Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • cecilya_anca

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua!
Am fost astazi la revizia de 2 ani a Corsei mele (2008, 1,3 CDTI) si mi-au spus ca nu au cum sa imi spuna daca filtrul de motorina trebuie schimbat sau nu. Avand in vedere ca costa 500 de lei., as vrea sa stiu la cati km rulati ar trebui schimbat sau un alt criteriu in functie de care sa ma orientez. Motorina am pus in proportie de 95% de la Mol (Evo Diesel Euro5).
Multumesc anticipat pt raspunsuri!
Anca
Skip ads

  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
in general filtru se schimba la 10.000 km , depinde cati km ai cu masina de la prima revizie si daca la prima revizie a fost schimbat filtrul .
  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
la noi indiferent de unde alimentezi motorina este cam aceeasi,depinde de cat de nou este tancul in care se pastreaza motorina la statia de alimentare.cum a scris si colegul mai sus este bine sa-l schimbi la cel mult 10000 km,totusi cand schimbi uleiul si filtrele celelalte schimbi si filtrul de motorina
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Filtru 500 lei? Shocked Dar de ala cu 50 nu e bun? Scuze de offtopic..dar e socant..
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nu, ca ala de 50 nu e GM.
  • strutzzy

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
In primul rand, Cecilya_anca are Corsa D, nu Corsa C, iar filtrele de motorina sunt complet diferite, cel de D este capsulat si se schimba cu tot cu carcasa.

@Cecilya_anca: la Corsa D se face in felul urmator: la 15.000km se scurge apa din el (sau si mai des, daca ti se aprinde martorul in bord). De schimbat il schimbi la 30.000km. 500 RON este dublu fata de cu cat se vinde pe forumuri, aceeasi piesa originala GM, cu holograma etc. Daca vrei o recomandare, te rog MP.
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
fara nici un fel de suparare , de ce crezi ca este mai bun filtrul de corsa D ca sa-l schimbi la 30.000 ? eu alimentez in 90% numai rompetrol si la un schimb de filtre am omis pe cel de motorina , cand l-am schimbat , aparent era curat insa am avut curiozitatea sa-l tai si ghici ce ? era plin de mazga . faptul ca e scump filtrul asta nu inseamna ca trebuie sa recurgi la schimbarea lui mai rar . explica-i omului cat de scumpe sunt injectoarele , pompa de inalta presiune , in caz ca se strica de la motorina proasta sau filtru neschimbat .
  • 72ksk

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2007 z13dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cecilya_anca a scris:Buna ziua!
Am fost astazi la revizia de 2 ani a Corsei mele (2008, 1,3 CDTI) si mi-au spus ca nu au cum sa imi spuna daca filtrul de motorina trebuie schimbat sau nu. Avand in vedere ca costa 500 de lei., as vrea sa stiu la cati km rulati ar trebui schimbat sau un alt criteriu in functie de care sa ma orientez. Motorina am pus in proportie de 95% de la Mol (Evo Diesel Euro5).
Multumesc anticipat pt raspunsuri!
Anca
filtru de motorina se schimba la 2 schimburi de ulei.
  • 72ksk

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2007 z13dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cecilya_anca a scris:Buna ziua!
Am fost astazi la revizia de 2 ani a Corsei mele (2008, 1,3 CDTI) si mi-au spus ca nu au cum sa imi spuna daca filtrul de motorina trebuie schimbat sau nu. Avand in vedere ca costa 500 de lei., as vrea sa stiu la cati km rulati ar trebui schimbat sau un alt criteriu in functie de care sa ma orientez. Motorina am pus in proportie de 95% de la Mol (Evo Diesel Euro5).
Multumesc anticipat pt raspunsuri!
Anca
si daca il cumperi de le magazin de piese auto e 270 ron.
  • strutzzy

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
bavarezu a scris:fara nici un fel de suparare , de ce crezi ca este mai bun filtrul de corsa D ca sa-l schimbi la 30.000 ? eu alimentez in 90% numai rompetrol si la un schimb de filtre am omis pe cel de motorina , cand l-am schimbat , aparent era curat insa am avut curiozitatea sa-l tai si ghici ce ? era plin de mazga . faptul ca e scump filtrul asta nu inseamna ca trebuie sa recurgi la schimbarea lui mai rar . explica-i omului cat de scumpe sunt injectoarele , pompa de inalta presiune , in caz ca se strica de la motorina proasta sau filtru neschimbat .


Ce am spus este specificat in caietul de service pt Corsa D, Opel spune ca asa se face. Daca nu alimentezi din statii dubioase sau "de la baieti", nu vad de ce ai avea probleme.
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
alimentez de la statia din dristor , trebuie sa nu-ti pese de masina ta ca sa schimbi filtrul la 30k .

" traim in Romania si asta de ocupa tot timpul "
  • strutzzy

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ma rog, sunt diverse opinii, unii urmeaza planul de service al producatorului, altii schimba filtrele mai des decat spune producatorul. Eu insa la benzina am scapat de o bataie de cap, am filtrul de benzina life-time.
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
detaliaza te rog " life time " .multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Are doar o sita in rezervor si gata, sistem prezent pe Agila A din 2000 -> si mai nou pe Corsa D, Meriva, Astra H...
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Hristos a Înviat! Știți cumva pentru ce e protecția asta de plastic?

Nu scrie nimic dacã trebuie sau nu datã jos, dar dacã ne gândim la funcționarea filtrului de motorinã, acea protecție ar trebui eliminatã.

E un filtru de motorinã BOSCH 1 457 070 001, PU723X pentru un motor Z13DT, Corsa C 2005.


  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie indepartata.
  • IonFive

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Evitati Petrom de pe iuliu maniu langa Metro. Nu stiu, si nu inteleg cum de au combustibil asa prost, desi este statie PETROM.
Din necesitate a trebuit sa bag la ei si regret. A doua zi cand am pornit masina, iesea un fum consistent cu miros de motorina, daca stateai pe loc langa masina te innecai.
Am dat o fuga prin oras sa scap de ea, si am alimentat de la Lukoil.

Mentionez ca datorita serviciului alimentez numai din zona militari. De asemenea combustibil mult mai bun este cel de la carrefour si mai ieftin. Masina are viata si nu iese fum deloc.

Iar filtrele Bosh sunt cele mai bune.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,606
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
corsablue a scris:Trebuie indepartata.

Auch .. si eu ma uitam stramb la ea.. dar am lasat-o in filtru ... dammm .. trebuie sa o scot cat mai urgent.
Ce probleme poate creea in timp? ca oricum i se apropie timpul de schimb
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Daca este rezistent cat de cat la produse petroliere nu se topeste si nu se duce in pompa de inalta-conducte-furtune-regulator-injectoare.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,606
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Culmea ca ma uitasem la el sa vad unde se desface. banuiesc ca ar fi logic sa aiba sistem de desfacere fara a afecta filtrul .
singura medoda doar prin taiere , si daca esti neindemanatic ai toate sansele sa faci o boacana.
Multam. zilele viitoare fug in service sa il schimb si eu.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR