- danutz
- OP
- 336 mesaje
- din 02 Feb 2006
- Astra 2008 z16xer
- Bucuresti
danutz
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2006
- Mesaj Privat
- sabothor
- **
- 403 mesaje
- din 02 Feb 2007
- Astra 2003 Z18XE
- Bucuresti
sabothor
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2007
- Mesaj Privat
Cel mai mare avantaj la bertone este PERSONALITATEA. Astra H cam vezi pe toate drumurile .. parerea mea.
Dezavantaj, o vei lua la mana a-doua si automat vei pierde la bani cand o dai, masina noua ramane masina noua.
Daca ar fi sa aleg intre cele doua .. hmm .. eu am deja un Bertone din 2203 si nu l-as schimba pe nici un H in momentul de fata.
Dezavantaj, o vei lua la mana a-doua si automat vei pierde la bani cand o dai, masina noua ramane masina noua.
Daca ar fi sa aleg intre cele doua .. hmm .. eu am deja un Bertone din 2203 si nu l-as schimba pe nici un H in momentul de fata.
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Parca erai nebun dupa GTC, acum vrei bertone... Normal ca intre un H si un bertone mai toti ar alege bertone in ce priveste personalitatea/aspectul. Dar peste asta, poti lua un GTC care arata destul de dragut, dotat cu un motor modest gen 1.6t sau 1.9cdti si atunci nu stiu cu ce poate fi mai presus un bertone. Desigur, asta te costa... sau din cauza banilor ai renuntat la idee? Eu nu m-as mai baga la masina sh prea curand. Este tare placut sa te bazezi pe o garantie si sa nu traiesti cu frica de defectiuni care de regula apar dimineata cand vrei sa pleci la serviciu
Cu cat ai dat G-ul?
Cu cat ai dat G-ul?
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- ElSpa
- **
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
cand opel o sa scoata ceva gen bertone...un gtc mai lung...atunci o sa ma gandesc sa imi iau iar opel...bine si opc ar fi ok .
momentan bertone este un model special, gtc este unul comun...
de fapt eu cand ma uit la bertone din profil sa mor daca cred ca e masina germana...are niste linii de te doare mintea...
momentan bertone este un model special, gtc este unul comun...
de fapt eu cand ma uit la bertone din profil sa mor daca cred ca e masina germana...are niste linii de te doare mintea...
- al3xz
- **
- 329 mesaje
- din 16 Jun 2006
- Astra 2004 Z17DTH
- Bucuresti
al3xz
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ElSpa
- **
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
scartzaie si bertone, stai linisitit, mai ales la usi...sunt foarte grele iar balamele sunt exact de astra normala.
oricum gtc-ul e mai girlie asa (gen alfa 147, bmw seria 1), bertone e destul de masculina.
masina care se apropie ca linie de bertone e noul cabrio (mai lung, geamuri fara rama, silueta descendenta, etc).
cred ca asta va fi urmatorea mea masina cu 2.0 turbo pe ea
oricum gtc-ul e mai girlie asa (gen alfa 147, bmw seria 1), bertone e destul de masculina.
masina care se apropie ca linie de bertone e noul cabrio (mai lung, geamuri fara rama, silueta descendenta, etc).
cred ca asta va fi urmatorea mea masina cu 2.0 turbo pe ea
- men_george
- **
- 112 mesaje
- din 01 Jun 2007
- Astra 2005
- Ilfov
men_george
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
- danutz
- OP
- 336 mesaje
- din 02 Feb 2006
- Astra 2008 z16xer
- Bucuresti
danutz
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2006
- Mesaj Privat
masina am dat-0 cu 6500 fara eleron,si mp3,am lasat pleoapele si masca,revenind la problema mea ce sa aleg,bertone sau gtc eu ma gandsc in felul urmator
gtc-ul intradevar e mai comuna dar asta nu ma deranjeaza,si astra g era foarte comuna ,problema cu gtc-ul este plasticul care face cum face poate in timp nu o sa mai faca si scartaitul enervant de pe spate la drum denivelat plus ca am vazut la intalnirea de acum doua saptamani doua masini cu km putini care in momentul cand pornea aerul se auzea ca si cum ar fi pornit al doilea motor,zgomot deranjant,plus ca nu are antifon la capota si cam atat.Intradevar beneficiez de garantie si problema este ca trebuie sa stau cu ochii ca pe butelie la revizie sa vad ce fac mesterii acolo,un stres in plus.Masinile acum parca se fac la stanta adica nu stiu cum sa zic in graba ....si uite asa ma cam desumflu de gtc dar cand vad cate unul pe strada ma apuca iar euforia.
Astra bertone mi-am dorit de prima data dar nu au fost bani si a rezultat astra g de care am fost super multumit nu scartaia nu batea nu troncanea si avea 143 000 km ,am schimbat doar niste chestii de cauciuc la amortizoare deci ma bate gandul si de un bertone dar comparand preturile ,bertone germania 2004-2005 ajunge la 11-13 mii cu 30-40 000 de km plus taxe si drum si toate cele ajunge cat gtc-ul nou.La revanzare dupa 3-4 ani la masina noua pierzi mult la un sh daca o ingrijesti pierderea e mult mai mica,asa ca dilema mea ramane in continuare ce sa aleg ....cred ca pana la urma am sa dau cu banu
gtc-ul intradevar e mai comuna dar asta nu ma deranjeaza,si astra g era foarte comuna ,problema cu gtc-ul este plasticul care face cum face poate in timp nu o sa mai faca si scartaitul enervant de pe spate la drum denivelat plus ca am vazut la intalnirea de acum doua saptamani doua masini cu km putini care in momentul cand pornea aerul se auzea ca si cum ar fi pornit al doilea motor,zgomot deranjant,plus ca nu are antifon la capota si cam atat.Intradevar beneficiez de garantie si problema este ca trebuie sa stau cu ochii ca pe butelie la revizie sa vad ce fac mesterii acolo,un stres in plus.Masinile acum parca se fac la stanta adica nu stiu cum sa zic in graba ....si uite asa ma cam desumflu de gtc dar cand vad cate unul pe strada ma apuca iar euforia.
Astra bertone mi-am dorit de prima data dar nu au fost bani si a rezultat astra g de care am fost super multumit nu scartaia nu batea nu troncanea si avea 143 000 km ,am schimbat doar niste chestii de cauciuc la amortizoare deci ma bate gandul si de un bertone dar comparand preturile ,bertone germania 2004-2005 ajunge la 11-13 mii cu 30-40 000 de km plus taxe si drum si toate cele ajunge cat gtc-ul nou.La revanzare dupa 3-4 ani la masina noua pierzi mult la un sh daca o ingrijesti pierderea e mult mai mica,asa ca dilema mea ramane in continuare ce sa aleg ....cred ca pana la urma am sa dau cu banu
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
In primul rand nu te mai uita "in gura lumii". Daca te-ai fi informat un pic mai bine ai fi aflat ca scartaitul de pe spate la GTC este "un bug" care se rezolva foarte usor. Este vorba de niste bucati de cauciuc din partea superioara a arcurilor spate. Se scot alea si e ok. Dureaza 20 de minute in service. Alte sunete deranjante (despre care ai citit probabil pe forumul de astra) se datoreaza faptului ca masinile sunt noi noute si e normal sa mai scartaie un arc la scaun sau sub scaun sau etc... Si eu aveam astfel de sunete in primii km, acum, la 11.000, au disparut. Trebuie sa se mai "lase" si plasticurile alea si arcurile si etc.
In al doilea rand, desi Bertone este o masina care imi place enorm trebuie sa spun ca e depasita. Abia dupa ce am condus un Bertone Cabrio si imediat dupa aceea m-am urcat in GTC, abia atunci am realizat cat de mare e diferenta. Suspensiile - mult mai sportive la GTC, tinuta de drum - mai silentioasa si mai stabila GTC, directia - cu totul altceva la GTC (de la modul cum se misca volanul, la precizie si la usurinta de manevrare).
Cat despre clima, te invit sa auzi la BMW-uri cum se aude compresorul. Masini de 2 ori mai scumpe si catalogate drept de N ori mai bune. Asa ca un sunet de acest gen nu mi se pare un criteriu in alegerea unei masini.
Nu mi-o lua in nume de rau, repet imi place mult de tot Bertone, dar ma bucur mult ca am ales GTC chiar si 1.6, desi la banii aia imi luam linistit un Bertone 2.0 T. Asta ca sa ai si o parere de la un posesor de GTC care a mers destul si cu Bertone si cu Bertone Cabrio.
Inca ceva referitor la Bertone Cabrio. Fata de noua Tigra (singura decapotabila din noua generatie pe care am condus-o) simti mult mai mult curent in Bertone. Adica mergand cu masina decapotata simti curentul si pe locurile din fata. In spate nu mai spun. La Tigra nu se simte nimic nici macar la 110 la ora.
Alegerea iti apartine, eu doar mi-am spus parerea, poate iti e de ajutor.
In al doilea rand, desi Bertone este o masina care imi place enorm trebuie sa spun ca e depasita. Abia dupa ce am condus un Bertone Cabrio si imediat dupa aceea m-am urcat in GTC, abia atunci am realizat cat de mare e diferenta. Suspensiile - mult mai sportive la GTC, tinuta de drum - mai silentioasa si mai stabila GTC, directia - cu totul altceva la GTC (de la modul cum se misca volanul, la precizie si la usurinta de manevrare).
Cat despre clima, te invit sa auzi la BMW-uri cum se aude compresorul. Masini de 2 ori mai scumpe si catalogate drept de N ori mai bune. Asa ca un sunet de acest gen nu mi se pare un criteriu in alegerea unei masini.
Nu mi-o lua in nume de rau, repet imi place mult de tot Bertone, dar ma bucur mult ca am ales GTC chiar si 1.6, desi la banii aia imi luam linistit un Bertone 2.0 T. Asta ca sa ai si o parere de la un posesor de GTC care a mers destul si cu Bertone si cu Bertone Cabrio.
Inca ceva referitor la Bertone Cabrio. Fata de noua Tigra (singura decapotabila din noua generatie pe care am condus-o) simti mult mai mult curent in Bertone. Adica mergand cu masina decapotata simti curentul si pe locurile din fata. In spate nu mai spun. La Tigra nu se simte nimic nici macar la 110 la ora.
Alegerea iti apartine, eu doar mi-am spus parerea, poate iti e de ajutor.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Bertonele care l-ai condus probabil ca n-avea paravantul pus . Ca altfel n-are voie sa fie curent la 110 .
Iar Tigra ca si Peugeot 206 cc este un gheremez de masina , care fiind atat de mica aerul o ocoleste
Si din experienta personala eu n-am vazut lumea sa intoarca ochii dupa GTC . Pe cand , fara nici o urma de modestie , cand mi-am luat masina de erau foarte putine in romania , unii mai facea si poze cu telefonul la bertone .
Cat despre GTC am vazut in wk unul la mare , rau de tot cu muzica la max. si ids-ul pus , cu jante de 18 si voia si el sa atraga atentia dar nu-l lua nimeni in calcul .
Eu ca si frumusete nu mi-as da niciodata bertonele pe un GTC . E un design prea comun . Defapt se vede ca n-au mai dat bani lui bertone sa-l deseneze si s-au canonit ei in Germania . Nu vezi diferente majore intre un Megane HB si un Astra H . Se incadreaza perfect in peisajul cu masini futuriste . Bertone e sexy si nu e comercial .
Nu sariti asta-i parerea mea !
Iar Tigra ca si Peugeot 206 cc este un gheremez de masina , care fiind atat de mica aerul o ocoleste
Si din experienta personala eu n-am vazut lumea sa intoarca ochii dupa GTC . Pe cand , fara nici o urma de modestie , cand mi-am luat masina de erau foarte putine in romania , unii mai facea si poze cu telefonul la bertone .
Cat despre GTC am vazut in wk unul la mare , rau de tot cu muzica la max. si ids-ul pus , cu jante de 18 si voia si el sa atraga atentia dar nu-l lua nimeni in calcul .
Eu ca si frumusete nu mi-as da niciodata bertonele pe un GTC . E un design prea comun . Defapt se vede ca n-au mai dat bani lui bertone sa-l deseneze si s-au canonit ei in Germania . Nu vezi diferente majore intre un Megane HB si un Astra H . Se incadreaza perfect in peisajul cu masini futuriste . Bertone e sexy si nu e comercial .
Nu sariti asta-i parerea mea !
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Bertone este o legenda insa e depasit ca si tehnologie de GTC. Se compara cu Calibra in anumite sensuri, indiferent de cat de veche ar fi intotdeauna va intoarce capete si va avea o prezenta aparte. Deja de GTC-uri nu se mai sinchiseste nimeni sa se uite.
Este normal ca fiecare sa isi sustina punctul de vedere si fiecare sa isi apere masina, insa sunt 2 optiuni:
-fie iei Bertone ca sa ai ce arata insa ramai teoretic cu tehnologia de pe G
-fie iei GTC care este o masina frumoasa dar deja foarte comuna si o sa ai tehnologia noua plus foarte foarte multa electronica pe ea.
SI ca un PS, GTC urile cam iau foc
Este normal ca fiecare sa isi sustina punctul de vedere si fiecare sa isi apere masina, insa sunt 2 optiuni:
-fie iei Bertone ca sa ai ce arata insa ramai teoretic cu tehnologia de pe G
-fie iei GTC care este o masina frumoasa dar deja foarte comuna si o sa ai tehnologia noua plus foarte foarte multa electronica pe ea.
SI ca un PS, GTC urile cam iau foc
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Eh n-ar fi domle' problema ca iau foc , ca scartaie plasticul de penar de nou , ca are " bug -uri " si alte vicii ascunse . Problema este ca Opelul este deja o legenda in privinta electronicii si a priceperii cu care specialistii Opel fac senzori .
Sa ne amintim ca rar gasesti o Calibra care sa nu aiba orga de lumini in bord ( adica senzori de abs aprinsi , de ecu , de ce vrei tu ) , ca rar gasesti un Opel dinainte de 95 cu trapa electrica care sa si mearga , etc.
Si sa ne gandim la faptul ca au pus pe GTC minunatul sistem IDS+ care are urmatoarele functii :
- intareste amortizoare , avand o gramada de senzori , etc ;
- are o functie CDC , adica niste senzori normal , care simte ca-ti bate vantul din partea dreapta , iar asta coroborat cu coeficientul de aerodinamicitate ( CX-ul ) de kkt al GTC-ului , ca sa nu se destabilizeze intareste amortizoarele pe partea cu pricina . Inainte Opelul facea pur si simplu masini cu CX bun , n-avea nevoie de senzori pt a suplini rateurile .
Concluzia este ca mi-ar place sa conduc un GTC cu IDS , insa nu mi se pare normala urmatoarea comparatie :
- GTC cu IDS ( adica buton sport , servo redus , intarire acceleratie , intarire amortizor ) cu amortizoare Sachs sa coste bucata de amortizor 1400 de lei
- GTC cu pachetul sport ( adica buton sport , servo redus , inatarire acceleratie , ESP ) cu amortizoare Sachs si costa bucata 300 de lei .
Marfa nu ?
Asa ca sa va cumparati voi masina OPEL cu electronica multa pe ele . Sau mai bine luati-va Citroenul ala cu bordul digital . Cam asa mi-e teama ca o sa ajunga si Opelul .
Si unde vrea sa ajunga Opelul cu preturile astea ? Am observat de la bertone faptul ca piesele sunt scumpe si faptul ca un amic cu un BMW CI era la acelasi nivel ca mine la pretul consumabilelor . Imi dau seama la GTC ce scoruri sunt .
Si ultima chestie . Citeam pe forumul astraclub ce suparare mare era ca-si luasera cetatenii GTC 1.6 twinport si iarna la rece , masina noua , pana se incalzea , tacanea ca un diesel . Vizite prin service , certuri cu mecanicii , stat calare pe capota in frigul ala iarna sa asculti bataile motorului , probleme mari ce sa mai .
Cand aveam Calibra s-a stricat o singura data .....sarise borna de la baterie . Dar la masinile de unica folosinta e misto sa dai 20.000 ca sa-ti faci de lucru cu urechea pe la motor . In sfarsit ideea la 1.6 TP de 105 CP este ca asa face toate , la aceasta concluzie ajungand dupa ce s-au intalnit proprietarii .
Sa ne amintim ca rar gasesti o Calibra care sa nu aiba orga de lumini in bord ( adica senzori de abs aprinsi , de ecu , de ce vrei tu ) , ca rar gasesti un Opel dinainte de 95 cu trapa electrica care sa si mearga , etc.
Si sa ne gandim la faptul ca au pus pe GTC minunatul sistem IDS+ care are urmatoarele functii :
- intareste amortizoare , avand o gramada de senzori , etc ;
- are o functie CDC , adica niste senzori normal , care simte ca-ti bate vantul din partea dreapta , iar asta coroborat cu coeficientul de aerodinamicitate ( CX-ul ) de kkt al GTC-ului , ca sa nu se destabilizeze intareste amortizoarele pe partea cu pricina . Inainte Opelul facea pur si simplu masini cu CX bun , n-avea nevoie de senzori pt a suplini rateurile .
Concluzia este ca mi-ar place sa conduc un GTC cu IDS , insa nu mi se pare normala urmatoarea comparatie :
- GTC cu IDS ( adica buton sport , servo redus , intarire acceleratie , intarire amortizor ) cu amortizoare Sachs sa coste bucata de amortizor 1400 de lei
- GTC cu pachetul sport ( adica buton sport , servo redus , inatarire acceleratie , ESP ) cu amortizoare Sachs si costa bucata 300 de lei .
Marfa nu ?
Asa ca sa va cumparati voi masina OPEL cu electronica multa pe ele . Sau mai bine luati-va Citroenul ala cu bordul digital . Cam asa mi-e teama ca o sa ajunga si Opelul .
Si unde vrea sa ajunga Opelul cu preturile astea ? Am observat de la bertone faptul ca piesele sunt scumpe si faptul ca un amic cu un BMW CI era la acelasi nivel ca mine la pretul consumabilelor . Imi dau seama la GTC ce scoruri sunt .
Si ultima chestie . Citeam pe forumul astraclub ce suparare mare era ca-si luasera cetatenii GTC 1.6 twinport si iarna la rece , masina noua , pana se incalzea , tacanea ca un diesel . Vizite prin service , certuri cu mecanicii , stat calare pe capota in frigul ala iarna sa asculti bataile motorului , probleme mari ce sa mai .
Cand aveam Calibra s-a stricat o singura data .....sarise borna de la baterie . Dar la masinile de unica folosinta e misto sa dai 20.000 ca sa-ti faci de lucru cu urechea pe la motor . In sfarsit ideea la 1.6 TP de 105 CP este ca asa face toate , la aceasta concluzie ajungand dupa ce s-au intalnit proprietarii .
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
1. Daca va luati masina ca sa intoarca lumea capul dupa ea nu va luati Opel, luati-va Ferrari!
2. @bertone: tu incerci sa te convingi singur de problemele astea la GTC? ca asa pare. Nu uita ca pe forumul Astra sunt destui incepatori in ale sofatului care nu stiu cum trebuie sa se auda un motor si se sperie la fiecare vibratie, de altfel normala. Si nu uita ca, fiind o masina de ultima generatie, cu multa electronica pe ea, in GTC este normal sa se mai auda cate un motoras etc. De exemplu la instalatia de clima, se mai aud cum lucreaza clapetele alea electronice pe acolo. Asa cu sunete cum spui tu, GTC este mult, repet mult mai silentios decat un Bertone. In plus, pe langa ca e mai zgomotos Bertone pe drumurile din Romania, este si mai "barca". Deci... concluzia o tragi tu.
In alta ordine de idei. Ai facut niste afirmatii amuzante referitor la CDC. Tu stii ce presupune CDC? Ca eu imi dau seama ca nu. Ce legatura are CDC cu CX-ul care la toate "hothatch-urile" e slab. Senzorii CDC nu suplinesc rateuri si ca dovada au fost implementati de Mercedes prima data si nu de Opel. Opel doar a facut un mare pas inainte prin acest sistem fata de concurentii de gama. Problema este ca nu a facut un pas similar si la aparitia Astrei G (inclusiv Bertone), fapt care a si dus la scaderea firmei in ochii fanilor. Abia acum cu design-ul revolutionar si sistemele de ultima generatie si 5 stele la Euro Ncap au reusit sa mai salveze situatia.
Asa ca e simplu: vrei o masina cu dotarile anilor '90 plus 2-3 optiuni gen xenon si navigatie si 2 air-bag-uri in plus (Bertone), sau vrei o masina de ultima generatie? Alegerea e a ta.
2. @bertone: tu incerci sa te convingi singur de problemele astea la GTC? ca asa pare. Nu uita ca pe forumul Astra sunt destui incepatori in ale sofatului care nu stiu cum trebuie sa se auda un motor si se sperie la fiecare vibratie, de altfel normala. Si nu uita ca, fiind o masina de ultima generatie, cu multa electronica pe ea, in GTC este normal sa se mai auda cate un motoras etc. De exemplu la instalatia de clima, se mai aud cum lucreaza clapetele alea electronice pe acolo. Asa cu sunete cum spui tu, GTC este mult, repet mult mai silentios decat un Bertone. In plus, pe langa ca e mai zgomotos Bertone pe drumurile din Romania, este si mai "barca". Deci... concluzia o tragi tu.
In alta ordine de idei. Ai facut niste afirmatii amuzante referitor la CDC. Tu stii ce presupune CDC? Ca eu imi dau seama ca nu. Ce legatura are CDC cu CX-ul care la toate "hothatch-urile" e slab. Senzorii CDC nu suplinesc rateuri si ca dovada au fost implementati de Mercedes prima data si nu de Opel. Opel doar a facut un mare pas inainte prin acest sistem fata de concurentii de gama. Problema este ca nu a facut un pas similar si la aparitia Astrei G (inclusiv Bertone), fapt care a si dus la scaderea firmei in ochii fanilor. Abia acum cu design-ul revolutionar si sistemele de ultima generatie si 5 stele la Euro Ncap au reusit sa mai salveze situatia.
Asa ca e simplu: vrei o masina cu dotarile anilor '90 plus 2-3 optiuni gen xenon si navigatie si 2 air-bag-uri in plus (Bertone), sau vrei o masina de ultima generatie? Alegerea e a ta.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
@EU :
1. Nu incerc sa ma conving de nimic sunt convins sa-mi iau cabrio . Asa ca nu vreau sa ma reandragostesc de masina mea ;
2. Tocmai ca e o masina de ultima generatie , cum spui tu , cu multa electronica pe ea . Tocmai asta ma sperie . O masina plina de senzori care se numeste OPEL . Cand a fost Opel bun la electronica ? Cand vreodata ?
3. Putin zgomotos ? Toata lumea se plange de zgomotul climatizarii . Nenumarate vizite la service au fost pe tema asta . I-au intrebat pe aia daca e normal si " asa face toate " ;
4. La sunete de rulare nu stiu cum e Bertone de silentios . Eu am Borla si n-am auzit-o niciodata silentioasa
5. Barca ? Un bertone care are pachetul sport nu este mai barca ca GTC . Si tu cu cine compari GTC ? Dar pe Bertone ? Sa-ti spun eu cu cine compar . Vorbim de doua masini de kkt , facute pe o platforma comuna cu modelul de serie pt a reduce costurile cat mai mult . Eu o compar cu Calibra care avea platforma separata si care este masina SPORT , eu o compar cu VW Corrado pe care am condus relativ putin insa am ramas masca .
O compar cu doua masini sport reusite . Cu toti senzorii GTC-ului ramane o masina cu platforma comuna cu un hatchback si un break ( Astra H ) . Ca si bertone de altfel..
6. N-am facut afirmatii amuzante referitoare la CDC . S-o luam cu inceputul : in primul rand GTC are un Cx egal cu Octavia . Bertone cu Calibra . E normal ca atunci cand bate vantul cu putere ( cum de multe ori se intampla ) dintr-o parte , eu sa ma simt relaxat iar tu sa fii panicat si sa tii volanul mai strans .In aceste conditii , GTC cu senzorii lui suplineste lipsa Cx-ului , incercand sa ofere mai multa siguranta in timpul condusului in situatii mai tensionate ( condus sportiv , condus pe furtuna , etc. ) . Intelegi la ce ma refer acum ?
7. Sa ma scuzi insa Bertone are 4,5 la EuroNCap . Zic eu ca e civilizat .
8. Mda sincer vreau o masina cu dotrarile anilor 90 . Vreau o Calibra noua , daca se poate . Vreau o MASINA ! Nu un cum ii zici tu..hothatch . Stii ce mi-a zis un fost director de la Erebus ? Care s-a privatizat si a plecat ? L-am sunat sa ma trimita la succesorul lui sa-mi iau GTC cu 2500 discount in optionale . Si mi-a zis du-te domle' in toamna , nu vara , ca o sa obtii si mai mare discountul . In al doilea rand s-a chinuit 5 min. sa ma convinga sa nu-mi iau Opel ca e prost . Mi-a zis ca pana si ford care e o clasa sub , pana si ford e mai competent . Si ca din statisticile care le aveau Astra are probleme mari . Asta este parerea omului , e treaba lui !
Insa Opelul este antonim cu senzori si electronica . Am avut Calibra , Astra F in familie si acu' Bertone . Dintre toate se vede ca bertone e ansamblat in alta parte decat restul Opelurilor . E chestie de calitate !
Si hai sa nu mai continuam polemica ca pana la urma tu ai dat bani pe masina ta si e normal ca incerci sa-ti aperi " investitia " . Doar nu vei spune da domle' e proasta , uite traoncane plasticul , are bug-uri , etc.
1. Nu incerc sa ma conving de nimic sunt convins sa-mi iau cabrio . Asa ca nu vreau sa ma reandragostesc de masina mea ;
2. Tocmai ca e o masina de ultima generatie , cum spui tu , cu multa electronica pe ea . Tocmai asta ma sperie . O masina plina de senzori care se numeste OPEL . Cand a fost Opel bun la electronica ? Cand vreodata ?
3. Putin zgomotos ? Toata lumea se plange de zgomotul climatizarii . Nenumarate vizite la service au fost pe tema asta . I-au intrebat pe aia daca e normal si " asa face toate " ;
4. La sunete de rulare nu stiu cum e Bertone de silentios . Eu am Borla si n-am auzit-o niciodata silentioasa
5. Barca ? Un bertone care are pachetul sport nu este mai barca ca GTC . Si tu cu cine compari GTC ? Dar pe Bertone ? Sa-ti spun eu cu cine compar . Vorbim de doua masini de kkt , facute pe o platforma comuna cu modelul de serie pt a reduce costurile cat mai mult . Eu o compar cu Calibra care avea platforma separata si care este masina SPORT , eu o compar cu VW Corrado pe care am condus relativ putin insa am ramas masca .
O compar cu doua masini sport reusite . Cu toti senzorii GTC-ului ramane o masina cu platforma comuna cu un hatchback si un break ( Astra H ) . Ca si bertone de altfel..
6. N-am facut afirmatii amuzante referitoare la CDC . S-o luam cu inceputul : in primul rand GTC are un Cx egal cu Octavia . Bertone cu Calibra . E normal ca atunci cand bate vantul cu putere ( cum de multe ori se intampla ) dintr-o parte , eu sa ma simt relaxat iar tu sa fii panicat si sa tii volanul mai strans .In aceste conditii , GTC cu senzorii lui suplineste lipsa Cx-ului , incercand sa ofere mai multa siguranta in timpul condusului in situatii mai tensionate ( condus sportiv , condus pe furtuna , etc. ) . Intelegi la ce ma refer acum ?
7. Sa ma scuzi insa Bertone are 4,5 la EuroNCap . Zic eu ca e civilizat .
8. Mda sincer vreau o masina cu dotrarile anilor 90 . Vreau o Calibra noua , daca se poate . Vreau o MASINA ! Nu un cum ii zici tu..hothatch . Stii ce mi-a zis un fost director de la Erebus ? Care s-a privatizat si a plecat ? L-am sunat sa ma trimita la succesorul lui sa-mi iau GTC cu 2500 discount in optionale . Si mi-a zis du-te domle' in toamna , nu vara , ca o sa obtii si mai mare discountul . In al doilea rand s-a chinuit 5 min. sa ma convinga sa nu-mi iau Opel ca e prost . Mi-a zis ca pana si ford care e o clasa sub , pana si ford e mai competent . Si ca din statisticile care le aveau Astra are probleme mari . Asta este parerea omului , e treaba lui !
Insa Opelul este antonim cu senzori si electronica . Am avut Calibra , Astra F in familie si acu' Bertone . Dintre toate se vede ca bertone e ansamblat in alta parte decat restul Opelurilor . E chestie de calitate !
Si hai sa nu mai continuam polemica ca pana la urma tu ai dat bani pe masina ta si e normal ca incerci sa-ti aperi " investitia " . Doar nu vei spune da domle' e proasta , uite traoncane plasticul , are bug-uri , etc.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
ElSpa a scris:cand opel o sa scoata ceva gen bertone...un gtc mai lung...atunci o sa ma gandesc sa imi iau iar opel...bine si opc ar fi ok .
momentan bertone este un model special, gtc este unul comun...
de fapt eu cand ma uit la bertone din profil sa mor daca cred ca e masina germana...are niste linii de te doare mintea...
momentan bertone este un model special, gtc este unul comun...
de fapt eu cand ma uit la bertone din profil sa mor daca cred ca e masina germana...are niste linii de te doare mintea...
Mais voila !
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Bertone, nu am vrut sa citesc tot ce ai scris tu pentru ca spui foarte multe lucruri despre ceva ce nu cunosti.
Poate te calmezi putin inainte ca discutia asta sa nu mai aiba nici un rost! Te rog.
Astra Bertone a fost o masina putin branduita, niste motoare bune si in rest... o astra G. GTC este un model de serie, desenat pentru toate buzunarele si totusi mai frumos decat bertone. Spun asta ca admirator al masinilor, nu ca posesor. Foarte rar o generatie noua este considerata mai urata decat precedenta, vorbesc de parerea majoritatii, poate tu faci exceptie. Eu iti respect parerea, incearca s-o respecti si tu pe a altora!
Poate te calmezi putin inainte ca discutia asta sa nu mai aiba nici un rost! Te rog.
Astra Bertone a fost o masina putin branduita, niste motoare bune si in rest... o astra G. GTC este un model de serie, desenat pentru toate buzunarele si totusi mai frumos decat bertone. Spun asta ca admirator al masinilor, nu ca posesor. Foarte rar o generatie noua este considerata mai urata decat precedenta, vorbesc de parerea majoritatii, poate tu faci exceptie. Eu iti respect parerea, incearca s-o respecti si tu pe a altora!
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
@ Bertone: ca sa nu mai lungim discutia repet doar ce am zis mai inainte: tu singur vrei sa te convingi ca GTC-ul scartiaie, dar nu este asa. Si eu NU "imi apar investitia" ca nu am de ce. Daca vine cineva si imi zice ca GTC-ul scartaie, iar al meu nu se aude deloc, nu inseamna ca o sa scartiaie si al meu deci eu raman un "investitor" multumit.
PS: Cat despre remarca malitioasa cu vantul care imi ia volanul din mana, imi cer scuze dar nu putea veni decat de la cineva care nu a condus masini cu servodirectie progresiva. Daca mergeai cu un GTC inafara orasului nu mai ziceai asta.
PS: Cat despre remarca malitioasa cu vantul care imi ia volanul din mana, imi cer scuze dar nu putea veni decat de la cineva care nu a condus masini cu servodirectie progresiva. Daca mergeai cu un GTC inafara orasului nu mai ziceai asta.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Pe cuvant daca vreau sa ma conving ca GTC e asa si pe dincolo .
Nu am nici un interes , zau asa !
Astea au fost parerile mele , iar chestiile de gusturi difera de la unul la altul .
Cat despre remarca malitioasa , a fost putina rautate din partea mea , recunosc . Te-a atins putin , ca doar nu esti sofer de camion
Si intr-adevar n-am condus masini cu servo progresiv .
Gata facem pace !
ca un minus al lui bertone este pielea integrala . Nimeni nu mai face masini cu piele integrala , decat daca are racire in scaune . Eu nu ma pot duce la o intalnire p-e perioada verii , decat dimineata , ca altfel se vede pe costum de parca ai fi facut pipi pe tine . Numai acolo unde esti in contact cu pielea .
Asta e o chestie naspa rau !
Nu am nici un interes , zau asa !
Astea au fost parerile mele , iar chestiile de gusturi difera de la unul la altul .
Cat despre remarca malitioasa , a fost putina rautate din partea mea , recunosc . Te-a atins putin , ca doar nu esti sofer de camion
Si intr-adevar n-am condus masini cu servo progresiv .
Gata facem pace !
ca un minus al lui bertone este pielea integrala . Nimeni nu mai face masini cu piele integrala , decat daca are racire in scaune . Eu nu ma pot duce la o intalnire p-e perioada verii , decat dimineata , ca altfel se vede pe costum de parca ai fi facut pipi pe tine . Numai acolo unde esti in contact cu pielea .
Asta e o chestie naspa rau !