta e moto-ul. Privind pagina cu instructiuni de montaj, am observat eticheta de pe balast. Scrie ceva de Philips apoi model 020611. Am aflat ca ar fi doua variante, XLD144 si XLD145. La XLD144 se pare ca trebuie conectate 3 fire la partea de joasa tensiune, farul are numai doua. Detalii aici. Am tras concluzia ca trebuie sa ma uit pe net dupa modelul XLD145. Noroc sau nu, ramane de vazut, am gasit in ro, aici, un produs inlocuitor, nou, pret 60 eur (1 sau 2 bucati? nu e clar), cu tot cu cablul de inalta tensiune, mult mai rezonabil decat 649.
Totul pornind de la premisa ca instructiunile arata o componenta originala. Oricum ar fi, XLD145 este pentru D2S, deci s-ar potrivi la aprinzatorul original (care inca nu a fost livrat).
PS: totusi balastul original are si cablul aferent de inalta tensiune, in poza din EPC se vede mic acolo cu tot cu mufa. Nu cred ca-l va cumpara cineva pe original vreodata.
PS2: + update primul post la modelul de faruri replica, producator si coduri.
PS3: update la preturi, uitasem TVA-ul de 19%. Cel mai bine la urma pun ce am avut pe factura, numai bine lamuresc si ce a ramas din lista.
Totul pornind de la premisa ca instructiunile arata o componenta originala. Oricum ar fi, XLD145 este pentru D2S, deci s-ar potrivi la aprinzatorul original (care inca nu a fost livrat).
PS: totusi balastul original are si cablul aferent de inalta tensiune, in poza din EPC se vede mic acolo cu tot cu mufa. Nu cred ca-l va cumpara cineva pe original vreodata.
PS2: + update primul post la modelul de faruri replica, producator si coduri.
PS3: update la preturi, uitasem TVA-ul de 19%. Cel mai bine la urma pun ce am avut pe factura, numai bine lamuresc si ce a ramas din lista.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Ultimele noutati: la dt-xenon nu au mai putut aduce balast, am gasit acelasi produs in alta locatie in ro. Pompa de apa a sosit, de la saab 9-3 sau 9-5, pe ea scrie 050/0017 KM 3411. Celelalte sunt pe drum, miercuri le primesc. Dar alta mare nelamurire in curte: la mine in carte apare dopul de incarcare rezervor in partea stanga a masinii si in TIS la fel, langa cutia de sigurante. Dar poza neamtului arata rezervorul in partea dreapta a masinii! WFT! EPC arata doar un singur cod pentru Z14XE, notat RH, pentru aparatoarea de noroi. Ceva nu e in regula.
O veste buna: in soclul sigurantei am pini, la fel in soclul releului, am continuitate intre siguranta 7 si releul 19 deci trebuie sa existe si mufa! La o privire mai atenta in cutia de sigurante, firul negru/rosu iese din cutie deci mufa trebuie sa fie undeva ascunsa sub bara. Drept pentru care am infipt releul verde si siguranta corespunzatoare. Mai ramane sa programez cu opcom functia si ar trebui sa aud macar releul functionand.
Poza e luata de pe forumul englezesc.
La neamt, are volan pe stanga, normal:
La mine in carte:
O veste buna: in soclul sigurantei am pini, la fel in soclul releului, am continuitate intre siguranta 7 si releul 19 deci trebuie sa existe si mufa! La o privire mai atenta in cutia de sigurante, firul negru/rosu iese din cutie deci mufa trebuie sa fie undeva ascunsa sub bara. Drept pentru care am infipt releul verde si siguranta corespunzatoare. Mai ramane sa programez cu opcom functia si ar trebui sa aud macar releul functionand.
Poza e luata de pe forumul englezesc.
La neamt, are volan pe stanga, normal:
La mine in carte:
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
cel mai probabil neamtul a facut ceva inginerie
in EPC rezervorul e in stanga
in dreapta iti cam da cu virgula, ca acolo ai loc putin, e suportul de la filtrul de aer, etc.
La modul logic vorbind, de ce ai vrea sa mergi cu instalatia electrica de la panoul de sigurante pana in ailalta parte a motorului? Aminteste-ti de ce a fost implementat CAN-ul pe masina...
Cu cat ai luat releul, si de unde?
in EPC rezervorul e in stanga
in dreapta iti cam da cu virgula, ca acolo ai loc putin, e suportul de la filtrul de aer, etc.
La modul logic vorbind, de ce ai vrea sa mergi cu instalatia electrica de la panoul de sigurante pana in ailalta parte a motorului? Aminteste-ti de ce a fost implementat CAN-ul pe masina...
Cu cat ai luat releul, si de unde?
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Mda, ciudat ce sa zic, in topicul celalalt deschis de tine parca, apar si niste poze de la o masina din uk, tot la filtrul de aer e rezervorul. Nu inteleg de ce in epc aparatoarea de apa e indicata in dreapta masinii.
Releul il am de la o instalatie completa de corsa, luata de pe ebay pentru ca are partea de abs inclusa (viitor upgrade) dar orice releu chior de 30A merge pus acolo. Tu ai cablata masina?
Releul il am de la o instalatie completa de corsa, luata de pe ebay pentru ca are partea de abs inclusa (viitor upgrade) dar orice releu chior de 30A merge pus acolo. Tu ai cablata masina?
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Au sosit componentele, cum ma asteptam, cateva modificari. Am comandat degeaba capacele de faza lunga, le am de la far, la fel pentru soclul de bec semnalizare, le am in far. Aprinzatorul de xenon (igniter) vine cu tot cu cablul de inalta, iarasi am comandat degeaba cabluri cu tot cu balast. Alta surpriza: codul de rezervor, in epc arata incluse in livrare si suruburile, piulitele si garnitura catre tubul de incarcare. Dar la livrare, nimic. Apoi in EPC am vazut mai tarziu ca apare si un tub de lipici, nu mai e livrabil dar ma intreb, ce sa lipesc la instalatie?
Am lamurit si de ce sunt 2 modele de rezervoare, depinde de seria masinii, la unele au fost montate in stanga, la unele in dreapta. Cele mai noi au rezervor in dreapta masinii. Asa ca atentie mare cand comandati, folositi EPC si seria masinii.
Fac update la primul post si trimit o noua comanda pentru piesele lipsa.
PS: din greseala mi-au livrat 2 suporti de senzor reglaj inaltime faruri, cel de la puntea spate, deci un suport e disponibil la vanzare.
Am lamurit si de ce sunt 2 modele de rezervoare, depinde de seria masinii, la unele au fost montate in stanga, la unele in dreapta. Cele mai noi au rezervor in dreapta masinii. Asa ca atentie mare cand comandati, folositi EPC si seria masinii.
Fac update la primul post si trimit o noua comanda pentru piesele lipsa.
PS: din greseala mi-au livrat 2 suporti de senzor reglaj inaltime faruri, cel de la puntea spate, deci un suport e disponibil la vanzare.